Vaikea tilanne tyttären kanssa,mutta en jaksa yksin yrittää

• Viestiketjun aloittaja "mamatsu"
  • Ensimmäinen viesti
"mamatsu"
Jätti tulematta äitienpäiville. Oli kuulemma menkka kipuja,mutta ei sillä oo ennemmin ollut,miksi juuri nyt? Ollut töissä normisti vaikka tässä monet menkat olleet. Oli ottanut burana 800 ja se varmasti auttaa,kun minulle auttaa jopa panadol 500. Ongelmia ollut tytön kanssa vuosia,mutta nyt alkanut välttää kotiin tuloa ja mä en jaksa enää pyydellä,koska on kaikkea tekaistua syytä mm. pyykin pesu,kaupassa käynti,ruuan laitto,pääkipu ja vatsakipu. Ei toivottanut edes hyvää äitienpäivää oma aloitteisesti. Ei pysty keskustelemaan aikuismaisesti,eikä ota huomioon minun tunteita,pyytelee vaan anteeksi ja kuittaa kaikki sillä. Kenen kanssa siis juttelisin?

"mmm"
en ihmettele vaikkei haluakkaan sua nähä. Et oo tainnu kokee mitään kunnon menkkakipuja? Itellä, kun välillä iskee kauhee kipu niin siinä ei auta mikää 500mg panadol saati 800mg buranatkaan, et ei se kaikilla mee ihan niinkuin kuvittelet.

[QUOTE="mamatsu";26257682]Oli kuulemma menkka kipuja,mutta ei sillä oo ennemmin ollut,miksi juuri nyt? Ollut töissä normisti vaikka tässä monet menkat olleet. Oli ottanut burana 800 ja se varmasti auttaa,kun minulle auttaa jopa panadol 500. [/QUOTE]

Sä et ole tyttäresi: sun menkkakivut ja tyttären menkkakivut on kaksi täysin eri asiaa.

Muuhun en kommentoi.

"jaahas"
vai kertoi tytär sitten syynkin.. no hyvä. sitä ei sitten ap halunnut täällä kommentoida. miksi yleensäkin nostit tän asian esille?? jos et halua sitä loppun asti käydä..

Mulle on tulossa tytär ja en vielä tiedä, että miltä tuntuu olla tytön äiti, mutta luultavasti lapsen menkat ei mulle kuulu. Jos hän itse kertoo henk.koht. asioita, niin olen otettu, että saan kuulla asioita. Ensimmäinen lapsi täyttää kesäkuussa neljä vuotta, eli menee vielä aikaa niihin asioihin, että lapset käy lapsuudenkodissa ja toivottavasti käy, koska ovat toivottuja ja tärkeitä, kuten kaikki äidit toivoo parasta.

"mamatsu"
[QUOTE="minä";26258126]Jos tyttö ei halua käydä,hyväksy se.Ei ketään voi pakottaa. Ei minunkaan tyttö tullut . Kun sillat polttaa takanaan,vaikia siltaa on enää rakentaa[/QUOTE]

Mikä ongelma teillä?

Yhteistyössä