Hakutulokset

1. M

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Hyvää Ystävänpäivää kaikille Helmiksille :heart: Ja Onnea Nyyttinsä saanneille!! Pikasesti omat kuulumiset: Meille syntyi poika 11.2 (rv40+1)painoa 3860g ja pituus 52cm. Eilen kotiuduttiin synnytyskertomusta jossain vaiheessa kunhan kerkeän nyt mentävä kutsu käy :) Jaksamisia vielä...
  2. M

tytöt0406 kiitos vastauksesta :) eli täällä jatketaan odottelua no korkeintaa tätä odotusta jatkuu enää 2 viikkoa kun tulee 42 viikko täyteen niin sitten käynnistävät synnytyksen :D Ei sillä että mitenkään malttamaton olen :whistle:
  3. M

Onnea kaikille vauvansa saanneille :flower: Joo täälläkään ei olla synnärille asti vielä päästy :) Eilen kyllä yritin käydä jo vauhtia ottamassa mut kotiin pääsin odottelemaan supistuksia :) elikkä eilen kävin äitipolilla käyrillä kun vauva ei liikkunnu tarvittavaa 10 liikettä, ja alussa...
  4. M

Onnea Kaikille nyyttinsä saanneille :flower: Niin niitä vaan alkoi "satelemaan" urakalla vauvauutisia kun päästiin omaan kuuhun,hyvä niin :) ON: Ei edelleenkään mitään uutta täällä. Huomenna siis olen menossa neuvolaan taas, jokohan oisi viimeinen nlakäynti : / tuskinpa on :D Tsemppiä...
  5. M

Jaksamisia Kääkkis!! Ajattelin nyt olla ahkerampi kuin aamulla ja kirjottaa jotain vielä :) Jollaki (nimeä en tietenkään enää muista :) ) muullakin on siis sama kuin mulla ettei ole minkäänlaista havaintoa vauvan painoarviosta, viimeisin on rv 34 ja viimesimmän arvion on terkkari tehny mahan...
  6. M

Onnea Kultatiuku :flower: Tsemppiä Commanderille!!! Se ois sitten meidän kuu, mahtavaa!! Äsken kirjoitin pitkän rimpsun ja onnistuin sen hävittämään jonneki ei jaksa enää alkaa kirjottaa uudestaan joten lyhyesti :) ON: ei mitään uutta, ei merkkiäkään että synnytys lähestyisi :D...
  7. M

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Onnea Minnikselle :flower: !! Huomenna meidän kuu, mahtavaa, on sitä jo odotettukin :) tosin minä nyt odotin tämän vauvan syntyvän jo tammikuussa mutta ei syntyny ei :) Tänään oli neuvola kaikki hyvin, ainoa mikä järkytti niin oli se kun painoa oli tullu 900g lisää viikossa :O kun viime...
  8. M

Moi kaikille! Voi kunpa itsekin pääsisi jo vaipanvaihto puuhaan :) alkaa tämä olo olla jo aika tukala... Tsemppiä kaikille niille jotka sitä tarvitsee (mun lahopäässä kun nuo nimet ei pysy kovin kauaa vaikka äsken luin teiän muiden kuulumisia :) ) ON: Ei mitään uutta, supisteluja...
  9. M

Moi vaan kaikille... Ja ihan ensimmäiseksi Onnea kaikille vauvansa saanneille :heart: Niin se vaan helmikuu alkaa lähestyä kovaa vauhtia, vaikka välillä itsestä tuntuu että tämä loppuaika matelee :D Äippälomalla tullut oltua jo viikon verran, vaikka eihän tuo ole arkea mitenkään...
  10. M

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

Jahas ei onnistunnu näköjään värin vaihto sitten ollenkaan :D. No ehkä joskus toisten onnistuu :laugh:
  11. M

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

Jospa taas pitkästä aikaa minäkin kirjotan kuulumisiani. Joka päivä pinoa luen ja teidän kuulumisia mutta itse en saa aikaseksi kirjottaa mitään. :ashamed: Rakenneultra on ollu melkeen kuukausi sitten ja siellä kaikki hyvin ja uteliaana kysyin kumpikos meille on tulossa ja [COLOR="blue"] poika...
  12. M

helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

Jospa pitkästä aikaa minäki ilmottelen itsestäni. Kamala väsy aina illalla ettei jaksa kirjoittaa mitään vaikka joka ilta melkein teidän muiden kuulumisia oon lukennu. Nt ultra ollu aikoja sitten ja kaikki siellä ok, vauva voi hyvin ja maha kasvaa kovasti =) Mammahousuihin jouduin siirtymään jo...
  13. M

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Jospa minäki liittysin jo helmikuisiin, paljon olen teidän keskusteluja lukennu. Eli mun tiedot Murmeliina80......la 10.2.... =) Murmeliina80 ja masuasukki 7+6

Yhteistyössä