Alkuperäinen kirjoittaja Helmilotta:
Olen joskus asettanu ikärajaksi 35v, että sen jälkeen en enää halua lapsia. Siihen on vielä 1v3kk aikaa..
mut en ole vielä niin varma asiasta, että nyt ihan tässä kierrossa alkaisin mitään sille tekemään. Onko kenelläkään vastaavia pohdintoja ollut, vai oletteko olleet ihan varmoja ja käyneet vaan asiaan käsiksi =) ?
Kuin minä...olin kolmen pojan äiti vielä 33 vuotiaana,ja minulla jäyti se tyttö mielessä ja neljä lasta oli haaveeni.Olen saanut kolmosen ja nelosen mieheltä "anella"...Ja kahta viikkoa vajaa 34 v tulin raskaaksi ja siten siis sain nelosen 34 v.Ja mulla oli se takaraja myös 35....
Niin ihana tyttö syntyi ja perheemme on nyt täyslukuinen. Ja auto...käytetty 10 vuotta vanha tila-auto,reilusti alle kymppitonnin maksoi.Ja talo on melkin 120 tai vähän alleki neliöiltään.Yhdessä makkarissa isot pojat kerrossängyissä,toisessa makkarissa nyt 1 v tyttö ja 3 v poika.Ja sit meillä iso makkari,joka täyteen ammuttu tavaraa,joku vieras luulikin sitä VAATEHUONEEKSI tai VARASTOKSI! Eteistä pitää koko ajan järjestää,kun vaatetta on ihan älysti.Komerot ihan täynnä.Ulkovarastossa on monta laatikkoa tytölle saatuja vaatteita.
Meil kyl vahva haave isomman rakentamisesta,mut hyvin on tähän viel mahtunut.LÄhden töihin,kun tyttö lähemmäs kolme,niin sit toi rakentaminen ehkä ajankohtaisempaa...
Ei kun vaan tehkää se lapsi.Asiat järjestyy!