Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Idiootti olet itse.Alkuperäinen kirjoittaja no niin taas:Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Juu, ja kyllä niistä yleensä jotkut päätökset täytyy tehdä, vaikka päiväkodin tiloissa olisikin. Hiukka vaikea suhteuttaa hoitajamäärää lapsiin, jos tuosta vaan vanhempien ilmoituksesta pitäis lapsi ottaa täyspäiväseen hoitoon. Ja ap:han tarttis jotain erityispäiväkotia, aika harva on vkonloppusin auki. että idiootit vaan itelles....Alkuperäinen kirjoittaja no niin taas:Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Perjantai iltana klo 17 ??? Otas nyt järki kätees... Kyllä nuo meidän eskaritätit on jo viikonlopun vietossaa... Eli ei ole enää auki...Alkuperäinen kirjoittaja no niin taas:Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Toiset tietää asiat ja toiset luuserit vaan vääntää vaikkei tiedä näemmä mitään... Kielenkäyttösi erityispäiväkoti tarkoittanee siis vuoropäiväkotia..Alkuperäinen kirjoittaja essi:Juu, ja kyllä niistä yleensä jotkut päätökset täytyy tehdä, vaikka päiväkodin tiloissa olisikin. Hiukka vaikea suhteuttaa hoitajamäärää lapsiin, jos tuosta vaan vanhempien ilmoituksesta pitäis lapsi ottaa täyspäiväseen hoitoon. Ja ap:han tarttis jotain erityispäiväkotia, aika harva on vkonloppusin auki. että idiootit vaan itelles....Alkuperäinen kirjoittaja no niin taas:Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Niinpä joo, sulla siis ei ollut asiasta tietoa enneku nyt? Toisekseen päivähoidon ohjaajaan se yhteys pitää ottaa -kolmanneksi sillä ei oo paskankaan väliä onko jokin pk auki vai ei klo 19 saakka, tarvittaessa se sun pentus kuskataan taksilla pk:n kiinnimenon jälkeen pph:lle. Toivottavasti saat karenssin, tommoset pitäs pudottaa kokonaan pois systeemeistä..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Perjantai iltana klo 17 ??? Otas nyt järki kätees... Kyllä nuo meidän eskaritätit on jo viikonlopun vietossaa... Eli ei ole enää auki...Alkuperäinen kirjoittaja no niin taas:Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Ja toisekseen joutuisin olemaan töissä klo 19 saakka ja täällä on ainoastaan yksi päiväkoti tuonne asti auki
Kukaanhan ei pakota olemaan työkkärin asiakas...Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Työkkärin setä meinas laittaa mut Saloon Nokialle kännyköitä kasaamaan.
Pojalla on hoitopaikka mutta ei vuoropäiväkodissa. Mies tekee 3 vuoroa.
Mullakin ns. vakipaikka jossa oon ns. vakisijaisena.
Töitä lähes koko vuodeksi. Muutama viikko muutaman kerran vuodessa jolloin ei töitä.
En todellakaan mennyt. Sillä kertaa ei annettu karenssia.
Ei kyl paljon ois mun tapauksessa hetkauttanu vaikka ois annettukin, koska töitä oli tiedossa toisessa paikassa.
Työkkäri ei ota huomioon lasten hoitoa, näin sanottiin työkkärissä.
Sanoin yhdelle virkailijalle että jätänkö 3 vuotiaan yksin yöksi kotiin, vähän meni täti hiljaiseksi.
Muutenkaan en ymmärrä miksi mulle vähän väliä tuputetaan työnhakukursseja yms. kun työhistoriassa näkyy joka kuulle töitä, nyt ollu 6kk tauotta töissä samassa paikassa.
Keskittyisivät niihin, joilla ei töitä ole juuri ollenkaan ja jotka kuitenkin haluaisivat tehdä töitä.
Mua ahdistaa, kun töitä on jo ens syksyyn asti tiedossa niin työkkäri pistäis vaikka 2 päivän työttömyyspäivän ajaksi jonnekin muualle
|O Uskomatonta!! En ikimaailmassa jättäisi 6-vuotiasta yksin kotiin. En edes antanut yksin kävellä eskarista kotiin!!!! Meilläkään ei olisi saanut itse ovea auki, on sen verran jäykkä. kaikenmaailman juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Voi hittu... Työkkärin tätin mukaan 6-vuotias voi olla jo yksin kotona :kieh:
Mulla taisi nyt mennä jotain ohi........Alkuperäinen kirjoittaja wau:Niinpä joo, sulla siis ei ollut asiasta tietoa enneku nyt? Toisekseen päivähoidon ohjaajaan se yhteys pitää ottaa -kolmanneksi sillä ei oo paskankaan väliä onko jokin pk auki vai ei klo 19 saakka, tarvittaessa se sun pentus kuskataan taksilla pk:n kiinnimenon jälkeen pph:lle. Toivottavasti saat karenssin, tommoset pitäs pudottaa kokonaan pois systeemeistä..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Perjantai iltana klo 17 ??? Otas nyt järki kätees... Kyllä nuo meidän eskaritätit on jo viikonlopun vietossaa... Eli ei ole enää auki...Alkuperäinen kirjoittaja no niin taas:Siis miten niin et muka saa hoitopaikkaa? Poika on muutenkin eskarissa joten ilmoitat päikkäriin että tarvii eskarin lisäksi hoitoa aamulla ja iltapäivällä. Idiootti..Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Soittivat työkkäristä ja antoivat työn joka olisi pitänyt aloittaa huomenna klo 9. Mulla on poika kipeenä, vanhemmat reissussa... Käskivät ottaa maanantaina yhteyttä ja ilmoittaa olenko ottanut yhteyttä työnantajaan... Työ olisi kestänyt 2 viikkoa... En aio tuota vastaanottaa koska poika on eskarissa ja en saa sille päivisin järjestettyä hoitopaikkaa.
Ja toisekseen joutuisin olemaan töissä klo 19 saakka ja täällä on ainoastaan yksi päiväkoti tuonne asti auki
Miks ihmeessä sä oot työkkärin listoilla, jos sulla on noin hyvin töitä??Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Työkkärin setä meinas laittaa mut Saloon Nokialle kännyköitä kasaamaan.
Töitä lähes koko vuodeksi. Muutama viikko muutaman kerran vuodessa jolloin ei töitä.
Ei kyl paljon ois mun tapauksessa hetkauttanu vaikka ois annettukin, koska töitä oli tiedossa toisessa paikassa.
Sanoin yhdelle virkailijalle että jätänkö 3 vuotiaan yksin yöksi kotiin, vähän meni täti hiljaiseksi.
Muutenkaan en ymmärrä miksi mulle vähän väliä tuputetaan työnhakukursseja yms. kun työhistoriassa näkyy joka kuulle töitä, nyt ollu 6kk tauotta töissä samassa paikassa.
Keskittyisivät niihin, joilla ei töitä ole juuri ollenkaan ja jotka kuitenkin haluaisivat tehdä töitä.
Mua ahdistaa, kun töitä on jo ens syksyyn asti tiedossa niin työkkäri pistäis vaikka 2 päivän työttömyyspäivän ajaksi jonnekin muualle
Eli pitäiskö mun jonkun kuukauden nokian pestin takia vaihtaa pojan hoitopaikka vuoropäiväkotiin? Nyttekin jo isovanhemmat apuna jos mulla ja miehellä iltavuorot samaan aikaan tai aikaiset aamut.
Ei niitä vuoropäivähoitopaikkojakaan niin vaan saa ja onko lapsen etu vaihtaa hoitopaikkaa vanhemman lyhyen pestin takia?
Kyllä työkkäri vaan sais huomioida lasten hoitopaikan.
Siitä olen yhtämieltä, että jos olet työkkärin asiakas niin lapselle/lapsille pitää sitten olla edes joku hoitopaikka valmiina mutta mun mielestä ei voi vaatia joka työttömän lapselle vuoropäiväkotipaikkaa.
Mä teen nytkin vuorotöitä mutta viimeisin vuoro loppuu klo 19 ja aikaisin klo 7 ja öitä ei ole. Noilla vuoroilla pötkitty tähän asti mutta yövuoroon ei ole mahdollista mennä.
Kyl vaan pakottaa jos mielii työttömyyspäiviltä saada liiton ansiosidonnaistaAlkuperäinen kirjoittaja Helmilotta:Kukaanhan ei pakota olemaan työkkärin asiakas...Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Työkkärin setä meinas laittaa mut Saloon Nokialle kännyköitä kasaamaan.
Jos sua on kehoitettu ottamaan työnantajaan yhteyttä niin ota, muutoin mitä todennäköisemmin saat jättää selvityksen miksi et ottanut yhteyttä työnantajaan. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Sovimme työkkäritätin kanssa että soitan maanantaina työkkäriin...
Jos sua on kehoitettu ottamaan työnantajaan yhteyttä niin ota, muutoin mitä todennäköisemmin saat jättää selvityksen miksi et ottanut yhteyttä työnantajaan. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Sovimme työkkäritätin kanssa että soitan maanantaina työkkäriin...
Tätä mäkin aattelin, äkkiä yhteys työantajaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos sua on kehoitettu ottamaan työnantajaan yhteyttä niin ota, muutoin mitä todennäköisemmin saat jättää selvityksen miksi et ottanut yhteyttä työnantajaan. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Sovimme työkkäritätin kanssa että soitan maanantaina työkkäriin...
Ja silloin ei välttämättä auta vetoaminen hoitopaikan puutteeseen.
Voihan sitä hoitopaikkaa miettiä, mutta sitä ei välttämättä saa; ei edes kahdessa viikossa!Täälläkin 20 lasta jonottaa hoitopaikkaan ja meidän lapsi on puolipäivähoidossa ylipaikalla ja hoito loppuu maaliskuun lopussa.Heti laitan uuden hakemuksen vetämään, vaikka tulevasta ei ole tietoa..en tiedä missä olen ja mitä teenAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eikös tuo hoitoasia pitäisi olla mietittynä jo kun menee työkkärin asiakkaaksi. Esim. hoitopaikka lapselle. en halua olla todellakaan tyly, mutta minä olen käsittänyt asian niin, että jos työtä etsii niin siloin on jo miettinyt hoitopaikat sun muut ja ottaa työtä heti vastaan.
Paperisodan takia. Helpompi antaa samat paperit olla tiedoissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks ihmeessä sä oot työkkärin listoilla, jos sulla on noin hyvin töitä??Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Työkkärin setä meinas laittaa mut Saloon Nokialle kännyköitä kasaamaan.
Eli pitäiskö mun jonkun kuukauden nokian pestin takia vaihtaa pojan hoitopaikka vuoropäiväkotiin? Nyttekin jo isovanhemmat apuna jos mulla ja miehellä iltavuorot samaan aikaan tai aikaiset aamut.
Ei niitä vuoropäivähoitopaikkojakaan niin vaan saa ja onko lapsen etu vaihtaa hoitopaikkaa vanhemman lyhyen pestin takia?
Siitä olen yhtämieltä, että jos olet työkkärin asiakas niin lapselle/lapsille pitää sitten olla edes joku hoitopaikka valmiina mutta mun mielestä ei voi vaatia joka työttömän lapselle vuoropäiväkotipaikkaa.
Mä teen nytkin vuorotöitä mutta viimeisin vuoro loppuu klo 19 ja aikaisin klo 7 ja öitä ei ole. Noilla vuoroilla pötkitty tähän asti mutta yövuoroon ei ole mahdollista mennä.
Ja jos tulee noita lyhyitä katkoja niin ilmoittaudu vasta sitten ja laitat tietoon milloin työt taas jatkuu (jos sulla siis se on tiedossa)
Totta tietysti tuokin, mutta silloin niitä työtarjouksia saattaa tipahdella. Riippuu toki tarjonnasta ja paikkakunnasta.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Paperisodan takia. Helpompi antaa samat paperit olla tiedoissa.
Soitan aina työkkäriin ja ilmoitan että työt jatkuu sinne ja sinne asti.
Nyt on tiedossa 7 päivän katko ja kyl aion liittoon laittaa hakemuksen. 3 viikon palkka ja loput liitosta. Vastaa melkein täyttä kuukausipalkkaa.
eikös siitä tule se 7 päivän omavastuu?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Paperisodan takia. Helpompi antaa samat paperit olla tiedoissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks ihmeessä sä oot työkkärin listoilla, jos sulla on noin hyvin töitä??Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Työkkärin setä meinas laittaa mut Saloon Nokialle kännyköitä kasaamaan.
Ja jos tulee noita lyhyitä katkoja niin ilmoittaudu vasta sitten ja laitat tietoon milloin työt taas jatkuu (jos sulla siis se on tiedossa)
Nyt on tiedossa 7 päivän katko ja kyl aion liittoon laittaa hakemuksen. 3 viikon palkka ja loput liitosta. Vastaa melkein täyttä kuukausipalkkaa.
Mä oon valmis vaihtamaan työpaikkaa ja pojan hoitopaikkaa vaikka heti jos tiedossa on vähintään. 6kk pesti ja mieluiten pidempi aikainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totta tietysti tuokin, mutta silloin niitä työtarjouksia saattaa tipahdella. Riippuu toki tarjonnasta ja paikkakunnasta.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Paperisodan takia. Helpompi antaa samat paperit olla tiedoissa.
Ja jos jatko on jo tiedossa niin kyllä se yleensä riittää ja jos silti tulee työtarjous niin eipä siinä mitään häviä jos ilmoittaa että on aloittamassa työt tai vaikka jos olisi tiukempi henkilö vastassa niin selvitykseen vaan tiedot työstä ja sen kestosta.
Ongelmia saattaa tulla vain siinä kohtaa jos tarjottu työ on vakituinen tai pidempi aikainen kuin se pätkä mitä oot menossa tekemään.