Hakutulokset

1. K

Elokuiset 2022

Mulla takana aiemmin kolme synnytystä, joista kaikki käynnistettyjä ja ainakin mulla on ollut todella kivuliaita, onneksi epiduraali on auttanut. Kestoltaan muistaakseni luokkaa 24h, 12h, 10h. Eli ei varmaan mitään syöksysynnytystä ole tälläkään kertaa tulossa. Mäkin odotan jo aikaa ilman...
  2. K

Elokuiset 2022

Hannalaura: Voi kyllä sä tulet tietämään mitä supistukset on kun ne alkaa ;) Mulla tullut kans 14kg nyt ja aiemmissa raskauksissa suunnilleen saman verran. Paljon jäänyt synnärille ja imetyksellä saanut kilot aiemmin pois. En stressaa asiasta. Eilen iski iskias kävellessä ulkona ja meinasi...
  3. K

Elokuiset 2022

Unista: Mä näen taas ihan ihme unia ja yhdessä unessa synnytinkin ja oli helppo synnytys. Toivottavasti oli enneuni :) . Täällä painoarvo nyt RV 31+6 oli 1,940g ja kuulemma normaalikokoinen vauva täälläkin. Ja vauva oli kääntynyt pää alaspäin. Vielä pari päivää sitten oltiin poikittain. Pitää...
  4. K

Elokuiset 2022

Jaksamista kaikille, tulee kyllä pitkät viikot jos jo nyt kaikenlaista vaivaa riittää. Mulla vauva painaa ikävästi keuhkoja ja hengittäminen on raskasta. Välillä tuntuu että melkeen iskee paniikkikohtaus tän vaikean hengittämisen kanssa ja hengästyn tosi helposti. Muuten oon toistaiseksi...
  5. K

Elokuiset 2022

Mullekin kasvanut suht iso vauvamaha, aina jaksaa ihmiset kommentoida. Tuntuu ettei kunto ole yhtä hyvä, mitä aiemmin tai sitten painaa vauva sopivasti vaan keuhkoja. Saisi mennä viikot nopeasti. Ja synnytys jännittää. Mullakin raskas olo, eikö mitenkään hehkeäksi tunne itseään, vaikka muut...
  6. K

Elokuiset 2022

Linaria: Ensimmäiset 3 päivää jäätävät lihassäryt. Särki koko kroppaa. Kuumetta ei ollut. Yskä ja nuha, jotka kestivät sen viikon verran ja jälkeenpäin vielä vähän huomaa, ettei ihan täysin kunnossa ole. Voihan se olla, että tää puuskutus johtuu raskaudestakin kyllä ;) . Joo aivan ihanaa, kun...
  7. K

Elokuiset 2022

Terve kaikille! Korona selätetty. Mulla taas on ultraääni 28.6, kun tutkitaan vauvan kilpirauhanen. Itsellä kun on kilpirauhasen liikatoiminta ja sen takia nyt raskausaikana oon ravannut useammin lääkärissä ja verikokeissa, joita inhoan. Kaikille hyvää jaksamista, täällä alkaa olla jo taas +33...
  8. K

Elokuiset 2022

Jostain syystä tää sivusto oli kirjannut mut ulos ja tuli kirjoitettua vierailijana. Nyt sitten iski Korona ja vuoteen omana. Mites muut jakselee?
  9. K

Elokuiset 2022

Lisäyksenä vielä, että harjoitussupistuksia on aina välillä. Vatsa kovettuu ja hieman koskee vatsaan. En usko näiden olevan niitä oikeita,koska ne ovat tosissaan ainakin itsellä tosi kivuliaita.
  10. K

Elokuiset 2022

Paljon jaksamista Vierailija supistusten kanssa! Itse olin nyt aamulla ylimääräisessä ultrassa,kun lääkärikäynnillä mainitsin lapsen liikkuvan välillä aika vähän ja ultrasivat. Liikkui kuulemma vähän ja käskivät syödä ja nyt jonottamassa päivystyksessä uutta ultraa. Äsken olin sydänkäyrillä...
  11. K

Elokuiset 2022

Mitäs muille elokuisille kuuluu? Hiljentynyt on tämä sivu ihan tosissaan.
  12. K

Elokuiset 2022

Tyttö todettu terveeksi! Ja täälläkin välillä harjoitussuppareita. Mitkään takit ei mene kiinni ja on jo aika selkeästi raskaana oleva olo. Naapurin mummot tuijottaa mahanseutua ja hymyilee ;) .
  13. K

Elokuiset 2022

Linaria: Kiitos, syntyy nyt sitten kolmen pojan seuraksi pikkusisko :). Käänsin ton lääkärin kirjoittaman lausunnon ultraäänestä ja kaikkea ei pystytty tutkimaan,kun selkä varjosti. Meillä on ensi torstaina uusi ultraääni,mutta hirvittää hän se mennä sydänsairauksiin erikoistuneelle lääkärille...
  14. K

Elokuiset 2022

Meillä rakenneultra takana. Niin kovasti piti tyttö käsiään kroppaa vasten, ettei kaikkea sydämestä voitu tutkia. Tuli sitten lähete uuteen ultraäänen. Mutta kaikki,minkä pystyivät näkemään, oli kunnossa. Huolestuttaa silti.
  15. K

Elokuiset 2022

Linaria: onnea hyvistä uutisista! Mitäs tänne,ulkona alkaa olla jo ihan siedettävät kelit ja pärjää ilman takkia. Aion mekoilla ja hameilla mennä raskauden loppuun asti. Vatsa on ihan parissa viikossa kasvanut näkyväksi ja oon alkanut tuntea liikkeitä aina välillä. Olin jo vähän huolissani,kun...
  16. K

Elokuiset 2022

Korona-rokotuksesta vielä: On hyvä, kun ei enää kysytä koronapassia tai negatiivista testitulosta oikeen missään ja oon jo miettinyt,jättäisikö toisen rokotuksen jopa ottamatta. Ainakin menee ultran jälkeiselle ajalle. Keskiviikkona täyttyy 20. raskausviikko ja 13pvä on ultraääni. Oletteko...
  17. K

Elokuiset 2022

Me ollaan nyt lomalla ja ei ole ihmeempiä suunnitelmia kesän varalle. Nyt kun vielä jaksaa, on hyvä aika pitää lomaa,enkä todellakaan suunnittele mitään reissuja loppukesällä ainakaan. Kokemuksia kuopuksen odottamista,joka syntyi syyskuussa ja täällä lämmöt 40 asteessa ja nytkin on laskettu aika...
  18. K

Elokuiset 2022

Löytyykö täältä mitään keskustelua, vai ovatko kaikki siirtyneet privakeskusteluun? Ei mitään raskausoireita. Välillä sitä unohtaa olevansa raskaana kokonaan. Viime viikolla kuuli sydänäänet neuvolassa. Mitään ihmeempiä liikkeitä en tunne. Ei ole sanottu,mutta ultrakuvaa katsoessa näyttäisi...
  19. K

Haamu vai viivanpaikka?

Eihän tossa näy mitään. Negatiivinen.
  20. K

Elokuiset 2022

Linaria: Joo asutaan Etelä-Euroopassa ja sanoivat synnytyssairaalasta, etten voi olla heidän asiakkaansa, ellen rokotuta itseäni. No nyt on yksi rokotus otettuna ja toisen otan kuun lopussa ennen lomamatkaa. Vaikka ei maarajoja ylitetäkään, niin en tiedä, kuinka tarkkoja ne bussissa tai...

Yhteistyössä