Hakutulokset

1. mirkamaria

Jos lapsi sairas, tarvitseeko muiden työpaikkaan viedä todistus etttä mies TÖISSÄ??

tarvii lohjan sairaalaan ainaski,ku oon siel töis...tyhmä käytäntö |O
  2. mirkamaria

Mitä lasissa, pullossa, mukissa?

popkornii kulhossa....ai juotavaa,limua lasissa :D
  3. mirkamaria

Pahoittaisitko mielesi

kattokaa yhessä jääkiekkomatsii,mee miehesi kainaloon kyhjäämään....voi sitä olla yhessä teeveenkin edessä.
  4. mirkamaria

TEHKÄÄPÄ tämä testi!

häiritsevä testi....kerran se lehmä erehty ja kaks kertaa oikeen meni,tajusin kyl miten on tehty testi.
  5. mirkamaria

tykkäättekö kirjoista?

pistin tonne keskustelupalstan kirppis osuudelle lahjoitettavia kirjoja,käykääs katsastamassa.....ton lisäks meillä vielä noin 20kpl pois annettavaa kirjaa heti ku kerkeen lisätä sinne.
  6. mirkamaria

Keuhkokuumeko? Minkälaisia oireita?

mulla oli hengityskipuja kk ennen kuin sain kovan kuumeen,ensin sain antibiootit tk:sta ja olin kipeillä keuhkoilla sen kk kotona....sairaalassa sanoivat et lääkkeet ei ollu tehonnu,ni pääsin sit tiputukseen. kaikkein eniten harmitta se että jouduin lopettaa hyvin alkaneen imetyksen :'(
  7. mirkamaria

Keuhkokuumeko? Minkälaisia oireita?

mulla oli keuhkokuume 3kk sitten,maatessa varsinkin tuntui että hengittäminen sattui ja kamala väsymys koko ajan .mulla meni se loppujen lopuks siihen pisteeseen että kuume nousi yli 40c ja jouduin sairaalaan viikoks....mee lääkäriin ajoissa!

Yhteistyössä