Hakutulokset

1. P

miten suomi24 voi hakea toisten profiilejA?

vai voiko ollenkaan=?
  2. P

laita kuva itsestäsi ilman meikkiä?

onnistusko? ai miksi en itse laita.. laitan,etsin kameran kohta =)
  3. P

jos lapsella on (6v) ollut jo melkein viikon kova kuume. onko tyhmää epäillä

ei sais puuttua toisten asioihin,eihän? enkä kyllä puutukkaan mutta ihmetyttää kummipoika. eli hän siis on 6v ja hänellä oli flunssa, flunssa kun alkoi paranemaan niin nousi kuume. korvatulehdus, sai antibiootit. antibiootit ei toiminu ja kuume oli kokoajan korkea. sai toisen antibiootin...
  4. P

tarjoan teille kahvit!

maitoa?sokeria?kermaa? =) miten juot kahvisi ja monta kuppia menee päivässä? paljokohan se on se ihmiselle suositeltu määrä päivässä? ja minkäköhän kokoinen se suositeltu kuppi on? itse juon kahvini maidon kanssa ja kahvia menee ihan hirveä määrä. 8-16 kuppia päivään.ja siis isosta mukista =)
  5. P

lapselle korvakorut,tai no vauvalle. 6kk-6v

mitä mieltä yleensäkkin olette siitä kun vauvalle tai taaperolle pistetään korviin reijät. näin nimittäin tilanteen pari päivää sitten kun kaksi vuotiaalle laittoivat (luulen hänen olleen kaksi,ei ainakaan enempää) ei ollut mukavaa katseltavaa, lapsi itki sydäntäsärkevästi ja äidin silmät...
  6. P

täydellisyyden tavoittelu,paha tapa. voiko päästä eroon?

olen huomannut tai siis vasta tajunnut itseni ongelman. se on liika täydellisyyden tavoittelu. yritän olla täydellinen äiti (mikä ei ole mahdollista tietenkään), täydellinen työntekijä, täydellinen vaimo yms. ja sitten masennun kun en onnistu tai jaksa tehdä joitakin asioita. esim jos en...
  7. P

Apua mitä tekisitte =(( Mua niin surettaa ja pelottaa =(

:wave: ?? toivottavasti kaikki on hyvin!
  8. P

Vauva on hoidossa ja en saa unta *löpinää*

mulla on ollut kaksi viikkoa lapset hoidossa ja minä vain istun kotona tekemättä mitään järkevää. enkä ole huono äiti.
  9. P

TIETÄISIKÖ KUKAAN SITÄ NIKKIÄ TAI LINKKIÄ MISSÄ ON SE VELI KETJU?

kiitos!!!! :flower: :hug: :hug: :hug:
  10. P

TIETÄISIKÖ KUKAAN SITÄ NIKKIÄ TAI LINKKIÄ MISSÄ ON SE VELI KETJU?

OLISIN ERITTÄIN KIITOLLINEN JOS JOKU VOISI AUTTAA ETES VÄHÄN
  11. P

kuka oli se nikki joka pisti sen veli jutun

:attn: kerta vielä
  12. P

kuka oli se nikki joka pisti sen veli jutun

löytykö veli jo?
  13. P

Mun kaveri haluaa luopua lapsestaan

tuota päätöstä se tulee katumaan koko loppuelämänsä.se on varma. minkä ikäinen kaverisi on..15v?
  14. P

Kuinka usein mies sais juoda?

yhtä usein kun minÄ eli erittäin harvoin, jos mies menee juomaan. tarkoittaa se sitä että seuraavaksi on minun vuoro =)
  15. P

Mummu antoi 3v pojalle purukumia!!!

toivon että tämä on provo. mellä lapset saaneet jo 6kk lähtien ruuan päätteeksi pienen palan purkkaa (hammaslääkärin neuvo) ja nyt 3v saa jo kokonaisen :o
  16. P

Vauvojen vaihtumisesta sairaalassa

muuten voi olla etes mahdollista vauvojen vaihtuminen? kun olin osastolla niin silloin hoitaja toi yöllä jollekkin naiselle väärän vauvan syötettäväksi. äiti imetti hetken pimeässä ja sit alko huomaamaan jotain outoa..kappas,väärä lapsi. samantien lähtivät kaksi äitiä ja kaksi vauvaa...

Yhteistyössä