Heipsan!
amati Onnittelut haamusta :hug: kyllä se siitä vahvistuu :heart: itselläni oli aivan samanlaiset haaleat vaikka mul olikin jo kp 33 mut sit illalla testasin sillä herkällä aconin joka 10 ja se suht vahva silloin. mulla siis samoja testejä ollut kuin sinulla
eli kyllä se vahvaksi vielä muuttuu, ihan varmasti :heart: Tervetuloa siis tuonne odotuspuolelle +35 pinoon
Ihanaa että
Lumi-Marja palannut joukkoonne :hug: Kovasti toivon että teille se pieni vielä suotaisiin siis kuten kaikille muillekkin tietty :hug:
Tässä kopsua odotus pinosta kun laiskuuttani en jaksa kirjoittaa uudestaan :ashamed:
Itse olen kyllä ollut tässä viikonloppuvapaalla mutta väsymys aikamoinen jota vastaan olen kamppaillut :ashamed: Eilen vaan päätin et mun on pakko lopultakin saada noi ikkunat pestyä ja vaihdettuu verhot eli muu siivominen jäi sit tähän aamuun ja kyllä mä sit siivosin ja raivosinkin kun kaikkien kamat levällään jne. vielä kyllä jotain jäi mut silti olen tyytyväinen vaik aikasta poikkinainen olo :ashamed: Onneks huominen vielä vapaata
Kävin mä viel täs illan suus kattoo sienii mut en mä montaa saanut mut mies lähti mukaan ja kerättiin sit puolukoita 16L ihan kuin niitä ei olis entuudestaan tuol huvimajas oottamas mehuks keittoo tai putsausta :/ Keitin mä nyt illal viel yhen 10L mehuks ja päiväl 6L putsasin pakkaseen
Joopa joo, huilaa pitäis mut kun nää kotityöt vaan kaatuu päälle ja sit on tällänen kaaos mitä aamulla tosiaan taas raivasin
Mä en tajua jos kotona sentään 17v ja kohta 15v niin miks nekään ei saa kamojaan paikalleen, taitaa kasvatuksessa olla vikaa :headwall: Meidän esikko tuntuu vain käyvän kotona nukkumassa, jos ei ole koulussa niin sit se on joko töissä torilla, tai maalla peruna/porkkanapellolla tai sit järjestelemäs ja tarjoilee jossain juhlissa mut hyvä puoli ettei ainakaan pahoilla teillä et tienaa sitä omaa rahaa
Mut nyt taidan kohta mennä nukkumaan, palaillaan :wave:
Plussatuulia teille kaikille ++++++++++
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+1 :heart: