Hakutulokset

1. P

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Huomenta kaikille!:) Täällä tänä aamuna täti tuli eli kp 1 voi päivittää:kieh:30pv kierto oli. Kieltämättä harmittaa mutta toisaalta taas innoissaan uudesta kierrosta eli kaikki taas peliin vaan!:D Mites marsu ja teddy;onko edelleen lupaavia oireita?:ppaljon paljon plussapuhuria teille ja...
  2. P

Pikainen päivitys omaa napaa:olin eilen niiiin varma et voisin vaikka olla raskaana ku oli sellaisia oireita mutta tänään alkoi ruskea tuhruvuoto joka mulla aina enteilee menkkoja:( Äh,pah ja pläääh....vasta yk1 mutta silti suututtaa,mulla on aina liian iso into saada kaikki nyt ja...
  3. P

Teddy kuulostaa lupaavalta tosiaan:)itsellä myöskin kuvostusta ollut ja varsinki tänään:x Lisäksi kylmää ihan pirusti,vatsaa nippailee,valkkaria tulee reilusti,tissit arat,turvottaa ja väsyttää,voikun olisi nää oireet sitä itseään...:)ku malttais oottaa testausta!!:p
  4. P

Marsu En tiedä vielä testauspäivää,varmaan ens viikon alkupuolella ni ei tosiaan mahdollinen nega saa sit pettymää jos liian aikasin testaan:| Nyt siis kp 26/31(oviksen mukaan siis 31pv kierto tuloillaan,ainaski(?)Vatsaa edelleen nippailee ja valkovuotoa on,muttei nyt ihan lotisemalla...
  5. P

Teddybear82: no niinpä onkin,joten eikun vaan yhdessä jännäämään=)mullakaan ei ollut esikosta oireena kuin kovat menkkamaiset kivut joiden vuoksi tajusin testinkin tehdä kun menkkoja ei kuulunut:)nyt tosiaan nostattaa toiveita tää jatkuva vatsan nippailu jota mulla ei normisti oo ollut,varsinkin...
  6. P

Pahoittelut Majj:( Marsu Meillähän taitaakin olla samoissa nää jännäilypäivät:)mulla ei kanssa muuta "oiretta"kun vatsaa nippailee ja vihloo,turvottaa myös.Mutta ihan yhtä hyvin voi olla menkkoja enteilevää:|ihmetyttää vaan kun nää kivut alkoi jo heti oviksesta ja on edelleen jokapäiväistä,no...
  7. P

Hyvää sunnuntai-aamua!:)ja Jiimii heristän nyrkkiä sille inhalle tädille!:| Noh,omaa napaa,vatsaa edelleen nippailee ja sattuilee(myös välillä silleen repäisee),kovimmin eile nippas ja kieltämättä käväs mielessä kiinnittyminen;)nyt siis kp 24,hirveitä palelukohtauksia on myös ja tissit...
  8. P

Mä kyllä teen itteni hulluksi kun kyttäilen näitä ns.oireita eli vatsan jatkuvia nippailuja ja särkyä ja vielä näin aikasin!:ashamed:varmaanki vois vielä oviksesta ihan johtua,siitä nyt vasta viisi päivää? lisäksi ihan hirveesti palelee mutta muistaakseni aina ennen menkkoja:) Eihän täs...
  9. P

Järkyttävä video norjalaisilta kettutarhoilta!!!!!!!!!

en oo nii hullu et tollasilla pilaan päiväni,pahaa tekee jo ajatuskin=/
  10. P

Kinkula:Pahoittelut tädistä,se mokoma sais aina kurvailla muualle:( Vouhis:Tsemppiä lääkäriin,toiv.kaikki on hyvin! No omaa napaa,vaikka ei mitään uutta kyllä oo,kp 22 ja edelleen alavatsaa nippailee ja vihloo välillä,ja tissit kipiät:)menkkojen pitäs alkaa ilm.14.11,viel ois aikaa ennen ku...
  11. P

Jiimii82:joo kun en nyt muista että miten mulla on ollut muissa kierroissa,sen verran vaa ettei näin paljoo oo nippaillu:confused:no mutta näinhän se alkaa kropan ja sen oireiden kyttääminen,pitää jo itteään taas toppuutella:ashamed: tissit on jo arat niinku aina oviksen mentyä,voiko ku pääsis...
  12. P

Hehhee,"parempi"versio Rihannan biisistä=D

:D YouTube - Only Girl In The World(With Me)
  13. P

Marsu-82: Mulla oli luultavasti(ainakin törkeistä kivuista päätellen)ovis kp 17 eli sunnuntaina,ja tietty jännittää että tuottiko pupuilu tulosta tai oliko sitä edes tarpeeksi?:| Hommailtiin tuolloin kp 17 viimeisimmän kerran,myöskin kp16 ja sitä ennen joka toinen päivä aina kp 10 lähtien,tällä...
  14. P

Vouhis: Joo niinmuistelin et se on n.vrk siit plussasta ovis,mut mietin vaa et oisko se voinu olla se lh-huippu tikussa havaittavissa jo silloin kp 16 kun en enää aamupäivän jälkeen testannu sinä päivänä?Sillo kp 17 klo.14 tosiaan vasta sen plussan testasin:confused: Kun oli niin kova se...
  15. P

Mites kun

paketin säilytysaika on saapumisviikon lisäksi 2 täyttä kalenteriviikkoa
  16. P

Heissan kaikki!=)ja onnittelut plussanneille,en oo hirveesti nyt lukenu aiempia kirjoituksia,en oo vaan koneelle kerenny=) Nytkin vaa pikainen päivitys,eli tänään kp 20 menossa. Siis mullehan tuli ovisplussa kp 17,tosi vahva viiva(testasin kahdesti sinä päivänä-aamupäivä ja myöhänen ilta)vahva...
  17. P

Mahikset raskauteen?

hei nyt kirjautu!äske ei onnistunu=)
  18. P

Mahikset raskauteen?

tänään voisin kyllä pupuilla mut mies kipeä ni tuskin intoutuu ellen onnistu tosi hyvin suostuttelemaan,tai sit huomen=Dniin on toki monesta asiasta riippuvaista,olin vaa niin neuroottinen et osuukohan nyt oikeaan ajankohtaan ku en kp 16 muistanu tikuttaa ni arvelin et on ohi jo menny tuo...
  19. P

Ovisplussa ja seksi!

Kiitos paljon vastauksista!=)no hyvä että on pohjalla pupuilua mutta varmistellaanpa sitten vielä illalla:laugh: Kun rupesin ihan miettimään että pitäsköhän se jo heti hypätä peittojen sekaan et varmasti kerkiää mutta kiitos kun selkiytitte asiaa minulle=)

Yhteistyössä