Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mä ottasin noista kahesta ton ekan jos jompikumpi noista olis pakko valita. Mutta nyt kun olen omistanut 5 vuotta tuollaisen sohvan jossa on selkänojana tuollaiset "irto tyynyt" niin en ottais enää ikinä tollasta. Ne on aina lyntyssä ja niitä pitää pöyhiä. ne kun kerran menettää muotonsa ja lötkähtää niin ne näyttää ihan karseilta. Kaikki vieraat aina niitä runnoo ja runttaa ja sitten ne on ihan lätsis. Vieraat ei jostain syystä tajua, ettei ne ole tyynyjä vaan selkänojia ja niitä ei tartte runnoa kainalon alle ja ties minne. Eli ne on hetken hyvän näkösiä ja sit kun on kulunut n. 6kk niin ne näyttää siltä kun sohvalle olis viskattu märkiä rättejä. Tää on siis vaan mun mielipiden kokemuksen syvällä rintaäänellä, kukanenkin ostaa toki sellasen sohvan mistä tykkää..
no miulla on ollu vuodesta 2001 semmonen jenkkityylinen sohva jossa justiinsa tuommoset isot irtotyynyt selkänojina enkä oo kokenu sitä ongelmaksi. joten se ei minua mietitytä.
miun on ilmeisesti pakko mennä istumaan vielä niihin molempiin...
onko kellään kokemusta tuosta koti-idean vuodemekanismin toimivuudesta? elikä ku loppuu takuu niin loppuuko myöskin toiminta?