Hakutulokset

1. L

Alkuraskauden verinen vuoto

Mullakin meni koko alkuraskaus vuodon takia stressatessa. Vuoto alkoi kun kuukautistenkin olisi kuulunut alkaa, eli rv ~4, oli kuitenkin noin puolet niukempaa, mutta tuhrutti viikon verran. Tein kuitenkin vuodon aikana raskaustestejä, koska oireita oli ja ihmetytti vuodon vähäisyys ja plussa...
  2. L

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Voi miten kurjia uutisia, MissPiggy :'( Olen pahoillani. Voimia tyhjennykseen ja suruusi :hug: Tiituli85, kyllä mun käsittääkseni rv 9-10 kuuluu jo monilla sykkeet. Niitä ei vaan yleensä haluta vielä silloin kuunnella. Mulla kuunneltiin kun pyysin rv 9+0 ja hyvin kuului =) Sehän tietysti...
  3. L

Heipparallaa! Tänä aamuna oli eka neuvola rv 9+0 ja pyysin kuunnella sydänääniä. Oli sitä mieltä ettei kuuluis vielä ja vannotti kokeilevansa sillä ehdolla että nukun sitten ens yön jos ei niitä kuulukaan. Ja kuuluihan ne kun hetken etsittiin :heart: sitten pieni karkasi alta ja meni toiselle...
  4. L

Tervehdys! (Sisältää valitusta) Pitkästä aikaa... Mulle tarttui sitten kuopukselta oksennustauti tämän valmiiksi jo pahan olon kukkuraksi ja lopputuloksen voitte varmasti kuvitella! Toissa yönä alkoi jatkuva oksentelu, joka jatkui eilisen ja usko meinasi jo loppua. Nyt on jo helpottunut...
  5. L

Tokan lapsen synnytyksen kesto

5h 45min (eka 7h 40min)
  6. L

Ekan lapsen syntymän kesto?

7h 40min. Ponnistus 20min.
  7. L

Huhhuh! Nyt on kyllä niiiiiin pahat olo alkaneet, että tilasin tänä aamuna pahoinvointirannekkeet, toivottavasti huomenna pääsisin niitä kokeilemaan! Ei oo kivaa kun kuvottaa 24/7 ja välillä pakko oksentaa. Kauhistuttaa ajatus tällasesta olosta vielä monta viikkoa, niin on pakko jotain...
  8. L

Aika tuttuja juttuja ootte kirjotelleet. Mistähän aloittaisin... Joku mainitsi että ummetus ja piereskely vaivaa, mulla sama homma! Ihan melkein oviksesta asti tää ongelma ollu :kieh: Toiseksi huomasin pari päivää sitten, että mullakin tihkuu jonkin verran maitoa tisseistä. Nännien päistä...
  9. L

Moikkelis! Kirjottelinkin jo tonne tammikuun ketjuun, en vaan tajunnut pistää tietoja punaisella :D Leonis / 27v. / 3. lapsi / LA 25.9. / TAYS
  10. L

Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Heippa! Oon tässä muutamia päiviä lueskellut teidän juttujanne ja ajattelin, että miksen liittyisi mäkin tänne kirjoittelemaan :) Plussasin tuossa pari viikkoa sitten "menkkojen" keskellä jotka osoittautuivat siis vale-sellaisiksi. Tänään käytiin alkuraskauden ultrassa ja sieltähän löytyi...
  11. L

Neuvoja ja apuja!

Kerro ihmeessä neuvolassa miltä tuntuu! Kenenkään ei tarvitse jaksaa yksin, jos tuntuu liian raskaalta. Neuvolasta voivat järjestää sinulle apua vaikka kotiaskareisiin tai joku voi vahtia lastasi sen aikaa, että voit itse rentoutua/tuulettua. Rohkea ja hyvä äiti on se joka uskaltaa pyytää apua...
  12. L

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

KITTY: Mullakin tuli muutama päivä ennen menkkoja vitutus, ihan niinku pms, mutta pikkasen erilainen. Sellanen ailahteleva, välillä vitutti kamalasti, hetken päästä taas ei yhtään. Hikiaallotkin on itseasiassa raskausoireita.. Itselläni kävi näin; testailin loppukierrossa pari negaa (liian...
  13. L

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Tungettelen mukaan. Yrityiskierto nro 1 meneillään. Cerazetet lopetettu 1,5kk sitten. Aika selkeästi tunnistettu ovulaatio, kivuista ja limoista, en ole tikutellut enkä lämpöjä mittaillut. Talletuksia tehty säännöllisesti, enimmäkseen kp 8-14 välillä... Kp 1-6/25-26 Täti Kp 10 Oviskivut...
  14. L

ADHD/ODD arjen helpottamisia ja ehottomia EI.

Alkoi kiinnostaa. Minkä ikäinen poika sulla ja missä iässä saitte diagnoosin ADHD? Mun 5-v. pojalla todennäköisesti ADHD joten nää vinkit on tervetulleita.
  15. L

monimuotoinen kehityshäiriö

Mulla 5-v. poika joka sai kyseisen diagnoosin hiukan alta 4-v. 3-vuotiaana ruvettiin ajamaan asioita, koska poika ei osannut puhua, oli aggressiivinen, ylivilkas jne. Puhetta ymmärtää melko hyvin, sillä saralla ongelmat melko lieviä. 3-vuotisneuvolassa sanottiin, että kiireesti hakemaan...
  16. L

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 27v, mies 24 kohta 25, yhteinen lapsi haaveissa. Yhdessä ollaan oltu 2,5v ja saman katon alla+kihloissa 6kk. Mulla edellisestä liitosta 7v tyttö ja 5v poika :)

Yhteistyössä