Hakutulokset

1. K

Elokuiset 2022

Odotettuelokuinen: tossa sivun ylälaidassa on kirjekuoren kuva, josta voi valita yksityisviestin kirjoittamisen. Mä ainakin toistaiseksi haluan pysyä ihan anonyymina kirjoittaessa, mutta täällä on aika hiljaista. Jotenkin ei tunnu yhtään siltä, että olisi raskaana. Paitsi että nukkuisi vaikka...
  2. K

Elokuiset 2022

Linaria: Meillä tulee ikäeroa 1v11kk, mutta varmaan aika liki kaksi vuotta. Aiemmat 3 raskautta menneet jokainen "yliajalle". Mä en täällä saa hoitoa, jos en ota rokotusta joten keskiviikkona olisi ensimmäisen piikin aika. Toivon niin, ettei rokotukset ei aiheuttaisi mitään. Tähän asti...
  3. K

Elokuiset 2022

Paranemisia Koronan kanssa! Onko kellään kokemuksia koronarokotuksesta raskaana ollessa? Liikkeistä: Välillä olen tuntenut ihan kuin kuplimista kohdusta, eikä ole suoliston toimintaa :). Viikkoja nyt 14+3. Rakenneultra 14.4. Voi tätä raskausmahaa, näkyy jo selvästi enkä tätä mitenkään halua...
  4. K

Elokuiset 2022

Koronarokotuksesta: Tähänkin asti pärjännyt ilman, mutta nyt hoidon saamisen takuu on se, että rokotutan itseni. Harmittaa kyllä. Onko täällä muuten muita ulkomailla asuvia odottajia?
  5. K

Elokuiset 2022

Ja lisätään vielä,että kesemmällä sitten hankintoja, turha hätäillä niiden kanssa. Meillä ennestään 1.5v taapero ja hyvät tuplakärryt olisi hankinnassa ja pinnasänky.
  6. K

Elokuiset 2022

Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne.Vauvamasua ei enää piiloon saa ja ei tarvitsekaan.Töissä ja kaikki, joiden pitääkin tietää tietävät raskaudesta. 14. pvä tuli varmistettua ultrassa vauvan voivan hyvin ja riski kromosomipoikkeavuuksiin oli sekä verikokeisiin, että ultran perusteella erittäin...
  7. K

Elokuiset 2022

Mahtuuko porukkaan mukaan?LA arvioitu ultran mukaan 29.8. Viikkoja nyt siis 10+5. Raskausoireita ei ole muita,kuin että naama kukkii ja vatsaa turvottaa.Ja kokoajan nälkä. Neljättä odotan.

Yhteistyössä