Hakutulokset

1. H

Uskallanko jättää vauvan yksin??

En nyt sano että pitäisi jättää, mutta tuli tästä ketjusta mieleen mummoni jutut.. 50-luvulla hän on jättänyt lapset yksin kun on ollut töissä, pienimmän pinnasänkyyn koko päiväksi. Hyvähän sitä nyt on kauhistella, mut mitä todellisia vaihtoehtoja hänellä olis silloin ollut, jos halusi...
  2. H

Eroon pömppömahasta?

Työterveydestä eivät suositelleet varsinaisia testejä, muiden vatsavaivojen vuoksi kokeiltiin ja totesin myös sen pömppömahan johtuneen suurelta osin siitä. (En nyt mikään lautavatsa ole vieläkään..)
  3. H

Eroon pömppömahasta?

Mulla pömppömahan syyksi paljastuikin laktoosi-intoleranssi. Täysin laktoositon ruokavalio pitää iltapömpötyksen melkein kokonaan poissa. Tosin myös jotkin muut ruuat aiheuttavat sitä.
  4. H

Kokemuksia Tähti Jonathan takeista ja housuista!

Olen menossa viikon päästä vaatekutsuille ja mietin, ostaisinko kevätvaatteet meidän 10v pojalle, 8v tytölle ja 5v pojalle sieltä. Meillä ei ole noita vaatteita ollut milloinkaan, olisiko hyvä ostos? Netissä on tosi huonosti kuvia tämän vuoden mallistosta, onko kenelläkään jo noita takkeja...
  5. H

Nyt saatte puuttua mun elämään ja sanoa, mitä tekisitte!

Sä oot päättäny et vauva vaan taloon :) :hug:
  6. H

Vielä loppuvuodesta olin sitä mieltä, ettei enää koskaan. Ajattelin, etten halua aloittaa alusta sitä rumbaa. Nyt tuntuu, että ei se olisi sama asia kuin silloin, kun talossa oli vajaa 5v, vajaa 3v ja vauva. Jos nyt jäisin odottamaan, meillä olisi vauvan synnyttyä 6v, 9v ja 11v. Houkuttelee...
  7. H

Ehkä mä haluan lapsen, kun tällainen viesti saa mut kapinamielelle? :heart:
  8. H

Miä oikeastaan toivon vahinkoa, niin mun ei tarvitsisi tehdä päätöstä!
  9. H

Tätäkin olen miettinyt - meidän kuopus on niin ihana, etten voisi kuvitella ettei häntä olisi. Miksei siis vielä yksi ihana mahtuisi taloon ja elämäämme? Mut sit toisaalta pelottaa, et mitä jos elämä ei olekaan niin suosiollinen ja vauva olisi vakavasti sairas. Sekin täytyy ottaa huomioon ja...
  10. H

Olen joskus asettanu ikärajaksi 35v, että sen jälkeen en enää halua lapsia. Siihen on vielä 1v3kk aikaa.. mut en ole vielä niin varma asiasta, että nyt ihan tässä kierrossa alkaisin mitään sille tekemään. Onko kenelläkään vastaavia pohdintoja ollut, vai oletteko olleet ihan varmoja ja...
  11. H

Pitäiskö tempaista mies tuolta suihkusta.. :whistle: Mut edellisessä viestissä kirjoittelin enempi.
  12. H

Kiitos :flower: tässä oli viisautta mulle joka aina hätiköin =) Miksi pitäisi tosiaan päättää nyt. Tilanne ei ihan heti muutu mihinkään, ennemmin selkiytyy. Ehkä musta 2kk päästä tuntuu siltä, että tää on ihan hullu ajatus ja hautaan haaveet, tai sitten päätetään tehdä unelmasta totta...
  13. H

Oliko teillä vaikea päätös, minkä ikäisiä muut lapset ovat?
  14. H

Kiitos kommenteista.. tuohon asuntoasiaan. Tässä me on ajateltu 3 lapsen kanssa mahtua asumaan, isompaan ei ole varaa. On oma talo, neliöitä 120, hyvin mahdutaan tässä tilanteessa. Rakennusoikeutta olisi jäljellä, joten ehkä taloa voisi laajentaa jos lapsia olisi yksi lisää.. Olen myös...
  15. H

Eli tilanne on tämä. Meillä on 02/99 poika, 01/01 tyttö ja 09/03 poika. Mies ilmoitti jo kolmatta odotettaessa, että lapsiluku on sitten täynnä. Silloin asiaa kovasti kävin läpi ja sopeuduin ajatukseen. Kun kuopus täytti 3v, menin töihin ja vakipaikka olisi ehkä keväällä luvassa. Nyt sitten...
  16. H

Apua! Sain ehkäisyrenkaasta nokkosihottumaa!

Niin? Käytätkö silti?
  17. H

Apua! Sain ehkäisyrenkaasta nokkosihottumaa!

Noin vuorokauden ehdin käyttää ja nyt olen kyljestä kylkeen etupuolelta nokkosihottumalla. Uskallanko sitä enää laittaa (otin pois)? Kenelläkään kokemuksia?
  18. H

Laitoin just ekan kerran ehkäisyrenkaan..

Keksitkö mistä huono olo johtui? Toivon todella, että toimisi mulla. Kuukautiset tosi runsaat ja kivuliaat, jospa tuosta olis apua. Pillerit tekee mut kärttyisäksi ja haluttomaksi, joten ei sekään ole kiva.
  19. H

Laitoin just ekan kerran ehkäisyrenkaan..

Ja mua huimaa. Varmaan vaan kuvittelen :) Lähinnä mietin, pysyykö se varmasti sisällä.

Yhteistyössä