Mitä tää meinaa? (voisko olla raskaus?)

• Viestiketjun aloittaja "kuukkeli"
  • Ensimmäinen viesti
"kuukkeli"
Elikkäs yritystä takana puolitoistavuotta, taustalla rakkulaiset munasarjat, mutta ei diognosoitua pco:ta. Menkat tulee yleensä jos tulee.

Pari päivää ensin ruskeaa "tunhuvuotoa", eilen muutaman tunnin "holahdus", kirkkaanpunaista, klönttistä vuotoa. Illaksi rauhoittui. Tänään Punaista tuhnua, muttei niin paljon että sidettä tms tarvitsisi.
Tein tänään laimeahkosta pissasta (tunti edellisestä WC-käynnistä) ovistestin huvikseen, kun olin kuullut, että voi näytää raskauden. Haamuhan sieltä tuli, mutta että menkkojen aikaan??

Tiestäsköhän joku mitä tää meinaa. Käytössä onni-ovulaatiotestit.

:O

"vieras"
[QUOTE="kuukkeli";28380457]Ja kysymyshän ei ollut että onko mulla ovulaatio, vaan että voinko olla raskaana..[/QUOTE]

Ovistestithän näyttää aina haamua... Jos olisit raskaana tulisi viivan ollan paljon kontrolliviivaa tummempi siinä ovistestissä.

pco
no tuollaista mulla kanssa oli kun en käyttänyt pillereitä ja yritettiin raskautta.Ja mullakin on diagnosoitu pco.Raskaudet ei kuitenkaan tuolla tavalla alkaneet.Ihanaa kun lapseet on meillä saatu(3)ja voin käyttää pillereitä,jolloin menkat tulee päivälleen säännöllisesti.

Yhteistyössä