Hakutulokset

1. M

YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

se oli se loop-hoito NIIN kivulias...ei se kolposkopia,mutta sain siitä kammon,en istu enkä makaa enää minkään takia siihen pöydälle,ilman nukutusta.se on varma se.loopissa puudutettiin,muttei auttanut :'( se oli ihan järkyttävää. no niin,kannat kattoon ja lykkyä pyttyyn! =) :flower:
  2. M

kyllä sitä kerkee,kun oikeen kovasti haluaa raskautua...kyllä se isi sen aikaa viihdyttää lapsia kun sun jalat koholla :) minä olin 5-10min jalat koholla,ikävä asento se oli,mutta kannatti! :D =)
  3. M

heipä hei,kyllä me siellä juteltiin :) mulle tehtiin nukutuksessa juu ja silloinkin epäilin olevani raskaana,ja teimme testin saikulla ennen operaatiota,testi näytti negaa.kysyin lääkäriltä että jos on käynyt hassusti että odotan nyt...kuinka vauvan ,kun oli nukutusaineet ja kovat...
  4. M

ääh ylipaino matkalaukuissa! apua!!

laita jotain isohkoon käsilaukkuun,käsimatkatavaroihin,niitä ne ei punnitse,eivät ainakaan viime vuonna.ja ,ehkä ei kannata ottaa mukaan kauheasti,kun tulee kuitenkin ostettua uutta.nimimerkillä kokemusta on...jouduin jättämään omia vanhoja vaatteitani kun ostin niin paljon uusia :D =) ja...
  5. M

kiitos kaikille onnitteluista =) :flower: en oikein usko vielä että raskauduin...enkä uskalla olla täysillä onnellinen...kun pelko on suuri,että kesken menee.. :/ mutta aika näyttää :) ja toivotaan parasta. ajatelkaas,mulla oli kohdunkaula syövän esiaste,se poistettiin,ja melkein heti sen...
  6. M

ja jalat kohti kattoa! ;) =) :flower:
  7. M

kiitos :hug:
  8. M

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

kiitos, =) olen varovaisesti onnellinen...kun pelottaa niin kovin,jos kesken menee ,taas...mutta..uskaltaiskohan jo listalle..?ois kyll ihana kuumeilla ja odottaa kanssanne jo nyt :D =) :flower:
  9. M

Neljättä odottavat

täällä olis yksi 4 odottava :) lapset -94,-98 ja 01 muksut ja nyt 4+1 vkolla menossa neljännen kanssa =) :heart:
  10. M

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

heips tänne! :flower: eilen ja tänään tein rask testin ja selkeet haamut!!! =) :heart: nettilaskurin mukaan nyt menossa 4+1 :heart: sopiiko seuraan odottelemaan? =) :flower: en oikein uskalla tuuletella täysillä,edellinen kun meni kesken :( :'( mutta kuitenkin,onnellisempi tuskin voisin olla =)
  11. M

onnea kaikille muillekin plussanneille! :flower: ja muille tsemppiä tikutteluun ja vällyjen väliin ;) mun on pakko kertoa..mulla ei plussaudu ennen kuin "puuhastelujen"jälk nostan jalat kohti kattoa,näin meillä joka kerran jälkeen. =) uskomatonta mutta totta :o näin on :) muistelin tehneeni...
  12. M

Vihdoinkin! eilen ja tänään tein raskaustestin ja selkeet haamut molemmissa :heart: =) :heart: plussatuulia muillekin toivotellen! :) :flower:
  13. M

jos kesken hoitojen tulin raskaaksi.... :o :/ :) mun päätä särkee ja arat rinnat..en usko kyllä,mutta....samoilla oireilla on alettu aiemminkin..siis mullahan ois meno sairaalaan ens viikolla,siihen silmukka loopi-hoitoon...vai mikä se oli :) :laugh: se tehtäis nukutuksessa. mutta,entä jos...
  14. M

'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -ELOKUUSSA'

jee! kävimpä vaakassa...71,1kg eli taas 1 kg pudonnut :D :D toivottavasti pysyy poikessa :| :) siis nutrilet kuurilla,jota en aivan orjallisesti noudata...sekä lisäksi alli /pvä :) tsemppiä muillekin! :flower:
  15. M

mulla koepalaloista ei löytynyt hälyyttävää(onnex),nyt viimenen hoito,"syvemmältä"ja sitten parannuttuani saamme yrittää jälleen.mut TODELLA pitkä aika odotella! :/ ei jaksais millään..ja jos ei tämän vuoden puolella ala vauvaa kuulumaan,ryhtyvät tutkimaan ja auttamaan =) ...kun on tämä ikä...
  16. M

Allia kokeilleet??

allia kokeillut ja kokeilee edelleen :) kyllä 2 vkon aikana alkoi tapahtumaan mulla,mutta sain myös allergia oireen...iho rupes kutiamaan,tuli punaisia läiskiä.nyt syön vain ehkä 1 tbl pvään ja kaik ok.olen myös olen nutrikuurilla... :whistle: =) niin...ja sain ilman mitään ylim kyselyjä sen...
  17. M

mur-mur jos tarkoitat hoidolla "Loop-hoitoa(sähkösilmukka), se juuri minulle eilen tehtiin. kiitos vastauksestasi...mulle toi hoito on jo kerran tehty,ja oli kauheeta.puudutteet ei tehonneet :o :o :( nyt menen sitten uudelleen je pistävät mut pikkuseen uneen,koska puudute ei...
  18. M

G: kenellä on ikävä miestään? missä mies nyt on?

koulussa,25km päässä,tulee jälkeen 15 ja minä tulen kotiin jälkeen 17 ja kauhea ikävä jo nyt :|
  19. M

:hug: voimia sinullekin!
  20. M

ymmärsin että yhdet kuukautiset täytyisi odottaa toimenpiteen jälkeen...kauheeta odottamista... :( :( ikää kuitenki tulee mittariin 39...en haluaisi odottaa yhtään... :/ mutta,ei kai tässä muukaan auta :| mahtaako ketään samaa kokenutta olla joukossa ihanassa? :) olisi mukava jakaa...

Yhteistyössä