kukkuti kukkuti! ketä hereillä ja syystä että?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
herel ollaan ku mies tos illal ilmoitti et ei o varma rakastaako enää... (10 v oltiin yhdes erottiin kesäl ja nyt siis käytiin keskustelua et palataanko yhteen vai ei..ja tän keskustelun jälkeen ei taida enää onnistuu meidän suhde..) eli tässä sitä oon itkenyt silmät päästä ja mies vaan kävi nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja london calling:
Ei mitaan syyta, hyvaa ainakaan, notkua taalla. Persaus vaan jamahti tahan kiinni.

millanen keli on lontoossa?

8 astetta taitaa olla, tyynta eika sada

Talla viikolla kaivoin talvitakit ipanoille, tahan asti on mennyt viela fleece-puseroilla

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
herel ollaan ku mies tos illal ilmoitti et ei o varma rakastaako enää... (10 v oltiin yhdes erottiin kesäl ja nyt siis käytiin keskustelua et palataanko yhteen vai ei..ja tän keskustelun jälkeen ei taida enää onnistuu meidän suhde..) eli tässä sitä oon itkenyt silmät päästä ja mies vaan kävi nukkumaan...

Voi HITTO!
Olen pahoillani..voimia...yritä nukkua..aamulla kaikki näyttää erilaiselta kuin yöllä. :hug:

voi ei :( kovasti jaksmista sulle, aamulla kaikki on varmasti paremmin. meilläkin on vihoissaan sanottu pahasti, väläytelty eroa jne., mutta silti ollaan yhdessä

Tiedän tunteen, olin exän kaa aikananaan 24v ja 4 lasta

kiitos... kyl se vähän helpottaa ku tääl lukee näitä ketjuja... saa ajatukset muualle...
mut ei oikeen nukuta... heti ku menen sänkyyn tule itku ja mietin näitä asioita... mut kyl se elämä viel siit.... jospa huominen olis parempi pvä..

kiitos... kyl se vähän helpottaa ku tääl lukee näitä ketjuja... saa ajatukset muualle...
mut ei oikeen nukuta... heti ku menen sänkyyn tule itku ja mietin näitä asioita... mut kyl se elämä viel siit.... jospa huominen olis parempi pvä..

Annan sulle hieman vinkkiä,jossa tein itse aikanaan virheen.Älä kirjoita harmaana.Sulle voi kohtalotoverit ,taikka neuvonantajat ottaa yhteyttä.
Mutta kun oot harmaana,ne eivät pysty ottaa sinuun yhteyttä

:hug: käy pihalla ja tee talven eka lumiukko. mä tein pikkusen lumiukon äskön ja tulin hirmu hyvälle tuulelle

Yhteistyössä