Hakutulokset

1. röppö

Mitä ajattelit tehdä viikonloppuna?

Olen nuorimman tytön kanssa kotona..Ulkoillaan sään salliessa ja syödään hyvin,kun herra viettää viikonlopun kavereidensa kanssa ja vanhin tyttäreni lähtee isälleen. Koulutehtäviä varmaankin teen myös ja luen kokeisiin.
  2. röppö

tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Kiitti,mä oon alkanut keräillä aurinkolaseja tän kesä alussa. :D
  3. röppö

tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Viime perjantaina HCR:n keikalle lähdössä. :)
  4. röppö

Onko täällä enää ketään?

Hmmm..elämässä on moni asia muuttunut. :) Mutta minulla ja lapsilla menee hyvin kaikesta huolimatta..
  5. röppö

Onko täällä enää ketään?

:wave: Pitkästä aikaa...
  6. röppö

Elätkö miehesi siivellä?

En,mut eipä oo sitä miestäkää..kai.:D
  7. röppö

Nyt tarvitaan tukea, 2 asiaa/kysymystä laihdutuksessa onnistuneille / asiasta tietäville

Itse söin porkkanoita ja kurkkua,kun tuli nälän tunne..
  8. röppö

Aiotko olla nykyisen miehesi kanssa yhdessä lopun elämääsi?

Kyllä mä aion. (jos se vaan jaksaa kattella mua :D )
  9. röppö

Humoristinen gallup: Uskallatko paljastaa, miehesi eksän nimi...? ;D

Maria Tiedän asiasta koska tämä kyseinen nainen ei oikein halunnut uskoa olevansa ex ja piinasi puolitoista vuotta kumppaniani meidän jo alettua seurustella. :D
  10. röppö

kuinka usein teillä käy kylässä kavereita/sukulaisia?

Toisinaan päivittäin,toisinaan kerta viikkoon.. Nytkin joka päivä käynyt varmaan 3 vk:n ajan joku kylässä.
  11. röppö

Mitä jääkaapistasi löytyy?

-7 l maitoa -3 rs munia -2 prk maitorahkaa -4 kermaviiliä -4 mansikka viiliä -4 kuohukermaa -4 leivont.marg. -12 prk ruokakermaa -4 arkijuustoa -4 floraa -valkosipulivoita -metukkaa -ohuenohutta saunapalvi kinkkua -4 l jogurttia -2 l kiisseliä -1 kg naudan jauhelihaa -broilerin...
  12. röppö

G: Parasta kesässä?

Aurinko ja lämpö joista saa ihanasti energiaa. :) Ruskettuminen,uiminen,helpot ulos lähdöt lasten kanssa. Kevyet ruoat ulko ilmassa. Mökkeily,rannassa olo ym ajan vietto perheen ja muiden ihanien ihmisten kanssa. :) Kylmä siideri terassilla... Oij noita hyvii puolii on NIIIN paljon.
  13. röppö

onko väärin hakea työmarkkinatukea,kotihoidontuen sijasta

Ei kai se väärin ole,jos oot valmis sitten menemään töihin jos niitä tarjotaan. Eikös työmarkkinatuki ole niille,jotka ovat ilmoittautuneet työttömiksi työnhakijoiksi? Jos et ota koulutuspaikkaa,työpaikkaa jne vastaan ni napsahtaa karenssia ja jää nekin rahat saamati.
  14. röppö

Syömishäiriö epäilyistä..

Kyllä minä syön ihan normaalisti (mikä kenenkin mukaan sitten normaalia) ja nautin hyvästä ruoasta erittäin paljon sekä kokkaamisesta. Tietysti ajan jaksot jolloin masentaa ovat minulle,kuten varmasti monelle muullekkin aikaa jolloin ei tule niin paljon syötyä. En rajoita herkkuja tms...
  15. röppö

Perjantain naamapino! :)

16. röppö

Syömishäiriö epäilyistä..

Pöh.. Mua alkaa kyllästyttämään,kun muutama ihminen lähpiiristä kiinnittää mun painoon hirveästi huomiotaan ja nyt ovat alkaneet puhua syömishäiriöstä jne. Painan 56 kg ja pituutta on 162 cm joten ihan normi painoinen indeksinkin mukaan olen. Pitäisköhän mun sitten painaa minkä...
  17. röppö

Perjantain Pärstäketju

:laugh: rypäle..

Yhteistyössä