Erosta eteenpäin

Ero tuli muutama viikko sitten. Nyt ahdistaa työt ja kaikki.. Haluaisin lähteä muualle aloittamaan elämän alusta, mutta se ei käy naps vaan.. asun vielä yhteisessä talossa ja muutan jonkun ajan päästä vuokralle, kun saan kämpän.. Ja ex haluaa olla kaveri siis todella hyvä sellainen vielä...hän oli eron kannalla ensin ja minä päästin hänet tuskistaan lopulta, että saa sitä vapautta ja muuta, kun kerran on sitä vailla ja rakkaus on hiipunut hänen puolelta ajat sitten...Luulin pari päivää sitten, että voisimme palata takaisin entiseen, kun nyt on mennyt kavereina paremmin, mitä suhteessa, mutta tuli kielteinen vastaus...läheisyys jne on lisääntynyt..outo sinänsä..Miksi mies haluaa nukkua, halia yms muuta jos on eron halunnut? vai johtuuko se vaan siitä kun asutaan vielä yhdessä? Niin oon ajatellut tai sitten vaan leikkii minun kanssa säälistä tms..itse oon sen aikaa kaveri, että saan apua eksältä täällä asuessa, sitten joku kaunis päivä lähden koko paikkakunnalta ja enkä halua olla petturin kanssa tekemissä mistään hinnasta..:kieh:

ex
Mekin olemme eroamassa. Pari viikkoa sitten ilmoitin, että haluan muutta pois kotoo :( Rakastan yhä ja samalla tavalla meillekin on käynyt (ja monelle muullekin!), että eron lähetessä läheisyys, hellittelyt lisääntyy ja sitä tulee ihan erilailla keskusteltua toisen kanssa ym. Se tavallaan kuuluu siihen eroprosessiin. Ei toki aina, jos välit on huonot, mutta usein silloin, jos on vielä paljon tunteita mukana.

Meillä ei eroon liity toista osapuolta ja varmasti tulemme jatkossa olemaan ystäviä. Pieni mahdollisuus on myös enempään, täytyy nyt katsoa molempien miltä tämä asumusero tuntuu. Miehessä ei ole mitään vikaa, päinvastoin, ihana ihminen.

Onko miehesi siis pettänyt sinua, kun puhut petturista?

Tavallaan on pettänyt.. naispuolinen kaveri oli hänen tukena ja kuuntelijana tässä meidän erovaiheessa...sitten meni juttu pidemmälle,vissiin ei sänkyyn asti.. nyt kun ollaa erottu ja yhteydenpito jatkuu heillä. vaikka minulle ei sinkkumiehen asiat kuulu enää, kuulemma vaan ns. kavereita ovat..huoh..kuka uskoo jos tahtoo... Toivottavasti teillä on mahdollisuus enempään, meillä ei taida olla, jos ex alkaa joskus katumaan, niin en tiedä olisinko enää valmis jatkamaan, jos luottamus on toiseen mennyt... hyvin meillä meni 7 vuotta ja loppuaika oli paskaa ennen eroa. minun väsymys jne. vaikka toisen pitäisi olla tukena, jos toinen ei ole aina menossa ja pirteä..exän täytyy nyt kasvaa aikuiseksi, ei elämä ole aina hauskanpitoa ja rakkautta pitkässä suhteessa... rakkaus hiipuu ja palaa suhteessa uudelleen.. ainakin minulla on tässä suhteessa välillä käynyt. Mutta se on oma mokansa, jos ei nostanut aikaisemmin ns. kissaa pöydälle ja alkanut puhumaan kunnolla, että missä mättää. Mutta nyt oon ihan voimissaan ja suunnittelen elämää eteenpäin yksin.

DR.
katoin joskus sellasen ohjelman missä tämä Dr.Phill sanoi että niin kauna kun pariskunnallla on mitään tunteita toista kohtaan, oli se sitten rakkaus tai viha niin ei pitäisi erota, sitten kun kaikki tunteet toistakohtaan ovat loppuneet pitäisi ottaa ero

katoin joskus sellasen ohjelman missä tämä Dr.Phill sanoi että niin kauna kun pariskunnallla on mitään tunteita toista kohtaan, oli se sitten rakkaus tai viha niin ei pitäisi erota, sitten kun kaikki tunteet toistakohtaan ovat loppuneet pitäisi ottaa ero
oho, ei taida tohtorin neuvot auttaa, jos toinen on varma erosta, ei toisen päätä voi käskee väkisin rakastamaan ja jatkamaan yhteiseloa.

Yhteistyössä