Onneks se on jokaisen oma asia millaset nimet lapsillen haluaa.Alkuun vähän harmitti ihmisten vitsit samalla kirjaimella alkavista mut nykyään oon antanu mennä ohi korvien :heart: Omat lapset,omat nätit nimet...ei kuulu muille :D
Minä oon miettiny että jos tässä vielä yhden muksun saa niin ei oikein viittis vaihtaa "tyyliä",eipä kai sukulaiset ootakkaa...vai tekiskö yllärit ja aivan toisentyylisen toisella kirjaimella alkavan antais :laugh: :laugh:
osaako joku sanoa mitä haittavaikuksia tulee jos tulee ko huomen olis muksun kortisonihoidot aamusta ja mua on pidetty pöllönä eikä oikei kerrottu mitää.lisää tästä aiheest edellisessä mun avaukses...
nyt se sit alkaa meidän 1veen hoidot tuoho naaman verisuonikasvaimeen.Nukutus tietty ja sit pistäävät ihon läpi muutamaa eri vaikuttavaa ainetta.patti halkaisijaltaan 3x2,5cm.toivottavasti tepsii niin ei tarvi laserilla tms sohia
osaako joku sanoa miks ihmees mulle tuli kelalta kotihoidontukea silmälläpitäi selvityspyyntö yrittäjän tuloselvityksestä...en ole yrittäjä,ei ole omaisuutta eikä tulot jne muuttunu mihinkää.Kelalla joku puupää ei osannu sanoa muuta ku jaa
tää yrittää nyt saada galluppii ketjua...siis tuolta tienoolta kui monta lasta,kumpaa onko akkavalta vai mikälie?meillä 4 ja yks vaan niistä poika :whistle:
onko joku käyny sen nettisivuilla,löytyy kaikkee hauskaa :laugh: Tilasin sieltä hankkijalippiksen,pitäähä sellane maalla asuvalla olla :whistle: ja itelle korun....lapsille ei oikei ollu mitää siellä
ennen oli sunnuntai iltasin täällä huiput jutut,sai nauraa vedet silmissä tenat :laugh: housussa melkei...kuivunu on vaan toivottavasti kevät pistää uutta elämää kehiin!
löytyy varmasti.on meilläki 4lasta mutta siinä se sit onki.Kuumetta ollu välillä 39,5 :laugh: mutta kierukan meinasin laitattaa joten...tuttu(ikävä kyllä) suoltaa lapsia lapsen perään tietyllä aikavälillä jotta ei tarviis töihi lähtee ja huutaa sit ukolle joka ei jaksa olla kotona vaan mielummin...