Hakutulokset

1. E

Oletteko vielä yhdessä?

jep.. yhdessä ollaan ja ollaan seurusteltu nyt 5,5v esikoinen kohta 2v ja kuopus 5,5kk =) en voisi kuvitella edes millaista olisi ilman miestäni! :heart:
  2. E

jonkun moka joka saa sinut...?

oltiin miehen kanssa keilaamassa ja kun hän oli palloa"heittämässä" niin häneltä ratkesi housut #&%?$!*ä ja tosi pitkältä matkalta! punaiset sydän boxerit paistoivat vaan alta :laugh:
  3. E

Oululaisia???

saatetaan muuttaa ouluun syksyllä jos mies pääsee sinne amk:hon :wave:
  4. E

Hassua

1. esikoista imetin melkein 9kk ja kuopusta imetän vieläkin(5kk) 2. esikoinen oli melkein 9kk kun oli ekaa kertaa yö kylässä, mutta kyllä oli sen pari tuntia useestikkin isin kanssa kun itse kävin esim ratsastamassa. 3.koti äitinä olen vieläkin ja tarkoitus olisi olla ainakin niin pitkään että...
  5. E

minkä ikäisiä ystäviä sinulla on?

mun haitari on todella laaja varmaan jotain 10-45v! =) mutta suurin osa taitaa olla siinä 25 molemmin puolin...
  6. E

huutoa nuorille :)

:attn: :attn:
  7. E

huutoa nuorille :)

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=hipotus&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X kannattaa kurkata =) ei hintavarauksia missään.<br><br>
  8. E

EI TOSIKOILLE

tämä kysymys on lainattu eräästä vanhasta suosikkilehdestä =) eli: tyydytin itseäni nakilla, nakki katkesi sisään. mitä teen? :o :laugh: :laugh:
  9. E

Onko teillä lapsia useamman miehen kanssa?

\ minä ainakin toivoin että minulla olisi ollut ehjä perhe.. :ashamed: mutta sitäkin enemmän toivon vanhemmilleni onnea, jota heillä ei toistensa kanssa ollut.
  10. E

mitä työtä teette?

\ kertoisitko minulle että missä voisi opiskella pukuompeliaksi ja että onko alalla töitä? olen hirveän kiinnostunut kyseisestä ammatista, koska olen suunnitellut hakevani kouluun parin vuodenpäästä kun kuopus on vähän isompi =)
  11. E

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

\ samaa mieltä, vaikka ite olin vasta 13v kun neitsyys meni. tuntui kuin lapsuus olisi sinä kesänä loppunut kuin seinään :ashamed: meni niin että ekan kerran yksin kotona viikonlopun, ekat kännit ja loppukesästä vielä se neitsyys :( jälkeenpäin ajatellen olin silloin todella typerä "muka"...
  12. E

Ystävä vei miehen

\ juu mullekkin kävi näin.. ja meni melko monta vuotta päästä asian yli :(
  13. E

jugurteista

\ no mä ainakin kadehdin sinua, koska itse olen niin laiska etten viittisi mitään marjoja alkaa jugurttiin sotkemaan. meillä syödään kaiken laisia jugurtteja. aika usein tuota kidiusta. ole ylpeä itsestäsi että jaksat laittaa erittäin terveellisesti jugurttia lapsellesi =)
  14. E

hissun kissun varpaillaan..

täällä ilmottautuu kanssa yksi nuori mamma! :wave: mulla poika 1v8kk ja tyttö 3,5kk. uudet ystävät on aina tervetulleita!! jos joku haluaa keskustella niin mulle voi laittaa yv:tä =) ja tosta tietokoneesta sen verran että kyllä mä uskon että ei se sitä ikää katso että onko varaa ostaa...
  15. E

appivanhemmat, argh!

mun täytyy sanoa että mulla on ihanat appivanhemmat, mutta nyt jokin aika sitten vaari tuli tuomaan pojan kotiin kun oli ollut yö kylässä ja aamulla oli muutaman kerran yskäissyt, niin vaari oli antanut yskänlääkettä! silloin kyllä kirpaisi mieltä ja sanoinkin että ei tuon ikäiselle saa antaa...
  16. E

G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

mä olin viikkoa vaille 17 kun poika syntyi. 18 kun tyttö syntyi ja tänä vuonna täytän 19. =)
  17. E

Marsu lemmikiksi?

juu olen oikeastaan samaa mieltä kuin edellinenkin, mutta meillä ei marsuille anneta erillista c-vitamiinia, koska ostamme suoraan marsuille tarkoitettua c-vitaminoitua ruokaa. se on kyllä tosin paljon kalliimpaa kuin tavallinen kuivamuona. marsu tarvitsee lisäksi myös erittäin paljon tuore...
  18. E

Miten pärjäätte rahallisesti?

\ no mä imetin sitä melkein 9kk =) olisin imettänyt pitempäänkin jos poika ei olisi purrut niin paljon :'( en minä nyt sentään niin hurja ole että olisin parikuukautiselle tavan maitoa antanut =)
  19. E

Kuinka moni saa taloudellista apua??

\ meidän äippä on 41 ja kyllä pappa sille vieläkin vaatteita ostelee :laugh: vaikka kyllä sillä on ihan hyvä tulot. jos isi haluaa tyttärelleen ostaa jotain niin miksi se ei saisi ostaa.. en ole koskaan kieltänyt vanhempiani ostamasta minulle tai lapsille jotain. itse kävin eilen tilaamassa...

Yhteistyössä