G:Mitä omia leluja, lastenvaatteita tms. olette säästäneet omille lapsillenne?

Ne on muistolaatikossa, ei lasten leikeissä... Siis leluni, mitä on säästetty. Vauva-vaatteitani on muutama, enkä ole niitä lapsilla pitänyt... :)

Omilta lapsilta jääkin sitten vaikka mitä vaatetta, lelua ja lasten huonekalua, kun en raaskisi mitään pois antaa (vähän olen kirpparilla vaatteita myynyt)... :/

leluja ei säästynyt, kun niitä ei edes siihen aikaan kovin paljoa ollut ja sitten oli pienemmän sisarukset leikkimässä niillä.
Kirjoja kyllä sitten vaikkakaan ei varsinaisia satukirjoja itsellä (mutta sisko peri ne ja hänellä on muutama vielä ), mutta sitten löytyy kyllä tiina-sarjaa, anna- runotyttö ja muita niitä sama sarjaa, jokunen viisikkokin yms.

Työäiti
Mun mutsi on säästänyt muutaman vaatteen ja samoin anoppi mieheltä - ihanaa 70-luvun retroa ;)

Pojalla on mun vanhaa brion junarataa, Jukka-palikoita, legoja, enon brio rakennus-sarjaa ja pehmoja. Ja tietty kirjoja meidän molempien puolelta. Jotain pelejä odottaa kaapissa.

tiipeli
No ei mitään muuta ku 7vuotiaana saamani pehmohylje elämäni ensimmäiseltä risteilyltä.

Itse säilyttäisin muitaki, mutku porukat ei oo säilyttäny muut iu ton. Tai no joo, onhan meillä pino lastenkirjoja :) ne on tallessa varastossa, vielä en anna omille lapsille kun näyttävät aika kovakouraisesti "lukevan" kirjoja.... :/

jaa
äitini on heittänyt kaiken, paitsi yhden monchichi-pyyhkeen ja kaksi pellemukia. ite säästän lapsieni tavaraa paljonkin, ikuiset lelut kuten legot, brio-junarataa.. ja äp-makuupussit

Yhteistyössä