Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

F&L, kyllä -600g on HYVÄ, onnea :flower: Suositeltu laihtumisnopeus taitaa olla se -0,5kg/vko, vaikka sitä en tiedä onko noilla suosituksilla sitten tosielämän kanssa mitään tekemistä. Tosi hienosti on paino tippunut tiimiläisiltä. Ensimmäinen viikko tätä toista jaksoa takana ja toinen...
  2. T

Hienoja pudotuksia tullut, mahtavaa! Mä olen ollut koko viikonlopun töissä enkä ole ehtinyt koneelle ollenkaan. Piti vaan tulla tsekkaamaan miten teillä menee ja toivottamaan tsemppiä jokaiselle!
  3. T

JellyJolly :hug: Yritä jaksaa! Aivan kamalia tuollaiset selvittämättömät sairastelut. Ei me sun annettaiskaan porukasta pudota, ei ikipäivänä! Nyt tervehdyt ensin ja sitten uusi yritys. Tytön tylleröinen, onnea pudotuksesta :flower: Kyllä se pienikin pudotus on askel eteenpäin.
  4. T

RYHMÄ VAIN OIKEASTI YLIPAINOISILLE! Tarkoitus on aloittaa uusi ryhmä aina, kun yksi välietappi on ohi eli kun tämä jakso on pudotettu, aloitetaan uusi ketju, johon kerätään seuraavan jakson (1.-30.11.2013) tuloksia. TERVETULOA MUKAAN! Ainoa vaatimus on, että olet BMI:n perusteella...
  5. T

JellyJolly, voi sua ressua :hug: Kyllä tuo kieltämättä huolestuttaa. Ehkä nuo vaivat on alkaneet ihan stressistä, mutta laukaisseet sitten jotain muutakin. Toivottavasti paranet pian. Vetää varmasti mielen mustaksi tuollainen :( Fat&lazy, kyllä tämä aika vaikeaksi menee jos tässä ruvetaan...
  6. T

TytönTylleröinen, täällä jännään sun painoa :D Mietin tätä välitulosten ilmoitusmuotoa samalla. Sparkler tuolla ehdotti että jokainen kopioisi tuloslistan ja lisäisi siihen itse oman välituloksensa, jottei kirjurin tarvitsisi nähdä niin paljon vaivaa. Silloin tuloslista siirtyisi automaattisesti...
  7. T

Voi, kun mä olisin tämän tajunnut jo edellisessä pinossa :D Olisin säästynyt monelta vaivalta!
  8. T

JellyJolly, hyvä että ruoka maittaa! Olet muutenkin ollut paljon pirtsakamman oloinen nyt kuin mitä vähän aikaa sitten. Toivottavasti suunta pysyy tällaisena. Fat&lazy, mulle tuottaa ainaisia ongelmia lasagne ja pizza. Ne ovat ainoat ruuat, joiden kanssa joudun tosissaan taistelemaan, etten...
  9. T

Hihkun tässä, kun kävin taas epävirallisella punnituksella ja vaaka näytti jo -0,8kg. Hypin täällä riemusta :D Tänään uimahallipäivä :heart: Tsemppiä kaikille tähän harmaaseen torstaihin!
  10. T

Hienosti on porukka aktiivista :) Tuohon, kun Jelly pohti miten liikuntahaaste toteutettaisiin kun porukka näin sekalainen niin tahdon sanoa, että haasteenhan voisi heittää kuka tahansa ihan oman kunnon pohjalta ja siihen voisivat halutessaan tarttua sellaiset, joilla on tarvetta haasteen...

Yhteistyössä