Alkuperäinen kirjoittaja Mahdotontako:
ja jalat kohti kattoa! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Alkuperäinen kirjoittaja muksuja 3:ja jalat kohti kattoa! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:muksuja3 Aivan ihana uutinen!!:flower: Paljon, paljon onnea ja tarrasukkasia triljoona kiloa pienelle matkaan:heart:
Viestiteltiinköhän me tuolla jo aiemmin?..kertoilit looppiin menosta ja että se tehtäisiin anestesiassa..oliko näin? =)
Miulla myös asiat nyt OK.(oli CIN III KP:ssä ) Vastaukset loopissa otetussa koepaloissa-"ei kasvain kasvustoa"..arvaappa olinko onnellinen kun lääkäri kertoili, ettei estettä raskautumiselle!!! ..toisessa palassa kondyloomaa, mutta sen jo arvasinkin..puolen vuoden päästä taas kontrolli ja kolposkopia.
Nyt täällä piinailu alkoi tauon jälkeen-ovis oli 21.9..vitsi kun jaksais odotella ja odotella taasen..minä niin kärsimätön sielu....meillä tuolla 40+ "so what" puolella tuli pari plussaa peräkkäisinä päivinä:heart:..ja kyllä sitä omaakin jo odottaa kovin malttamattomana..jospa nyt miullakin tärppäisi paremmin, kun on tuo kohdunnapukka hoideltu kuntoon!
..olitko sie jo raskahana silloin, kun hoito tehtiin?..
Ihanaa masun kasvatus aikaa siulle!!
mur-mur
Alkuperäinen kirjoittaja amati:Alkuperäinen kirjoittaja muksuja 3:ja jalat kohti kattoa! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Oi voi kun kerkeis jalat nostaa ylös kotvaseksi... Näin päiväs aikaan jos keretään hommat tehdä lapsilta salaa nii ei voi löhötä ketarat ojossa mutta varmaan saman asian ajaa kun yöksi jättää simpat tekemään työnsä
Mutta aina kannattaa kaikki keinot käyttää hyväkseen jos vaikka onnituisi
Ja onnea paljon muksuja3 ja mur-mur hoitojen onnistumisesta!!
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:Muksuja3 ja Taikakuu siis nythän miekin muistan,(dementia varmaan kun mikään ei meinaa päässä pysyä )että tältä esikolta-87, mie olin melkein aina lempimisen jälkeen ketarat kattoa kohden!!..eli nyt jos ei tärpännyt, niin seuraavalla kerralla kannat kohti kattoa, se on varma!!
Muksuja3 oliko siulla kolposkopia niin vaikea ja kivulias, vaiko Loop-hoito?..puuduteltiinko sinua kolposkopiassa, minua ei? :/ ..siinähän otettiin vain ne pikku näytteet/koepalat ja etikalla huuhdeltiin..miulla tuntui vain vähän ikävältä, niin kuin yleensä vaikka papaa otettaessa-ei mitään kipuja!
Loop-hoidossa miulle oli vaikiaa tuo puudutteessa oleva adrenaliini, sai sydämmen läpättämään kuin lampaan saparo ja ahdisti..itse hoito ei muutoin tehnyt kipiää..lopuksi kun polttelivat ne luupatut kohdat ettei vuoda, sattui kyllä ja laittelivat puudutetta lisää..taas sydän pumputteli ja olo aika paha..mutta meni kyllä ohi aikas pian..en kyllä toivo, että siihen toimenpiteeseen enää joutuisin :/ ..
Ikävä, kun sie olet kipuillut noin kovin, mutta hyvä kun tekevät tarvittaessa sitten myöhemmin anestesiassa.
mur-mur
no niin,kohtalotovereita,hienoa! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:Oikein paljon onnea muksuja 3! Kyllä minulla ainakin tärppäsi tuolla systeemillä,silloin kun ainokaisen sain alulle vuonna -92 eli nostin jalat kohti kattoa..Olin varmaan yli 15min siinä asennossa.. Enään en ole niin notkea..