YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Heipsan!

amati Onnittelut haamusta :hug: kyllä se siitä vahvistuu :heart: itselläni oli aivan samanlaiset haaleat vaikka mul olikin jo kp 33 mut sit illalla testasin sillä herkällä aconin joka 10 ja se suht vahva silloin. mulla siis samoja testejä ollut kuin sinulla ;) eli kyllä se vahvaksi vielä muuttuu, ihan varmasti :heart: Tervetuloa siis tuonne odotuspuolelle +35 pinoon ;)

Ihanaa että Lumi-Marja palannut joukkoonne :hug: Kovasti toivon että teille se pieni vielä suotaisiin siis kuten kaikille muillekkin tietty :hug:

Tässä kopsua odotus pinosta kun laiskuuttani en jaksa kirjoittaa uudestaan :ashamed:
Itse olen kyllä ollut tässä viikonloppuvapaalla mutta väsymys aikamoinen jota vastaan olen kamppaillut :ashamed: Eilen vaan päätin et mun on pakko lopultakin saada noi ikkunat pestyä ja vaihdettuu verhot eli muu siivominen jäi sit tähän aamuun ja kyllä mä sit siivosin ja raivosinkin kun kaikkien kamat levällään jne. vielä kyllä jotain jäi mut silti olen tyytyväinen vaik aikasta poikkinainen olo :ashamed: Onneks huominen vielä vapaata ;)
Kävin mä viel täs illan suus kattoo sienii mut en mä montaa saanut mut mies lähti mukaan ja kerättiin sit puolukoita 16L ihan kuin niitä ei olis entuudestaan tuol huvimajas oottamas mehuks keittoo tai putsausta :/ Keitin mä nyt illal viel yhen 10L mehuks ja päiväl 6L putsasin pakkaseen ;) Joopa joo, huilaa pitäis mut kun nää kotityöt vaan kaatuu päälle ja sit on tällänen kaaos mitä aamulla tosiaan taas raivasin :( Mä en tajua jos kotona sentään 17v ja kohta 15v niin miks nekään ei saa kamojaan paikalleen, taitaa kasvatuksessa olla vikaa :headwall: Meidän esikko tuntuu vain käyvän kotona nukkumassa, jos ei ole koulussa niin sit se on joko töissä torilla, tai maalla peruna/porkkanapellolla tai sit järjestelemäs ja tarjoilee jossain juhlissa mut hyvä puoli ettei ainakaan pahoilla teillä et tienaa sitä omaa rahaa :)

Mut nyt taidan kohta mennä nukkumaan, palaillaan :wave:
Plussatuulia teille kaikille ++++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+1 :heart:
 
Vähän laiskana taas kopsasin toisesta pinosta...

Muuten vaan tässä pää kiehuu noitten penskojen kanssa kun sotkevat eivätkä isommatkaan osaa siivota jälkiään..
Kuopus pääsi kiipeämään pöydälle kun sotkin munakas tarpeita, kaatoi maitotölkin, siinä sitten yritti uida kun luuttusin enimmät rätillä .... ja hain moppia niin poika kaato munakas-seoksen lattialle, ja tietysti siinäkin piti käydä liukastelemassa ja sotkemassa itteään....



Juu tää on tätä kun pitäis olla silmät selässäkin... :LOL:

äiti vm70 Toivottavasti saat levättyä :hug:
Meilläkin olisi tuhat ja yksi tehtävää kotona mutta teen ja tehdään sitä mukaa kun keretään... minä en kehtaa ottaa suurta stressiä jos jotain tekemättä, mutta ukko sitten valittaa että "miks meillä ei voi olla yhtä siistiä kuin normaaleissa perheissä" ( lue: sinkun siivoushullun kotona ) .... JOOOPA!!!!
Musta- ja punaherukat on keräämättä ja mehustamatta koska meillä ei mahdu pakkaseen mitään.... anopille vaan keräsin pari sankollista mustaa....

Juu..aamulla vielä varmistus testailut ja sitten ehkä uskallan ilmottautua odotus puolellekkin
:D

Plussia toivottelen kaikille!!!
 
Taikakuulle synttärionnittelut eilisen johdosta :flower:

äiti vm70 koita nyt välillä vähän lepäilläkin, sun ja vaavin hyvinvoinnista huolehtiminen on nyt kuitenkin ykkösasia :hug: Täytyy myöntää että itse olen välillä vähän laiskanpuoleinen noissa siivousasioissa :ashamed: mutta kaikkea voivat hormonit teettää, muistan kun poikaa odottaessa ihan viimeisillä viikoilla melkein itkin ja raivosin äidilleni puhelimessa, kun kylpyhuone niin epäsiisti enkä jaksa sitä enää puunata ja kohta se vauvakin tulee ja meidän kylpyhuone on niin likainen :LOL: Äiti sitten tuli meille ja totesi, että eihän tämä nyt niin likainen ole, mutta pesi sitä sitten vähän mun mielenrauhani vuoksi :LOL: :LOL:

amati joko olet testaillut, täällä kovasti jännäillään ja odotellaan :wave:
 
Jes amati plussahan se siinä on O N N E A :flower:

Eipä järin uutta tänne,täällä myös täti poistumassa,pitikin pitkän vierailun (6pv)
No toisaalta tunteen täällä aika ristiriitaiset viikonlopun jäljiltä,tuo miehen alkomahooli puoli laittoi mietityttämään että kantaako tämä meidän liitto oikeasti :/
Mies ei onnekseni viikolla läträile ja viikonloppunakin riittää la iltana mutta kun se on sitä samaa sontaa kerrasta toiseen,ei vaan JAKSA katsoa :headwall: No kai tästä taas ponkaistaa jaloilleen..
 
Onnea Taikakuu! Laitoin sulle yksäriä, mutta täällähän sä palstailet edelleen. En enää kovin usein täällä käy. mutta joskus jotain kuulumisia käyn kertoilemas.

Koettakaahan hyvät naiset vaan malttaa odottaa kierron loppuun niin ei tartte niin kauheesti testailla. Sitten sekin on ikävää jos raskaus ei alakaan ja olet jo plussannut ennen kierron loppua, tulee turhia itkuja. Mulla yks tällainen takana, enkä halua teidän kokevan samaa. :ashamed: Maltti on valttia, eikä tartte arvailla testien kanssa.

Amatilla vaikuttaisi plussalta.
 
Herkät testit siitä ikäviä kun näyttävät myös ns. hipaisut. Mulla yleensä näkyny seuraavana pnä kun menkkojen pitäny alkaa. Joillakin ei näy kun tosi myöhään, miksi näin, en ymmärrä. Mulla ei oo näkyny yhtään mitään ellen ole ollut raskaana, en ymmärrä haamuja tai viivanpaikkoja, ei sellaisia pitäisi olla oikeassa raskaudessa, kun raskaushormonia on se näkyy yleensä plussana.
 
Plussatuulia teille! Meillä pikkuprinsessa kasvaa ja kehittyy kovaa vauhtia, vielä ei konti, mutta istuu ja kierii edelleen. Kova touhuamaan ja hyvä syömään ja nukkumaan. Molemmilla tytöillä todettiin eilen lääkärissä korvatulehdus kun nuha jatkunu pitkään. :( Kuurit kummallakin. Yöt silti olleet yllättävän rauhallisia. 3 vuotias on lähes vaipatta nyt, yötkin menee jo lähes ilman vaippaa. :)
 
Neeanäiti Kiitoksia paljon! Joo,täällähän minä..Kesäaikana vähemmän tuli käytyä kun on ollut paljon menossa ja ihan välillä vaan lukemassa jos on ollut kiirus eikä ole ehtinyt kirjoitella..Minulla "ainokainen" lähti opiskelemaan Tampereelle lukioon (musiikki)..Haikeetahan se on ollut.. :'( Sinulla on tyttö kovasti kasvanut.. :heart:
 
Neeanäiti viisaita puhut tosta testaamisesta, mutta kun se odottaminen on niin vaikeeta :headwall: Nää viimeiset ja pahimmat piinapäivät ei tunnu yhtä tuskaisen piinaavilta, kun on sen negan jo testannut ja toivo ei ole niin korkealla :kieh: Eilen menin taas negan testaamaan ja tänään / huomenna tätiä odotan :ashamed:

Taikakuu tuntuu varmasti tyhjältä nyt, mutta toivottavasti siellä pian on uutta elämää talossa :hug:
 
Heippa!

Allekirjoitin juuri pari viikkoa sitten työsopimuksen ja aloitin kuun alussa uudessa työpaikassa. Projekti kestää ainakin ensi vuoden, ja olen siitä innoissani. On kiva olla taas oman alan töissä! Ajattelin, että ei sillä vauvantulolla niin kiire olekaan, kerkiän nyt olla töissä, ja jospa sitten vuonna -11 vaikka vauva tulisi... kun ei ole nyt melkein vuoden yrityksestä huolimatta tärpännyt, niin olkoon. :$

Arvaatteko jo?? :kieh: Tänään paukahti plussa. Suosittelen siis työsopimuksen allekirjoittamista hyvänä raskautumiskeinona. Mulle kävi jo toisen kerran näin.

Seuraan siis Amatia tuonne toukokuisten pinoon. Laskettu aika on nettilaskurin mukaan 17.5. Tulkaahan perässä! :wave:

Tiktu
 
Tiktu no, tuopas olikin hyvä vinkki ;) ..täytynee heti aamulla alkaa kattelemaan oman alan avoimia työpaikkoja..kyllähän se näin on, että kun muutamaksi hetkeksi sen ajatuksen malttaa siirtää siitä "raskautumisesta" ja ei "yritä" sitä vaavia saada alulle..niin..POKS!!! hyvin onkin sitten pullat uunihissa:D..näin siis parhaimmassa tapauksessa..

Onnea siulle oikein paljon!! :flower: ..ja perästä koetetaan täältäkin tulla:wave:..hiton kivikkoinen taival kyllä vaan on välistä..:)
 

Yhteistyössä