Hakutulokset

1. S

Ja missäs kaikki taas ovat?

tulin just tänne :wave:
  2. S

Koska lopetit yötissittelyn/yösyötöt?

ei pidä vaan pintasi äläkä anna.mitä isommaksi kasvaa niin sen pahempi.tsemppiä ja koita jaksaa.se palkitsee myöhemmin =)
  3. S

Tykkäättekö b-rapputouhusta?

en tykkää!
  4. S

Mulla on tänään synttärit..

onnea =) :flower:
  5. S

hieronnasta

mä olen myös käynyt hierojalla kun itselläni oli hartiat aivan lukossa ja puutuili kädet yms.se helpotti noin kuukaudeksi mut sen jälkeen tuli oireet takaisin kun en enää käynyt.lääkäri sanoi et jumppa on paras tapa pitää kunnossa hartiat kun tekee oikeita liikkeitä.
  6. S

Mitä iltapalaksi?

porkkanaa ja dippiä =)
  7. S

Mitä seuraavaks? keto,panacod,mobilat kokeiltu

käy pyytään lääkäriltä lähete fysioterapiaan.mulla auttoi hierominen ku sitä tehtiin säännöllisesti 2-3kertaa viikossa.
  8. S

Meneekö kaupaksi jos myisi v.1977 nukenvaunut ?

laita kuvaa vaunuista =)
  9. S

Kehtaatko tönätä vanhoja yhdistelmä vaunuja?

ite ostin käytetyt vaunut.tosin myyjä oli ostanut ne tänä vuonna eli uudenveroiset olivat ja vaan pari kertaa käytetty.mielummin ostan kuitenkin uudemmat vaunut kuin kauhean vanhat, mutta jos olisin itse löytänyt jostain vanhat ok kuntoiset,jotka ei natise tai pidä ääntä niin olisin kelpuuttanut...
  10. S

ikäsi ja horoskooppimerkkisi?

22v vaaka
  11. S

kuvaile itseäsi 3:lla sanalla

väsynyt,sosiaalinen,kärsimätön
  12. S

Paras vaunumerkki Galluppi

britax vigour
  13. S

Koska teit viimeksi lettuja/plättyjä/räiskäleitä???

varmaan kaks kuukautta sitten.täytyypä tehdä huomenna kun alkoi tekeen mieli :p
  14. S

Kenestä pidät täällä?

niitä on monia
  15. S

Myin tänään vuoden verran käytössä olleet Emmaljungan Twin city crossit...

mun mielestä oot saanut aika hyvin.ottaen huomioon että moni muukin myy lasten vaunuja/rattaita ja tuskin kaikki menee kaupaksi vaikka olisi tosi hyvätkin.
  16. S

Noniin akat, nyt mielipiteitä jotta kumpi sohva!

toi tumman ruskea on parempi.
  17. S

MIKSETTE MENE ULOS niiden kakaroittenne kanssa VAIKKA sataa?

mua ei kyllä saa edes pysyyn sisällä vaikka sataisi.laitan vaan itelle kumpparit jalkaan ja likalle kurikset päälle ja mennään puistoon.sielä se hyppii sitten vesi lammikoissa ihan onnessaan =)
  18. S

miten hillitsette hermojanne pienten lasten kanssa?

itse mietin samaa.yleensä pystyn hilitteen itteni ihan hyvin mut tänään taas tuntui että ei mikään auta ja lapsi vaan kiukuttelee koko ajan.tais johtua siitä kun oli liian pienet päiväunet, mutta meinas usko jo loppua..nyt hän onneksi nukahti heti sänkyyn kun laitoin.ehkä on huomenna parempi päivä.
  19. S

G: uskotko Jumalaan?

en
  20. S

Perheenjäsenten horoskooppimerkit?

minä vaaka mies rapu tyttö vesimies

Yhteistyössä