Ero tuli muutama viikko sitten. Nyt ahdistaa työt ja kaikki.. Haluaisin lähteä muualle aloittamaan elämän alusta, mutta se ei käy naps vaan.. asun vielä yhteisessä talossa ja muutan jonkun ajan päästä vuokralle, kun saan kämpän.. Ja ex haluaa olla kaveri siis todella hyvä sellainen vielä...hän oli eron kannalla ensin ja minä päästin hänet tuskistaan lopulta, että saa sitä vapautta ja muuta, kun kerran on sitä vailla ja rakkaus on hiipunut hänen puolelta ajat sitten...Luulin pari päivää sitten, että voisimme palata takaisin entiseen, kun nyt on mennyt kavereina paremmin, mitä suhteessa, mutta tuli kielteinen vastaus...läheisyys jne on lisääntynyt..outo sinänsä..Miksi mies haluaa nukkua, halia yms muuta jos on eron halunnut? vai johtuuko se vaan siitä kun asutaan vielä yhdessä? Niin oon ajatellut tai sitten vaan leikkii minun kanssa säälistä tms..itse oon sen aikaa kaveri, että saan apua eksältä täällä asuessa, sitten joku kaunis päivä lähden koko paikkakunnalta ja enkä halua olla petturin kanssa tekemissä mistään hinnasta..:kieh: