Hakutulokset

1. H

Apua! Viikonlopuksi tulossa vieraita, jotka karppaavat..

=) kiitos. Taidan kysellä heiltä vinkkiä, mitä perusjuttuja pitäisi olla jääkaapissa ja laitetaan sitten yhdessä ruokaa.
  2. H

No juu.. voin varata jotain tuollaisia mut eipä ne niillä viikonloppua elä. Pitäisi olla aamupalat, lounaat, välipalat, ruokaisat iltapalat.. vai annanko porkkanan aamulla, kananmunan lounaaksi, rahkaa välipalaksi (ja siihenkään ei sokeria?) ja salaattia iltapalaksi. Plääh. En jaksa. Taidan...
  3. H

Täytyy tunnustaa, etten pidä tuota itse minään terveellisen ruokavalion ihannekuvana eikä mulla olisi aikaa eikä energiaa tutustua aiheeseen, mutta kyseessä on hyvät ystävät ja haluaisin tarjota heille sitä mitä haluavat syödä. En haluaisi pakottaa pois dieetistä viikonlopun ajaksi. Ehkäpä...
  4. H

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu
  5. H

Tehkääs mulle esimerkki menu koko viikonlopulle. Mitä ihmettä heille tarjoan?? :headwall: Yksi iltapalaidea mulla on, teen pizzaa rahka-kananmunapohjaan. Ja yksi ruoka voisi olla broileria ja kasviksia, mutta mitä muuta..?? Kahvipöytään?? Olisin ihan oikeasti avun tarpeessa :flower:
  6. H

Naksahtiko karenssi ?

Kukaanhan ei pakota olemaan työkkärin asiakas... :whistle:
  7. H

Naksahtiko karenssi ?

Mulle sanottiin työkkärissä, ettei hoitopaikan puute ole mikään selitys. Hoitopaikka pitää olla siinä vaiheessa, kun on työmarkkinoiden käytettävissä eli työkkärin asiakas. No en kyllä itsekään hakenut paikkaa ennen kuin sain töitä, mutta päivähoidolle kun menin töihin niin lapsen paikkakin...
  8. H

Milloin vauvan tyynyliinaan jotain täytettä?

Meille annettiin neuvolasta ohje kuopuksen syntyessä, että jo vastasyntyneellä voi olla sellainen vauvojen tyyny. Vauva laitetaan nukkumaan niin, että olkapää on myös tyynyn päällä. Näin ei maito nouse niin helposti takaisin päin. Silloin ohjeistettiin myös, että kannattaa makuulla imettäessä...
  9. H

Sain tytöltä kehuja =D

Lapsi parka oli vaan äidin kanssa samaa mieltä.. :laugh: miehet ei uskalla meille kertoa koko totuutta, niin hyvä kun lapset sen sanoo! :laugh:
  10. H

Sain tytöltä kehuja =D

Mulla tissit niin olemattomat etten tuota ole kuullut mutta kylläkin sen, että "äiti, sun maha on samanlainen kuin pullataikina".. lasten suusta ja niin pois päin. Masentavinta on, että mun iho on tällä hetkellä tosi hyvässä kunnossa! |O
  11. H

Sain tytöltä kehuja =D

Meidän neiti, 8v, sanoi tänään: -äiti, sä näytät ihan 19-vuotiaalta. Johon minä tietysti: -oi kiitos kulta! Tyttö jatkoi: -tai ehkä 16-vuotiaalta. Minä ilahtuneena: -ai miten niin? Tyttö: -sulla on niin paljon finnejä.. JUU KIITOS! :laugh: :kieh:
  12. H

Kokemuksia ehkäisyrenkaasta?

=) kiitos kun vastailit niin mukavasti!
  13. H

Hmmm.. ehkä menen apteekkiin ja testaan, sit jos ei sovi niin onpahan kokeiltu. Mulle menkat on ihan painajaista, viimeksi koski niin että melkein oksensin ja vuoto on ihan hillitöntä. Lisäksi ennen menkkoja tiputteli viikon ruskeaa vuotoa. Plääh. Pillerit ei mulle sovi, olen ihan kärttyinen...
  14. H

Mulla on ollu vuotohäiriöitä ja tosi kivuliaat kuukautiset, olisiko tuosta apua niihin?
  15. H

Myydäänköhän noita yhden pakkauksissa vaiko vain kolmen? Jos kokeilisi.. mulla tosin runsasta valkovuotoa muutenkin, kuinkahan sitten käy..
  16. H

:attn:
  17. H

Sain eilen reseptin ehkäisyrenkaalle ja nyt mietin hakeako niitä vai ei. Pillerit ei mulle sovi, joten miten todennäköistä olisi se ettei tuokaan käy..? Olisi kiva kuulla kokemuksia renkaasta, onko se helppokäyttöinen yms?
  18. H

Taidetaan käydä useamminkin uimahallissa...

Meillä lapset tykkää ihan tosi paljon uimassa käymisestä! Suosittelen =) käydään melkein joka viikko uimassa. Mukavaa perheen yhdessäoloa.

Yhteistyössä