Hakutulokset

1. J

Erosta eteenpäin

oho, ei taida tohtorin neuvot auttaa, jos toinen on varma erosta, ei toisen päätä voi käskee väkisin rakastamaan ja jatkamaan yhteiseloa.
  2. J

Erosta eteenpäin

Tavallaan on pettänyt.. naispuolinen kaveri oli hänen tukena ja kuuntelijana tässä meidän erovaiheessa...sitten meni juttu pidemmälle,vissiin ei sänkyyn asti.. nyt kun ollaa erottu ja yhteydenpito jatkuu heillä. vaikka minulle ei sinkkumiehen asiat kuulu enää, kuulemma vaan ns. kavereita...
  3. J

Erosta eteenpäin

Ero tuli muutama viikko sitten. Nyt ahdistaa työt ja kaikki.. Haluaisin lähteä muualle aloittamaan elämän alusta, mutta se ei käy naps vaan.. asun vielä yhteisessä talossa ja muutan jonkun ajan päästä vuokralle, kun saan kämpän.. Ja ex haluaa olla kaveri siis todella hyvä sellainen vielä...hän...
  4. J

Mieheni tunteet sekaisin

on se minusta pettämistä, siitä se lähtee pettäjän tie ikävä kyllä...
  5. J

Mieheni tunteet sekaisin

tai kuulemma vaan kavereina menivät reissuun ja siellä pusutelua vaan ja sitten päättivät yhdessä, että loppuu siihen paikkaan.. yllättäin vaan kävi niin ja heillä kuulemma ei ole suhdetta ollut.. ja mun ukko on ollut aina rehellinen ja kunnollinen ja sitten noin teki!!! ja sanoin, että...
  6. J

Mieheni tunteet sekaisin

joo tässä sitä vielä ns. katellaan.... muutaman kerran puhuttu asioista kunnolla ja olin viikon pois kotoa, otettiin välimatkaa... itellä oli toista ikävä ja toinen ei muka kerennyt miettiä edes meitä sinä aikana... ja kumminkin mukavaa oli ollut yksin... :kieh: ajatuksissa kumminkin ollut...
  7. J

Ekat raskaus oireet??

Minäkin luettelen vähän oireita.. :) menkat pitäs alkaa tällä viikolla...närästys alkoi jo viime viikolla, aamukahvi etoo, ei oo ennen tehnyt moista vaikka ois mikä ollut! Nyt sitten illalla tuli oksennus ja palelee ihan kunnolla ja yskiminen tuntuu mahassa asti.... vaikka tuolla alaosastolla...
  8. J

Mieheni tunteet sekaisin

Samaa toivotan teille, että löytäisitte yhteisen sävelen noin monen vuoden yhteiselon jälkeen. Meillä tulis syksyllä 8 vuotta.. saa nähä.. Ihmissuhteet on vaikeita, nyt tajuan kaikkia, jotka ovat käynneet saman läpi..ovat eronneet tai jatkaneet. Meillä on tämä pahin kriisi tähän asti, jospa...
  9. J

Mieheni tunteet sekaisin

Kiitos kannustavista sanoista! :) Itse olen valmis jatkamaan, koska näen yhteisen tulevaisuuden, mutta pitäisi vaan se toinen puolisko saada yrittämään myös suhteen puolesta. Ei tässä tilanteessa ole muuta hyvää nyt, että hän ei ole enää suoraan sanonut erosta mitään.. eli miettii siis...
  10. J

Mieheni tunteet sekaisin

joo ns. kriisi jurraa samassa edelleen, että mies ei tiedä mistään mitään.. aluksi oli niin selvä asiasta että ero on paras ratkaisu. Ollaan puhuttu ja tehty samoja asioita ihan itsestään, niinkuin ennen ja oon sanonut niistä, että kivaa on ollut. Hänkin sanoo, että niin... mutta??? Nyt ollaan...
  11. J

Mieheni tunteet sekaisin

Asumusero on ollut mielessä, jos silloin tuntuu hyvälle, erotaan tai jos ei tunnu hyvälle niin jatketaan yhdessä. Monilla tuttavapariskunnilla on ollut samanlaisia kriisejä, että toinen vaan ei jaksa olla ja rakasta toista,mutta kipinä on syttynyt uudelleen ja toisilla taas pantu pillit...
  12. J

Mieheni tunteet sekaisin

Ollaan samassa veneessä. Miksi pitää heti luovuttaa jos ei ole toisia naisia jne... se jokin vaan puuttuu... en ymmärrä miehiä enää. :| Sitten jos ero tulee, varmaan on takasin ruinaamassa..tässä on seki mahdollisuus, kun toinen on niin epävarma ja sekaisin.
  13. J

Mieheni tunteet sekaisin

Eli ongelma on tämä..Mieheni ilmoitti joku aika sitten että meidän olisi parempi erota, koska ei tunne mitään minua kohtaan(7,5 vuotta yhdessä,ei lapsia). Olen kuulemma vaan kaveri/kämppä kaveri!!! Meillä ollut jonkun aikaa vaikeaa, mutta kaikesta huolimatta rakastan miestäni ja haluaisin...

Yhteistyössä