Noniin akat, nyt mielipiteitä jotta kumpi sohva!

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä ottasin noista kahesta ton ekan jos jompikumpi noista olis pakko valita. Mutta nyt kun olen omistanut 5 vuotta tuollaisen sohvan jossa on selkänojana tuollaiset "irto tyynyt" niin en ottais enää ikinä tollasta. Ne on aina lyntyssä ja niitä pitää pöyhiä. ne kun kerran menettää muotonsa ja lötkähtää niin ne näyttää ihan karseilta. Kaikki vieraat aina niitä runnoo ja runttaa ja sitten ne on ihan lätsis. Vieraat ei jostain syystä tajua, ettei ne ole tyynyjä vaan selkänojia ja niitä ei tartte runnoa kainalon alle ja ties minne. Eli ne on hetken hyvän näkösiä ja sit kun on kulunut n. 6kk niin ne näyttää siltä kun sohvalle olis viskattu märkiä rättejä. Tää on siis vaan mun mielipiden kokemuksen syvällä rintaäänellä, kukanenkin ostaa toki sellasen sohvan mistä tykkää.. :)

:D no miulla on ollu vuodesta 2001 semmonen jenkkityylinen sohva jossa justiinsa tuommoset isot irtotyynyt selkänojina enkä oo kokenu sitä ongelmaksi. joten se ei minua mietitytä.

miun on ilmeisesti pakko mennä istumaan vielä niihin molempiin... :whistle:

onko kellään kokemusta tuosta koti-idean vuodemekanismin toimivuudesta? elikä ku loppuu takuu niin loppuuko myöskin toiminta?

Alkuperäinen kirjoittaja Kiia:
Meillä on tuo Askon sohva ja myös kuvassa näkyvä rahi sohvan edessä.
Kun halutaan rötköttää leffaa kattellessa me jatketaan sohvaa sillä rahilla.
En vaihtaisi pois, on musta ihanan muhkea ja mukava sohva.
ahhah... kiva kuulla positiivisia mielipiteitä.

mie en meinannu siis sitä rahia hankkia. ainakaan vielä. häätyy kattoa sitte vähän myöhempänä jos sen siihen hankkis lisäksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Ykkönen. Meil oli tuon alemman tapainen ja se lähti yläkerran naapureille :D
ahaa... mikäs siinä oli ku sen naapurille veitte :whistle:
Meillehän tuli se uusi ISO moduulisohva. Pikku divaani oli vähän aikaa pojan huoneessa. Yläkerran äiti tarvitsi sohvaa niin annettiin se sinne. Pojan huonees taas kunnolla tilaa leikeille.

Olihan se vuodemekanismilla aikas kova ja vuoteenakaan ei mikään unelma.
Tuo uus sohva on niin leveä ja pehmeä et siin nukkuu hyvin (liiankin ).
Kaikki osat irrallisia ja pysyy hyvin paikoillaan, ei ongelmia että luistais alta.

IhanaValo
Hmm..aika paha..Ylemp näyttää miusta ylellisemmältä, semmoselta missä oikeesti vois rötköttää. Tuleeko tuo irtorahi samaan hintaan vai erikseen ostettavissa?

Tuo toinen näyttää asiallisemmalta ja kangas karheemmalta. Mut siinä ois plussaa se vuodemahdollisuus..

Siun tarttee käydä viel lököilemässä ja rutistelemassa molempia jos et osaa päättää:)

Meillehän tuli se uusi ISO moduulisohva. Pikku divaani oli vähän aikaa pojan huoneessa. Yläkerran äiti tarvitsi sohvaa niin annettiin se sinne. Pojan huonees taas kunnolla tilaa leikeille.

Kaikki osat irrallisia ja pysyy hyvin paikoillaan, ei ongelmia että luistais alta.
nonni... miusta tuntuu että mie oon tehnynnä päätöksen. ja pitäis tulla kahtomaan sitä teiän moduulisohvaa :whistle:

täsä ois saikkua tuonne elokuun loppuun asti... ;)

*
Meillä toi Askon eka sohva ollut nyt muutaman vuoden. Tyynyistä mennyt kyllä enin puhti, mutta ajattelin lisätä täytettä sisään. Olen pessyt sohvaa monta kertaa koneessa ja edelleen on erittäin siisti. Tykkään maata siinä ja mieskin loikoilee kaikki illat. Hyvä on, mutta ottaisin kyllä itse ilman irtotyynyjä.

nonni... miusta tuntuu että mie oon tehnynnä päätöksen. ja pitäis tulla kahtomaan sitä teiän moduulisohvaa :whistle:

Mul loppuis tän hetkinen työsopimus sopivasti 17.8 että ois lomaa taas tiedossa toivon mukaan. Ois edes pari viikkoa niin ehkä ehtis nauttimaan kesälomasta :D

Mul loppuis tän hetkinen työsopimus sopivasti 17.8 että ois lomaa taas tiedossa toivon mukaan. Ois edes pari viikkoa niin ehkä ehtis nauttimaan kesälomasta :D
sopivasti :D nähtäiskö sitte?

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
riippuu huoneen muista väreistä ja huonekaluista.. vai tuostako meinasti lähteä sisustaa?
no huoneessa on kuultovalkeeksi maalattuja huonekaluja, kaks vanhan roosan väristä mattoa, seinät on valkoset. verhothan voi aina vaihtaa mimmosiksi vaan. semmosta romanttista on miun sisustustyyli...

ja siis huom. nuo värit ei oo ne oikeet värit vaan sohva tulee beigenä.

Yhteistyössä