Huomenta!
Tiktu Onnittelut :flower: ja tervetuloa +35 pinoon tuonne odotuspuolelle :heart:
Rosmariini ja Annemaarit :hug: :hug: On niin väärin tuo tädin saapuminen, teillä molemmilla yritystä niin pitkään :ashamed: Koska teilllä oli ne hoidot, Rosmariini taisi ollakkin jo ensimmäisessä mut entäs Annemaarit? Kovasti toivon et vielä tämänvuoden puolella onnistuminen tapahtuu :hug:
Minotckin toivottavasti solmunne pian aukeavat ja saatte asianne kuntoon :hug: samoin
onlydream :hug:
Omaa napaa :ashamed: :ashamed: Mä taidan todellakin olla joku työlintsari tms. kun viikonlopun jälkeen olin tiistain töissä mutta aivan kamala päänsärky heti aamusta mut sinnittelin :ashamed: työkaveri sanoi et ei kai sulla ole verenpaine taas kohollaan et se voi johtuu siitä et meeppä seuraavana aamuna mittauttaa. Siloolin illalla tilasin työterveyshuollosta ajan aamuksi klo 8 ja sehän oli mitä ihanteellisin 127/ 72 eli alempi mitä neuvolassa, mutta valitin et olen tosi väsy ja päätä särki edelleen etten jaksa mennä illaks töihin, mikä oikeesti piti paikkansa. Soitti puhelun lekuril et ehtiskö ottaa mut siin välis ja niinhän lekuri kirjotti suoraan viikon saikkuu kun kolmesta päivästä ei hyötyä mulle ja sano et jos ei helpota niin tuu uudestaan :ashamed:
Soitin pomolle joka alko et eihän tästä enää tule mitään kun en pysty enää töissä olee et päivän jälkeen taas jopa viikon saikulla :ashamed: et mitä tän asian kanssa aletaan tekee :ashamed: Mistä saadaan taas ihminen tuuraamaan jne. et eikös läkäri nyt voisi kirjoittaa sulle pidempään kun ei musta tunnu työntekijäksi olevan jne. ripitti siis taas vaihteeks kunnolla :'( Tää raskaus on vain ollut niin erilainen, olen todellakin ollut väsyneempi kuin pikkuneitiä odottaessa mut silloin ei ollutkaan pientä joka olisi vaatinut äidin huomiota, isot likat kun pärjäs ominaan jne. Saapi nähdä mitä tästä sit loppujen lopuks tulee et kun mulla 18pv. neuvola niin täytyy jutella kun esimiehenkin asenne tällainen :ashamed:
Mä olen nyt tuntenut parina päivänä pikkaisen liikkeet, eilenaamulla viimeeksi kun lopetin puhelun esimieheni kanssa niin muistutti olemassa olostaan :heart: pikkuneitiäkin kun odotin niin aloin tuntee päivittäin vko 13 eteenpäin :heart:
Tänään aamupäivällä mennään sit pikkuneidin kanssa perhekahvilaan, viimeviikolla alkoi kesäpaussin jälkeen mut ehdittiin vain olee vajaa tunti kun ei heti päästy mut tänään sit korjataan tilanne
Iltapäivä taidetaankin vain ihmetellä kotosalla ja vedellä päikkäreitä, mä tartten ne itekkin muuten en jaksa :ashamed:
Jaksuja teille kaikille ja plussapuhureita ++++++
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+5 :heart: