joo tässä sitä vielä ns. katellaan.... muutaman kerran puhuttu asioista kunnolla ja olin viikon pois kotoa, otettiin välimatkaa... itellä oli toista ikävä ja toinen ei muka kerennyt miettiä edes meitä sinä aikana... ja kumminkin mukavaa oli ollut yksin... :kieh: ajatuksissa kumminkin ollut... ja sittenpä löysin pari päivää sitten kuvia koneelta toisen naisen kanssa pusuttelemassa! Oon tästä akasta ollut tietoinen, kun hän tullut tutuksi miehelleni kurssien kautta...ja auttanut ja kuunnellut meidän kriisiä mieheltäni...tosiaan auttanut! Ja tiesin siitäkin koko ajan, mutta yritin olla ajattelmatta asiaa pahalla tavalla, kun toinekin sanoi, että se on vaan kaveria ja blaah... Epäilinkin että jotain sutinaa on varmasti ollut jossain ja puhelimen välityksellä... Nyt kuulemma ei ole ja eikä tuu olemaan ja on todella pahoillaan, että teki tyhmästi mua kohtaa! Saa ollakkin... :kieh: sanoinkin, että anteeks voi joskus antaa, mutta en unohtaa.. Sinä iltana, kun sain tietää vehtailusta otettiin rennosti saunomalla jne.. että puhutaan seuravana päivänä kaikki selväks meidän välillä... Noh, nukkumaan mennessä mies halusi kainaloon tulla..hyvin harvinaista tämän kriisin aikana, että hän haluaa tulla!
Nooh, siinäpä sitten arvaatte loput mite kävi... ja aamullakin mies tuli kainaloon.. ja päivä oltiin ns normaalisti, mitä minä tenttasin siitä akasta... ja jäi sitten puhumatta meidän tilanne selväks.. sekin on outoa, että hän ei ois ikinään kertonut pusuttelujaan jos oltais erottu, mutta jos ois jatkettu niin sitten ois! Mitä me sitten nyt ollaan??? :| Sekaisin koko mies... ei olla erottu, mutta ei parikaan...vaikka sutinaa on ollut nyt meillä, mitä ei ole keväällä ollut, kun meni huonosti... Mitä sekin merkkaa, jos siitä mistä on puute ollut, niin nyt on.. Niin eikö sitä silloin yhdessä olla, kun arki on pelannut aina...Tunteet on vaan kuulemma hiipunut ja haluaa olla kaveri jos ero tulee... koko ajan se jos...Haluis hän että asiat on kuin ennen meillä jne... mutta...
Vois yrittää nyt vielä kunnolla, kun minäkin olen valmis. Sittenhän se näkee, alkaako tunteet tulla, kun kumpikin päättää yhdessä, että jatketaan..mutta hän yritti yksin aikaisemmin ja meikä ei huomannut mitään, ennen kun sitten että toinen haluaa erota.. että vikaa on minussakin..Siitä kolmannesta osapuolesta, olivat sopineet olevansa kavereita ja ei mitään vakavaa ollut suunniteilla ja housut pysy jalassa.. luottamus tässä on koetuksella mulla, mutta katotaan nyt loppuun asti, muuttuuko miehen mieli... Asumuserosta kysyin, kun sitä on ehdotellut usein, nii ei tiedä nyt. Ja ehdotin, että ollaanko kuin ennen vanhaa ja sitten jos ei häntä tosissaan ala enää meikä nappaa, niin erotaan... niin ei sitäkään tiedä... :kieh: Ja ahdistuksesta kysyin, kun oltiin pitkästä aikaa päivä yhdessä, kun tosiaan olin viikon pois kotoa. Niin ei siitäkään ahdistamisesta tiennyt... Kieltämättä juteltiin ja naurettiin se päivä, niinkuin hyvinä aikoina, vaikka oli puhe nostaa ns kissa pöydälle...Kyllä tässä draamaa on omassa elämässä, ei tarvii elokuvia katella!