Hakutulokset

1. M

miten lasten isä suhtautunut uuteen mieheesi

Lapseni isä vihaa nykyistä miestäni, vaikka mitään syytä siihen ei ole. Hän haukkuu tätä ja on joskus lähettänyt törkeitä tekstiviestejä. Nykyinen mieheni ei ole koskaan ollut missään tekemisissä ex-mieheni kanssa, ei ole edes puhunut tämän kanssa. Eronälkeen meni noin 1½ vuotta, kun tapasin...
  2. M

Suostuisitteko tähän?

En tietenkään suostuisi. Sopimuksessa jos ei ole mainintaa maksun alennuksesta, niin ei kuulu eikä tarvi alentaa. Sinullahan on kiinteitä kuluja, mm. asumiskulut (tarvitset isomman asunnon kun asut lasten kanssa kuin jos asuisit yksin ja asumiskulusi ovat täsmälleen samat riippumatta siitä...
  3. M

kuukautiset keskenmenon jälkeen

Itselläni tehtiin lääkkeellinen keskeytys 28.12.05,kun sikiö todettiin viikolla 7 kuolleeksi.Seuraavat menkat alkoivat tammikuun 31 pv 2006.Joten aika nopeasti näköjään tasaantui kierto.Ikää minulla jo 41,joten veivaan ja pähkäilen mitä teen.Ihania vauvoja nään joka paikassa,mutta mietityttää...
  4. M

mies ei kosi.

Olin aina kuvitellut perinteisesti ja vanhanaikaisesti häitä,kuvittelin ja olin saanut jostain mieleeni kuvan,että mieskin on sellainen.Vuoden YK-komennukselta aikoinaan hankkinut siis oikein neulottanut mittojen mukaan frakin yms.Nykyään lapsia 3 ja eikä vieläkään kosinnasta puhetta.Olen kait...
  5. M

Onko yllätysraskauksista kokemusta???

Olen 41v,odottelen menkkoja alkavaksi,mutta oireet ovat kyllä aivan muuta.Just nälän tunne,vaikka pari tuntia sitten täyden aterian syöneenä tungen vielä omenan tai jogurtin suuhuni.Alavatsassa kipristelee,odotan,josko kuukautiset tulisivat,mutta olo kertoo kehossaan muuta.Pelottaa,vaikka...
  6. M

Hei nukkekoti immeiset.....

Hei! Minulle vinkattiin tämä keskustelu. Olette näköjään jo keskustelleet 45 sivua. Joten pahoittelen jos tämä tieto on jo teillä. Mutta kuulutteko Nuket-listalle? Siellä on paljon nukkekotikeskustelua ja swappeja nukkekotiin. http://groups.yahoo.com/group/nuket Siellä on myös paljon linkkejä ja...
  7. M

No hyvänen aika!

Onnea ja iloa sinulle.Ihana kun joku suhtautuu ja elää positiivisesti kaiken nuoruuden ihannoinnin keskellä.Itse olen 41v ja mietin kuumeisesti,josko vielä vauveli.3 ihanaa muksua ennestään,josta tietty olen ikionnellinen,vaikkei enään onnistuisikaan.Joulukuussa 05 keskenmeno,joten siinäpä sitä...
  8. M

äidinvauvakuume..

Sukulaiseni sai viime helmikuussa potran terveen pojan ja itse täytti maaliskuussa 50v.Enoni vaimo synnytti 49v tytön ja ystäväni syntyi hänen äitinsä ollessa 47v.Joten ikä ei katsoa kelloa eikä normaalia elämän rytmiä.Ihmiset sen määrittää.Onnea ja tsemppiä äidillesi ja teille kaikille!!!
  9. M

jos 50v tulee raskaaksi normaalisti

Tunnen tapauksen,jossa poika syntyi helmikuussa ja äiti täytti maaliskuussa 50v. Toinen tuttuni on kun hänen äitinsä sai hänet 47 vuotiaana ja enon vaimo synnytti 49 v.kahdeksannen lapsensa.Kaikki lapset ovat enemmän kuin teräviä nykypäivänä,joten ei voi yleistää,että yli 40 v.olisi liian iäkäs...
  10. M

keskenmenoista

Minulla ei mitään oireita,paitsi just seuraavana päivänä olis pitäny mennä neuvolaan `(eka kertaa).Rask.viikkoja 11.Edellisenä iltana vuoti jonkin verran,sitten ei mitään.Sain ultraan ajan seuraavana päivänä ja sikiö todettiin kuolleeksi n.viikolla 7.Järkytys,kun ennestään 3 lasta,ja aina on...
  11. M

rakentaminen ja parisuhde

Hei.Tsemmppiä vaan,niin emmin minäkin vuonna 1996,kun pohjaa tehtiin.Lapsia ei ollut yhtään vielä siinä vaiheessa,ja kuviteltiin josko vuonna 2000 asumaan,itse kun mies teki kaiken työn raksalla.Ensimmäinen lapsi syntyi 1997,toinen 99 ja kolmas 2001.Eikä vieläkään talo ollut valmis,mutkia...
  12. M

viikkoraha

Meillä 7-v tytär ja 4-v kaksoset. Esikoinen ei saa viikkorahaa vaan esimerkiksi reissuun lähdettäessä muutaman euron "reissurahaa", jotka hän saa käyttää omiin matkamuistoihin. Kesäisin joskus jätskirahaa ja pääsiäisenä suklaamunarahaa. Tytär ei ole kaivannut viikkorahaa, kun ei ole semmoisesta...
  13. M

Voiko päikkäreille pakottaa?

Enpä kyllä itse veisi tuollaseen päiväkotiin päiväksikään ja näin totean sekä äitinä, että alan ammattilaisena.

Yhteistyössä