Hakutulokset

1. E

Miten pärjäätte rahallisesti?

no varmasti pärjätään ihan yhtä hyvin kun muutkin =) pojalle jouduttiin ostamaan paljon uutena kun ei ollut käytettynäkään, mutta parempi näin on ihanaa kun on kaikki samaa sarjaa =) korvikkeisiin ei ole rahaa mennyt paljon yhtään kun poika soi niitä vain muutaman kuukauden ennenkuin...
  2. E

mpr-rokotuksesta

meillä poika sai mpr rokoitteen, mutta siitä tulikin vaikka mitä oireita, mutta ei mitään vakavaa onneksi. kuume tuli ja sitten se oli kun leopardi kun se oli pilkkuja täynnä. mutta nyt olen iloinen että annettiin,koska suojaahan se. tiedän kyllä tapauksen mieheni suvussa yli 20 vuoden takaa...
  3. E

veristä räkää

juu kyllä tuo kuuloistais ihan vaan siltä että on limakalvot vaan niin ärtyneet. en ite ois huolissaan meilläkin käyny joskus näin flunssan aikana!
  4. E

18v ja jälleen raskaana,kaksosia odotan

oikein paljon onnea! :flower: toivottavasti synnytys sujuu hienosti!
  5. E

Kaksostenrattaat

\ mä löysin kuopion lastentarvikeliikkestä omani! 1kk käytetyt 2005 vuosimallia ja maksoin niistä sen 350. merkki oli siis brion twinette. kirjotin niistä tohon vähän ylemmäksikin.
  6. E

Kaksostenrattaat

\ meillä brion twinettet. lapsilla ikäeroa 1v5kk mahtuvat hyvin kyytiin paitsi että vauvan pehmeä kantokoppa on melko ahdettuna. plussana ehdottomasti valjaat, aisankorkeus säädettävä, kapeat eli menee hyvin ovista, melko ketterät liikkua, kurkistus ikkuna kuomu osassa, talvivaatteissakin...
  7. E

Kuinka moni saa taloudellista apua??

no ei me olla kyllä pyydetty apua, mutta esin joululahjaksi mummot ja ukiti halusivat ostaa meille yhdessä tuplarattaat. ja mieheni isä on aina niin kultainen että kun on nähnyt esim. vaippatarjouksen lehdessä niin heti on käynyt ostamassa =) autoa varten lainattiin miehen isältä rahat mutta...
  8. E

ounou

itselläni lapsilla on 1v5kk ikäeroa ja hyvin olen pärjännyt, vaikka aluksi hirvitti että miten sitä jaksaa. esikoinen (poika) on aina ollut sellainen syli vaavi, mutta nyt kun vauva on tullut niin tuntuu että poika ei enää tahdo itsekkään olla mikään pikku-vauva vaan iso jätkä! syliä ja...
  9. E

Lastennimiä

janne mikael (8/2004) minttu kaarina (12/2005)

Yhteistyössä