G: Parasta kesässä?

"kesää odotellessa"
Alkuperäinen kirjoittaja Irmeli Käkkimäinen;28079147:
Uloslähtö on ihanan helppoa, valoisat illat ja yöt, niin ja mansikat tietysti.
Joo tuo uloslähdön helppous, todellakin! Voi luoja sitä pukemista ja etenkin auton ikkunoiden loputonta raappaamista, murr. Mutta on tässä talvessakin ollut paljon ihanaa. Mm. se, että pieni ihana poikani oppi luistelemaan :) oli NIIN ihanaa "pelata" lätkää yhdessä. Samoin oltiin suksilla ensi kertaa yhdessä, aivan mahtavaa! Minä tosin olin paljon poikaani huonompi sillä takana 20 suksetonta vuotta...siitä olisi saanut monta "hauskaa kotivideota"... :/ mutta aikansa kutakin, että tervetuloa vaan kohta koittava kevät ja kesä, ihanaa (en suinkaan toista itseäni enhän...?) :D

"koppis"
Loma, joka on samaan aikaan miehen kanssa. Suunnitelmissa olis rakentaa yhdessä terassi (saa nähdä tuntuuko lomalta :) ) ja tehdä joku reissu. Jos tulee lämmin kesä, niin lapset varmaan asuu järvessä.

Aurinko ja lämpö joista saa ihanasti energiaa. :)
Ruskettuminen,uiminen,helpot ulos lähdöt lasten kanssa.
Kevyet ruoat ulko ilmassa.
Mökkeily,rannassa olo ym ajan vietto perheen ja muiden ihanien ihmisten kanssa. :)
Kylmä siideri terassilla...
Oij noita hyvii puolii on NIIIN paljon.

"sssss"
Kuumuus, lämpö, aurinko, valoisuus, ukkoset, sateiset ja raikkaat (ehkä viileätkin) kesäpäivät, grillaus, mökkeily, veneily, kalastus, auringonotto, uiminen, se että voi ja saa pitää kevyitä vaatteita, metsälenkit, viinin ym. lipitys pihalla, lomaa koko kesä...

Tätähän voisi jatkaa loputtomiin.

"vierailija"
Mulle sopiva valoisuus on maalis-huhti tai syyskuussa. Kesässä parasta on helppo uloslähtö (lapsen vaatetus, auton ja polkupyörän käyttö).

Ja tottakain paljain jaloin kävely sekä järvessä uinti.

"Mämä"
Mä jo ehdin ihmetellä että onko ap tehnyt kerrankin aloituksen joka ei liity ruokaan. Vaan ei:)
Joo, se ulos lähdön helppous ja lämpö. Voi että kun olis jo toukokuu!

lucifer
kesässä on parasta se että sen jälkeen tulee syksy ja talvi:heart:

mutta jos jotain hyvää keksimällä keksii niin:

[video=youtube;oQmoEuo9WmI]http://www.youtube.com/watch?v=oQmoEuo9WmI[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
[QUOTE="vieras";28080142]Kuuma pitkä kesä ja se kokonaan lomalla, oi sitä mukavuutta. Ei lasten pukemista, ollaan pihalla koko kesä, grillataan ja käydään eri huvipuistoissa yms.[/QUOTE]
Onneksi ei kuitenkaan Suomessa.

Yhteistyössä