Tätsypahoittelut tarvitseville :hug:
On se niin väärin. Se samperin luuska raahaa luunsa meidän luo joka kuukaus. Sitä ei oo kutsuttu, sitä ei haluta, mut niin se penteleen punanuttu vaan kampee kamansa nurkkiin. Siellä se sit ilkkuu ja tökkii tikuilla, niin et mahaan sattuu. Joskus sillä tuntuu olevan pora mukana, kun sattuu sen verran lujaa. Täs lasken päiviä itekkin, kun se akka karauttaa paikalle. Sillon, kun mulla kierto pelas ilman lääkkeitä, tätsy tuli aina dpo 14. Katotaan miten tällä kertaa.
Edelleen PMS oireet poissa. Ihan hyvä niin. En kaipaakkaan, jos suoraan sanon. Viluttaa vaan vietävästi, mut lämmöt on normaalit, joten vilu taitaa tulla vetävästä huushollista. Pissalla laukkaaminen on sietämätöntä, kun pitkin yötäkin pitää ponkasta huussiin, mut mitäs kittaan illalla teetä. Oma moka. Pitänee vaihtaa johonki rooibokseen, jossa ei kofeniinia, jos se aiheuttaa sen huussirumban.
Minotchkin Et oo ollenkaan ainut, joka testailee itteensä kiduttaen, vaikka sisimmässä tietää, että eihän ne testit näytä mitään liian aikasin. Minä oon mestari siinä saralla. Räikein testaus ollu alle tunnin rakossa ollu pissa keskellä päivää joksu dpo 7, joten hulluhan sitä ihmisen pitää olla, kun rahaa tuhlaa ihan tietoisesti. Arvaa kaks kertaa oliko nega :kieh: Tästä kuitenkin aikaa jokseenkin kauan. Apteekin testillä sain plussan viimeks vasta dpo 16, kun herkät liuskat näytti jo dpo 10, joten olin vähän enemmän kun sekasin. Muistaakseni se apteekin oma on jotain herkkyyttä 25, en mene vannoon, mut niin muistelisin.
Jahas, jos menis purkaan tota teinien riitaa, mistä ihmeestä taas tapplevat. Ja tätäkö todella toivon vielä tulevaisuudessakin....jep. Vauvoista kasvaa teinejä, joskus se vähän helpottaa, jos kamala riita tenavilla jostain olemattomasta iskee ja on saanu samana päivänä tätin kylään. Mut kyl se vauvahaave silti puskee siitäkin läpi.
Mukavaa viikonloppua, halikaa rakkaitanne, sitä ei tee koskaan liikaa :heart: