Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Odotapas seuraavaan jaksoon niin saat heittää meille kaalikeittodieetti -haasteen ;) Mulla on suunnitteilla tehdä seuraavasta jaksosta special edition. Alan keräämään täällä haasteita tämän jakson loppupuolella, listaan haasteet (joita mulla itselläkin on mielessä!) ja jokainen saa ilmoittautua...
  2. T

Pulla, musta tuntuu, että jos olisin tajunnut olla yrittämättä laihdutusta silloin, kun painoin 65kg, olisin varmaan saanut pudotettua painon normaaliksi ihan tavallisesti elämällä, mutta onneton kun menin yrittämään niin siitähän se jojoilu-kierre sitten lähti. Mutta me tiedetään tämä nyt...
  3. T

Onnea, Pulla, pudotuksesta :flower: Sä olet nyt siinä painossa, minkä mä uskon olevan itselleni tulevaisuudessa iso kynnys. Mulla on ihan selvästi kolme kynnystä, joista yli pääseminen tulee tuottamaan suuria ongelmia. Ensimmäinen on pääsy alle 80kg:n. Mun aiemmat laihdutusyritykset yli 80...
  4. T

Sun kannattaa harrastaa sellaisia liikuntalajeja, jotka antaa treeniä koko kropalle. Hyvä kuntosaliohjelma ja salille, se on mun vinkki kiinteytymiseen. Kotitreenit ei yleensä ole yhtä tehokkaita, mutta jos hankkii perusopit salilta, kotitreeneistäkin voi saada tosi hyviä. Kokonaisvaltaisimmat...
  5. T

HOX! Ryhmäläiset! Jos on motivaatio kärsinyt ajan mittaan, mä voin luvata pientä piristystä tähän arkiseen raadantaan ensi jaksolle. Mikäli palaan vetäjäksi ensi jaksolle (edelleenkin sanon, että joku muukin voi ilmoittautua jos haluaa) seuraava jakso tulee olemaan Ylipainoisten laihdutusryhmä...
  6. T

Jelly, ilmoitahan sitten meillekin mitä sieltä taustalta paljastuu - mikäli asia on sellainen, jota voi näin julkisesti kertoa. Me täällä jännätään sun puolesta! Sparkler, nyt et saa hellittää pätkääkään! Sä olet yksi meidän luottopudottaja ja meillä on suhun kova usko :) Olo paranee heti...
  7. T

Voiko syy olla siinä, että lihakset ja solut on jotenkin alkaneet varastoida nestettä ton sun sairastelun vaikutuksesta? Pitäiskö sun tehdä täydellinen muutos sun ruokavalioon? Jos joku sun nauttima ruoka pahentaa sun oireilua? Kysypäs lääkäriltä, mikä voi olla selitys. Meidän on paha neuvoa...
  8. T

PIPSA

Nettikiusaamiseen puututaan nykyään paljon herkemmin kuin ennen. Eikös tästä jutusta ollut vast'ikää uutinenkin. Kunnianloukkaukset on lisääntyneet ja ihmiset tekee ilmoituksia poliisille herkemmin. Mä tahdon ihan tästä ulkopuolisena (en tiedä Pipsasta mitään, mut olen huomannut nämä...
  9. T

Joka lyyli, älä stressaa vaikka yhden päivän ajan vetäisit ihan överiksi. Mullekin on tullut välillä ihan hirveitä syöppöpäiviä, mutta yksi överipäivä viikossa ei tuhoa sun viikkopunnitusta, voin vakuuttaa käsi sydämellä. Sulla menee todennäköisesti pari päivää päästä takaisin aiempaan painoon...
  10. T

Onnea, Miltsu hienosta pudotuksesta :flower: Sä alotit meidän väipunnitukset voitokkaasti ja mä aijon jatkaa samalla linjalla eli... mun väipunnitus näytti 81,2kg eli taas mentiin -0,9kg:n viikkovauhtia niin kuin viime viikollakin. En meinannut ensin uskoa tulosta, koska viikko on ollut...
  11. T

Lyylille tervetulotoivotukset! Huippuryhmän valitsit. Mä olen tämän porukan mukana pysynyt motivoituneena paremmin kuin ikinä aiemmissa laihdutusyrityksissäni. Tämä toimii paljon paremmin kuin esim. Kiloklubin avulla laihduttaminen, mitä myös olen yrittänyt. Musta tuntui, että Kiloklubi antoi...
  12. T

Pakko pistää nämä kuvat tähän peräkkäin ja verrata ihan julkisesti edistystä. Samalla mä kannustan teitä muitakin ottamaan kuvan nykyisestä tasosta ja jatkossa edistymisestä :) Mun kuva silloin, kun painoin 87kg: Mun kuva nyt, kun painan 82,1kg: Jos ei muuten huomaa niin ainakin...
  13. T

JellyJolly, nyt ei voi muuta kuin toivottaa paljon lykkyä työnhakuun ja oikeassa olet; hoitoala on tässä mielessä hiton hyvä ala, koska ainakin töitä riittää. Kun vaan saisit sellaisen työn, joka tukee sua elämässä muutenkin eikä vaan niele sun voimia. Tsemppiä!
  14. T

Mulla on muuten suunnitelmia seuraavalle jaksolle, joten ilmoitan jo tässä vaiheessa halukkuuteni palata takaisin kirjuriksi ensi kuun alussa, mutta jos joku muu on innokas kokeilemaan kirjurin tointa Jellyn jälkeen, maltan kyllä odottaa. Jutellaan siitä sitten kuun lopussa lisää, kunhan tässä...
  15. T

Juuri näin, eihän siinä mitään järkeä olisi jos me punnittais viikon pudotukset etukäteen. Olet ihan oikein toiminut eli et sä aina ole väärässä. Älä kuuntele soraääniä siellä kotosalla. Et sä mikään heittosäkki ole. Pidä puolesi! Tämä kirjurin työn helpottaminen on justiinsa se syy miksi...
  16. T

Tervehdys, tiimiläiset! Mulla on kamala kiire, enkä ehdi paljon koneella notkumaan, mutta pakko oli tsekata miten teillä menee. Wilhelmiinalle tervetulotoivotukset minunkin puolestani :wave: Mitä omaan pudotteluun tulee, mulla menee ihan hyvin muuten, mutta työssä on joku hiton kokousbuumi...
  17. T

F&L, yritin etsiä niitä Zumba-ohjeta YouTubesta, muttei oikein hyvää löytynyt vielä äkkiseltään, mutta käyn kokeilemassa uudestaan myöhemmin paremmalla ajalla, kiitti paljon vinkistä :) Ja mitä tavoitteisiin tulee, sä pystyt ihan mihin vaan, mutta älä sorru rankaisemaan itseäsi liikaa jos et...
  18. T

Paino on laskussa yhä, kävin taas epävirallisella punnituksella. Mun tavoite oli tälle jaksolle päästä tasan 80 kiloon ja näyttää aika hyvältä :) Tämän viikon puntaripäivälle toivon vähintään puolen kilon pudotusta. Ajattelin kysäistä jos jollakin olisi laittaa jakoon hyviä ruokaohjeita ja...
  19. T

JellyJii, ehdottomasti indeksit vasta sitten jakson lopussa, älä siitä stressaa. Eihän me ketään voida potkia kesken jakson ryhmästä ihan senkään takia, että se painohan saattaa kimmota hetkellisen normaalipainoon laskemisen jälkeen heti takaisin lievän ylipainon puolelle, koska jo normaali...
  20. T

Harmaa pudottaja, kyllä mun -0,9kg kalpenee tuon sun tuloksen rinnalla :D Mahtavaa! Onnea paljon! Mun piti käydä ihan päivittelemässä, kuinka upeasti meillä on mennyt. Siis todella, todella hienosti pudotettu, tiimiläiset, ei voi kuin ihailla. Eikä tietoakaan luovuttamisesta, vaikka välillä...

Yhteistyössä