Keuhkokuumeko? Minkälaisia oireita?

• Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti
vakiovieras
Mulla oli koko syksyn (loka-joulukuu) kova yskä ja ajoittain nuhaakin. Joulukuussa pamahti vatsatauti päälle ja flunssa katosi sen siliän tien. Nyt on alkanu sellanen ilkeä aaltoileva kipu joka tuntuu hengittäessä ja etenkin iltaisin. Selkäpuolella ja ylävatsassa.
Joku viisas jo sanoikin et saattais olla keuhkokuumeen oire toi selkä/hengityskipu.
Pitänee varmaan lekurilta yrittää saada aika.

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Mulla oli koko syksyn (loka-joulukuu) kova yskä ja ajoittain nuhaakin. Joulukuussa pamahti vatsatauti päälle ja flunssa katosi sen siliän tien. Nyt on alkanu sellanen ilkeä aaltoileva kipu joka tuntuu hengittäessä ja etenkin iltaisin. Selkäpuolella ja ylävatsassa.
Joku viisas jo sanoikin et saattais olla keuhkokuumeen oire toi selkä/hengityskipu.
Pitänee varmaan lekurilta yrittää saada aika.

Vatsakipu ja hengityskivut pitkittyneiden hengitystieinfektioiden jälkeen voi olla hyvinkin keuhkokuumeen oireita...ei aina nimestään huolimatta nosta heti kuumetta... Kannattaa käydä lääkärillä!

mulla oli keuhkokuume 3kk sitten,maatessa varsinkin tuntui että hengittäminen sattui ja kamala väsymys koko ajan .mulla meni se loppujen lopuks siihen pisteeseen että kuume nousi yli 40c ja jouduin sairaalaan viikoks....mee lääkäriin ajoissa!

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Kuumetta ei juu ollut, mut etenkin iltasin toi kipu iskee. Roikun tässä samalla puhelimessa ja yritän saada jonkun tk:sta kiinni.
Hyvä juttu...pikaista paranemista! Kamalalle kuulosti tuo Mirkkan tauti (meniköhän tuo nimimerkki oikein... ) Meillä tyttären kuume kihahti myös 40,5, eikä laskenut kotona kuumelääkkeillä! Kaksi vuorokautta meni sairaalassa, hoito jatkuu nyt kotona, tää viikko sairaslomaa... Aikuisella taatusti rankempaa...

Se olikin mirkamaria...eikä mirkka... :D

mulla oli hengityskipuja kk ennen kuin sain kovan kuumeen,ensin sain antibiootit tk:sta ja olin kipeillä keuhkoilla sen kk kotona....sairaalassa sanoivat et lääkkeet ei ollu tehonnu,ni pääsin sit tiputukseen.
kaikkein eniten harmitta se että jouduin lopettaa hyvin alkaneen imetyksen :'(

Yhteistyössä