Hakutulokset

1. Neitokainen

Hei kaikki. Onko täällä bi tai lesbo naisia...ihan vaan kiinnostaisi...

ihan normaalisti.....en tajunnut kyl kysymystä....Meinasitko et siis jos seukkaa naisen kans vai??
  2. Neitokainen

Lasten pukemisesta

heheheh meidän pojallakin täl hetkellä vaan body päällä :) ihan mahdottomasti hikoilee jos alkaa kauheena pukemaan kyllä jos liikenteeseen lähdetään niin laitetaan vähän enemmän päälle :) Mut kauppareissulle toppapuvun alle ei tule kun sukkikset ja body (riippuen ilmasta)
  3. Neitokainen

Ovatko lapsesi nähneet sinun itkevän?

Meillä on monestikki..Sit se aina lohuttaa (1,9vuotta)...Kai sitä äitiki saa osoittaa tunteitaan
  4. Neitokainen

Onpas

Ihanaa!! :) Itse kun asuin roissa niin siin meidän rivarin toises päädys semmoinen sexyhkö mies aina oli kesällä pikkuisis uimahousuissa :x |O (semmoinen ikää 50+++ juoppo ja massaakin kertyny aikas paljon)
  5. Neitokainen

Onpas

:wave: täälläkin ollaan hereillä...En tiiä miksi en taas saa unta :o
  6. Neitokainen

Minkä merkkiset toppavaattet teillä itsellä on?

Minulla myös.........
  7. Neitokainen

Millainen suhde äitiisi sulla on?

Mulla on hyvä äiti mutta jotenkin emme tule oikein toimeen :snotty:
  8. Neitokainen

Kamasutra

Pitkät esileikit sillä meilläkin ratkaistaan tuo että miehellä tulee liian nopiaa...Onhan niitä monta keinoa millä auttaa jaksamaan...Onko ne erektiorenkaat sitä varten no tiiä siitä... :whistle: Itsekkin kaipaisin seksielämään vähän vaihtelua joten :attn:
  9. Neitokainen

mistä 6 vuotiaat tytöt tykkää?

Nykyään on myös se winx villitys ainakin mun miehen siskon 6wee tyttö suorastaa rakastaa kaikkee siihen liittyvää :)
  10. Neitokainen

mitä käytätte vaunuissa

meil oli joskus tuulisuoja se oli kätevä....Lastentarkkeesta otettu kuva sitten...
  11. Neitokainen

Pinkka joilla sekaista kotona

:wave: Meillä on yksi lapsi joka sotkee ihan mahdottomasti kun siivoat niin hetken päästä on saman näköistä....!!
  12. Neitokainen

juoko miehesi alkoholia?

Kotona juo kohtuudella kaljaa :)
  13. Neitokainen

Jokos kaikkien muitten 2v...

Minun melkein 2wee puhuu vasta sanoja puhettakaan lauseista :headwall:
  14. Neitokainen

Sisustaisitteko 4 vuotiaan pojan huoneen pääkallo kuoseilla?

JOo!! Meinaan sisustaa niin mun 2weelle :D
  15. Neitokainen

mitä avioliitto merkitsee sinulle?

Turvaa, "ikuista" rakkautta jne :) Kyllähän se aika paljon merkitsee...Ennen kaikkea niin kuin miehelle sanoin että se sano tahdon kysymykseen haluatko olla loppu elämän tossun alla!! :)
  16. Neitokainen

Omistaako kukaan..??

Joo :) Saako noita makujuttujakin sitten sieltä??? :) Vitja pitää alkaa oikeesti ukolle puhuun tuosta laitoksesta kun muistan kun tädillä oli sellainen kun olin pien :)
  17. Neitokainen

Omistaako kukaan..??

Mistä tuohon laitokseen saa niitä uusia patruunoita?? Koska itse haaveilen laitoksen ostamisesta :xmas:
  18. Neitokainen

yksin kotona

Tai sit eksyisin sua piinaan :D
  19. Neitokainen

päivällä kaupassa tapahtunutta pohdin

:) monesti itekki kattoo kun vanhemmat karjuu lapsilleen kun ne vaan on innoissaan jostain... :headwall:

Yhteistyössä