Vauva on hoidossa ja en saa unta *löpinää*

Vein meidän 7viikkoen vauvan hoitoon ja nyt on vähän haikee/paha mieli..tuntuu että oon jotenkin huono äiti tai jotain (taas näitä ympäristön luomia "huono äiti"-fiiliksiä)..
pitäs mennä järvenpäähän huomenna kahdeksaksi isän perunkirjotukseen enkä olis pystyny viemään lasta aamulla hoitoon.
hitsi että on orpo olo :ashamed: ja ikävä mussukkaa :snotty: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:
pah,et oo tosiaankaa huono äiti! siulla on sentää "hyvä syy".me viedään meidän 8 viikkonen lauantaina hoitoo ku lähetää kaverin kolmekymppisille...
nyt mäki saatan uskaltaa tehdä joskus noin :whistle:
ei mutta siis oikeesti,tosi nopeesti saa semmosen leiman...

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:
pah,et oo tosiaankaa huono äiti! siulla on sentää "hyvä syy".me viedään meidän 8 viikkonen lauantaina hoitoo ku lähetää kaverin kolmekymppisille...
nyt mäki saatan uskaltaa tehdä joskus noin :whistle:
ei mutta siis oikeesti,tosi nopeesti saa semmosen leiman...
no se on kyl totta et leiman saa nopeesti ottaan!!!!!!poika menee kaverille hoitoon ja sukulaisille ei oo mainittu mitää... :whistle:

Aina olin sitä mieltä että alle puoli vuotias ei kuulu yöhoitoon.. Mutta kas , kun kuopuksemme oli 6 viikkoisena valvottanut minua 3 viikkoa ihan putkeen, sain syntymäpäivälahjaksi vapaan illan ja yön. Käytiin miehen kans leffassa ja haettiin kiinalaista. Sitten hyvin lyhyt koti-ilta ja nukkumaan. Oli kyllä tosi vaikea nukkua, kun tottunut vauvan herätteilyihin. Univelka ei sen kummemmin tuntunut vähentyvän. Rintamaito kyllä loppui, kun pumpuista ei ollut mihinkään. :(

Yhteistyössä