Hakutulokset

1. O

Huom! Mustat nickit läjään järjesty!

:) Läjässä!
  2. O

Mitä tää meinaa? (voisko olla raskaus?)

Osta oikea raskaustesti,sillä se selviää, ei täällä kyselemällä.
  3. O

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Heip! Täällä kanssa noita ihme kolotuksia, lenkille lähtiessä saattaa mahaa alkaa hiukan jomottaa, ja selkää ja alapäätä vihloo ihmeellisesti, ja kipu tosiaan säteilee pakaraa pitkin jalkaan, mitä lie, mut en ole huolestunut, taitavat kuulua asiaa. :) Kaveripiiristä, minulla ei oo ollenkaan...
  4. O

Mikä mulla on? Mulla sattuu navan korkeudella molempiin kylkiin. Välillä kipu kyljen etupuolella ja välillä kyljen selän puolella.

Mulla virtsatietulehdus aiheutti kylkiin ja vatsaan ja selkään kipuja, ei sitä oo pakko alkaa verta pissimään jotta virtsis olis, kannattaa mennä lääkäriin.
  5. O

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Hellou, täälläkin mukana ollaan vaikkei kirjoteltu olla hetkeen. :) Oon kyllä käynyt aina pikaseen lukemassa nää kirjottelut läpi, mut ei oo tullu ite kommentoitua. Liikkeitä oottelen kovasti, mutta neuvolassa sanottiin että koska istukka edessä niin saattaa tuntua vasta melko myöhään, noh sitä...
  6. O

Vihainen pitbull juoksentelee vapaana.

Miksi kaikki vanhemmat aina täällä suunnittelee mitä kaikkea tehdä eläimille jotka "satavarmasti suunnittelevat hyökkäystä heidän lapsiensa kimppuun"? Sitten se homma menee siihen että "Siis mä haen kirveen ja rikkonaisen pullon ja ensin tähtään jalkoihin ja sitten häntään ja sitten..." aletaan...
  7. O

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Ja täälläkin nt-ultra tänään, kaikki hyvin, turvotusta 1,3mm ja pikkunen siellä riehui ja näytti hienoja temppuja. :) Nyt kun koitti rv 12, minulla alkoi pahoinvoinnit, tuntuu hiukan hassulta kun nyt kaikilla muilla helpottaa ja meillä vasta meno alkaa. :D Hyvää odottelua odottajat! :) Oubou ja...
  8. O

G: Mikä tekee juuri sinut tänään iloiseksi?

Se kun käytiin tänään ekassa ultrassa ja nähtiin maailman suloisin pikkunen siellä.<3
  9. O

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Ja hyvää odotusta kaikille odottajille ja osanotot menettäneille!
  10. O

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Eka ultra takana ja maailman ihanin pikku huitoja sieltä löytyi.<3 Nyt ei tarvi arvuutella onko siellä mitään ja onko kaikki hyvin. :) Mutta joo mulla voi vaihtaa ton LA 21.9. :)
  11. O

Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Heips kaikki odottelijat! :) Täälläkin alkaneet tällä viikolla pahoinvoinnit. :s Ja neuvolassa käyty, joten lasketunajan vois mulla muuttaa tohon 21.9, en saa tän tekstin väriä muutettua. :ashamed: Hyvää odottelua kaikille! ;) Oubou & Muksutin 6+4
  12. O

Heips, ja mulle voi lisätä et synnytyssairaala KYS. :) Oubou & Muksutin 5+3
  13. O

palstaennustaja paikalla! kortit tanassa odotan ensimmäistä asiakasta.

Hei, täällä nainen 21, brunette ja oinas. Järjestyykö kaikki parhainpäin? Tuleeko tyttö vai poika? Miten lähipiiri tulee ottamaan asian? Kiitos jo valmiiksi. :)
  14. O

Hei, minäki täältä uskaltaudun ilmottautumaan mukaan. :) Elikkä ekaa lasta odottelen, ja LA on siinä 20.9. :) Ja ikää mulla 21.

Yhteistyössä