Onpas

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
missäs päin Helsinkiä mupeli asuu? :whistle:
Kalliossahan minä. Missäs ite?
muutettiin vaasankadulta elokuussa suurmetsään kun vauva synty :D
No hitto, oisitte asunu melkein naapurissa

:D

Missä on suurmetsä?
se on tässä jakomäen vieressä.meillä oli 40neliön yksiö joka olis käyny tosi pieneks,muutettiin sitten faijapuolen asuntoon.
olsiin kyllä halunnu jäädä sinne mutta minkäs teet

Kyllä sopu sijaa antaa.. Mä kökin tälläsessä 26 neliön yksiössä, mutta toisaalta mä oon jokatoinen viikko yksin tässä.

Kerkesitkö sä kauan täällä asumaan?
melkein kaksvuotta.
meillä oli kivasti ikkunat sisäpihalle ja aleksiskivenkadulle päin.tykkäsin jotenkin asua siellä.mut esim. vaunujen knassa se olis ollu huono kun porttikongi meni klo 17 kiinni eikä siit olis sit päässy suuntaan eikä toiseen kun siinä oli semmnen reilu kynnys ym.
näitä kaikkia tuli mietittyä ja sit päädyttiin siihen että muutettaan pois :/

missäs päin Helsinkiä mupeli asuu? :whistle:
Kalliossahan minä. Missäs ite?
muutettiin vaasankadulta elokuussa suurmetsään kun vauva synty :D
No hitto, oisitte asunu melkein naapurissa

:D

Missä on suurmetsä?
se on tässä jakomäen vieressä.meillä oli 40neliön yksiö joka olis käyny tosi pieneks,muutettiin sitten faijapuolen asuntoon.
olsiin kyllä halunnu jäädä sinne mutta minkäs teet

Kyllä sopu sijaa antaa.. Mä kökin tälläsessä 26 neliön yksiössä, mutta toisaalta mä oon jokatoinen viikko yksin tässä.

Kerkesitkö sä kauan täällä asumaan?
melkein kaksvuotta.
meillä oli kivasti ikkunat sisäpihalle ja aleksiskivenkadulle päin.tykkäsin jotenkin asua siellä.mut esim. vaunujen knassa se olis ollu huono kun porttikongi meni klo 17 kiinni eikä siit olis sit päässy suuntaan eikä toiseen kun siinä oli semmnen reilu kynnys ym.
näitä kaikkia tuli mietittyä ja sit päädyttiin siihen että muutettaan pois :/

Juu onhan se noinkin ja varsinkin jos on sellanen talo johon on vaikea vaunuilla päästä. Me asuttiin tossa aleksis kiven kadulla aikasemmin, nyt kun erottiin muutin tähän ihan lähelle... Mutta mä olen viihtynyt todella hyvin, en haluu ikinä pooooois :D

me asuttiin siinä 23:ssa,ikkunat populuksen takaovelle..siellä se karaoke raikas kesäöinä :LOL:
Voihan populus :LOL: Ihan kaamee paikka... Mä aina kuuntelen kun porukka lähtee tosta tauko baarista, hirveetä älämölöä ne kyllä pystyy pitämään :D

vieras
Mä asuin nuorena vuoden Kontulassa.. sellaisen kallion vieressä johon oli olohuoneen ja makuuhuoneen ikkunat suoraan. Kuumina kesäpäivinä oli hauska katsoa ikkunasta kun juoppolallit telttaili ja otti alasti aurinkoa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä asuin nuorena vuoden Kontulassa.. sellaisen kallion vieressä johon oli olohuoneen ja makuuhuoneen ikkunat suoraan. Kuumina kesäpäivinä oli hauska katsoa ikkunasta kun juoppolallit telttaili ja otti alasti aurinkoa :xmas:
Ihanaa!! :) Itse kun asuin roissa niin siin meidän rivarin toises päädys semmoinen sexyhkö mies aina oli kesällä pikkuisis uimahousuissa :x |O (semmoinen ikää 50+++ juoppo ja massaakin kertyny aikas paljon)

Yhteistyössä