Hakutulokset

1. A

Oysiin synnyttämään

Onko muita, joilla laskettu aika lähellä 13.elokuuta ja Oysiin synnyttämään? Itellä ihan kävelymatka Oysiin, ku asutaan Kaukovainiolla. Olisi hauskaa vaihtaa Oysissa sanoja ja toivottavasti kenenkään ei tarvi olla pitkään sairaalassa:) Itellä toiveena, että Oysissa menisi yksi viikko tai...
  2. A

Vaikea tilanne tyttären kanssa,mutta en jaksa yksin yrittää

Mulle on tulossa tytär ja en vielä tiedä, että miltä tuntuu olla tytön äiti, mutta luultavasti lapsen menkat ei mulle kuulu. Jos hän itse kertoo henk.koht. asioita, niin olen otettu, että saan kuulla asioita. Ensimmäinen lapsi täyttää kesäkuussa neljä vuotta, eli menee vielä aikaa niihin...
  3. A

Voisinko olla ?

Voisipa olla niin hedelmällinen, että saisi pienellä ikäerolla lapsia<3 Hedelmällisyys on niin arvokasta ja mulla esikoiseni on hyvin valloittava. Ehkä parempi, että en tullut heti raskaaksi, koska minusta tulee uudelleen yksinhuoltaja ja lasten ikäeroksi tulossa yli neljä vuotta. Ensimmäisen...
  4. A

Äitejä Oulusta!

Heips! Haluaako joku vauvan äiti käydä samaan aikaan Mellenius-talolla? Täällä 27-vuotias pojan yh ja kohta myös tytön! (Elokuussa tytön pitäisi syntyä). Kyllä kai elokuun jälkeen alkaa vauvakerho Mellenius-talolla...??
  5. A

Kempeleen/Oulun äideistä ja lapsista uusia ystäviä?

Heippa=) Täällä on kaksi oululaista ja syntyy kolomas oululainen elokuussa 2012=) Eli oon 27-vuotias yhden pojan yksinhuoltaja ja kohta minulla on myös tyttö, siis kolmen kuukauden päästä... Tarkka laskettu aika on 13.8.2012. (Ensimmäinen syntyi 23.6.2008) Treffit Zeppeliiniin=))

Yhteistyössä