Hakutulokset

1. E

kuinka kauan laitoksella?

Ja sekin vielä että, TAYS:sista kyse..
  2. E

nii ekasta lapsesta olin sairaalassa 4 päivää...
  3. E

Mulla tyttö synty torstai aamuna 3.26.. Kotiin lähdin perjantaina puolenpäivän jälkeen.. eli vauva oli vajaan vuorokauden. Kätilö kävi seuraavana päivänä kotona, ja soitti kahtena seuraavana.. Ja sitte tulikin oman neuvolan täti..
  4. E

Missä avokit /puolisot ?

Hyvä meidän miehet! :kieh:
  5. E

Missä avokit /puolisot ?

Mun sinivuokko :flower:
  6. E

Missä avokit /puolisot ?

Jeps, maha-asukki arvas.. Poliisilaitoksellahan se.. :heart:
  7. E

Millainen teidän päivä on lasten kanssa..

Aamu ollaan normaalisti kotona, sitte ulos jos sää sallii.. Mies ei kunnolla saa nukuttua koska välillä aina käy herättäjä. Aika normaalisti kyl muuten ollaan. Poika 2v11kk ja tyyt 8kk.
  8. E

Missä avokit /puolisot ?

Ei oo huoltsikka vaikka asiakkaita käykin.. B)
  9. E

Huhuu,ketäs kaikkia täältä löytyy...

Minä, luultavsti en enää tänne kirjaudu.. Viihdyn paremmin toisella sivustolla.. :)
  10. E

Kaikki miehet pettää. Ei se ole niin paha vaikka mies pettää -

Antaa tulla sitte vaan, tiedän mistä kirjotan. Ja oma on asiani. Anteeksi luottavaisuuteni! Ei mun kirjotus mikään provo ollu!
  11. E

Missä avokit /puolisot ?

Eli töissä, pääsee aamulla klo. 8.. Eikä oo pitkällä, 2 kilsaa matkaa. Mut asiakkaita riittää aamuun asti.. Arvatkaas missä on töissä?
  12. E

Kaikki miehet pettää. Ei se ole niin paha vaikka mies pettää -

Ei mun mies ainakaan petä! Lyön vaikka vetoa.. Surullista jos niin jolekin tapahtuu! :hug: Meillä luottamus 100 % kummallakin.
  13. E

Tuosta pyykkien ulkona kuivaamisesta tuli mieleen

siis meillä myös 4 henkinen perhe..
  14. E

Tuosta pyykkien ulkona kuivaamisesta tuli mieleen

Kyllä joka päivä tai ainakin joka toinen päivä täytyy pestä.. Ei toi pyykkikori tyhjene koskaan! :D
  15. E

Miehesi ärsyttävin tapa?

Heittää likaset sukat pyykkikorin viereen!
  16. E

G:Mitä omia leluja, lastenvaatteita tms. olette säästäneet omille lapsillenne?

Brion vaaleansiniset nukenvaunut, leikki imuri, nukensänky, puinen pupu jota voi vetää perässään... mitähän vielä... Suuri määrä kirjoja. Niin ja mun vanhat kontio kumisaappaat kokoa 21!
  17. E

NAIMISISSA OLEVAT!!

1. 2,5 vuotta 2. minä 25, mies 24 3. kesällä tulee 2 vuotta 4. 2 5. TOTTAKAI :heart:
  18. E

Miten opettaa vauva syömään tuttia?

Meillä ei poika huolinut tuttia vaikka mitä yritti.. Ja tyttökin syö ainoastaan autossa ja vaunuissa tuttia ja kohta ei enää niissäkään. Pääsee helpommalla ku on ilman.. luulisin..
  19. E

Jipii

ONNEE!

Yhteistyössä