Hakutulokset

1. P

Ovisplussa ja seksi!

Tänään kp 17 sain plussan ovistestiin tunti sitten,"kerkeääkö" pupuilla vasta illalla kun nyt mies krapulassa ja ei jaksa hommailla|O Ja oliko se niin että plussan jälkeisenäkin päivänä suotavaa seksiä olla?=) Myös eilen illalla ollaan pupuiltu ja tosiaan tähän iltaan tähdätään,huomenna kyllä...
  2. P

mitähän tämä on? vatsassa "potkii"

suolet tappelee
  3. P

Podintaa Tuksun oletetusta raskaudesta...

ei siitä lösökasasta huomaa vaik ois jo yli lasketun ajan
  4. P

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Heips kaikille!=) Hitaan puoleista tämä minun palstailu kun kone reistailee niin ei meinaa millään päästä nettiin: / En nyt oikein perillä oo tosta oviksesta;tänään kp 16 ja puolilta päivin tehdyssä testissä vahvin viiva tähän asti mutta ei siltikään yhtä vahva ku tuo toinen: / Tänään...
  5. P

Huh ku tämä meidän kone on jumii jatkuvasti,ikuisuuden lataa yhtä sivua,taitaa viimesiään vedellä:mad: Hemari: Tos äsken tikutin vielä,tuli pikkasen taas tummempi viiva,mut ei vieläkään yhtä vahva ku toinen,ehkäpä se ovis viel lähestyy:)oon vaa niin malttamaton aina ja varsinkin ku ekaa...
  6. P

Hemari:mulla on käytössä david-liuskat,taisin tilata mammaksi.fi.(miten muuten nuo nikit saatte mustiksi,joo oon iha uuno näiden juttujen suhteen:laugh:) tänään tein tuossa 14.00 maissa testin ja tuli haaleampi viiva kuin aiemmin,testailen vielä tuosta illemmasta että mitä se näyttää=) ai niin...
  7. P

Heips!=)Mahtuukos joukkoon uusi kuumeilija?=) Olen 24v.ja tyttö syntynyt 1/08. Tällä hetkellä menossa kp 14/27-31 =) Ensimmäinen kierto nyt kun kokeilin tikuttaa ovista,mutta en ole saanut vielä yhtävahvoja viivoja,tiistaina oli ehkä vahvin viiva,oisko voinu sillo olla se "huippu"?=Otän...

Yhteistyössä