Hakutulokset

1. H

PANETTAA IHAN TAJUTTOMASTI!!

Panettaa kyl joo... Ja mussukin on niin kaukana :headwall: Tietäis kyl mitä sais, jos ois kosketus etäisyydellä B)
  2. H

Mitkä on teidän perheenjäsenten nimikirjaimet?

Minä(mies): JPOH Pojat: NKOH, JMAH ja APJH
  3. H

Joka talvigummit autossa alla?

Kitkat alla kesät ja talvet.
  4. H

Pyykkikone

no ainakin kannattaa panostaa laatumerkkiin ja maksaa siitä vaikka hieman enemmän, vaikka myyjät kehua retostelevat "halpiskoneen" olevan samoista osista ja samalta tehtaalta kuin jokin parempi merkki. Itselläni on ollut Candy nyt 5v eikä mitään ongelmia.
  5. H

YH isät

Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysästä, et sopiikos meidän joukkoon muitakin yh isiä? Itse olen 3.n pojan 2v, 4v ja 6v pojan viikarien yh :)
  6. H

mitä teet työksesi ja mitä miehesi? ja monta lasta?

Minä hoitovapaalla oleva hitsaaja, eukkoa ei saman katon alla ole. Lapsia kolme pyörii jaloissa =) Kysymys oli kyllä naisille suunnattu ainakin otsikon perusteella, mutta kai tänne äijätkin saa vastailla :D
  7. H

Mita TARKOITTAA ?

Mahtaisiko olla jokin Majoitus ja ravitsemis alan oma työehtosopimus, jonka mukaan palkkaus menee.
  8. H

tänään on kulunut 9 vuotta siitä kun neitsyys lähti!

Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoon :laugh: Vai miten se nyt menikään =)
  9. H

isät: voiko mieli muuttua lasten lukumäärän suhteen?

Kyllähän toki mieli voi muuttua... Itselläni on tällä hetkellä kolme poikaa ja jossain vaiheessa mieltä jo kaivoi ajatus, että ne oli tässä. Mutta nyt kun nuorin on kaksi vuotta, niin tuntuu että kyl tähän viel yksi sopisi :)
  10. H

kenen palstalaisen kanssa hyppäisit sänkyyn?

Muut ei tiedä hyvän päälle mitään... hihi :hug:
  11. H

Miehen erektio hiipuu?

Olisiko ihan vain normaalia jännitystä? Ns. suorituspaineita, jotka kasautuu sen jälkeen kun kerran "epäonnistuu." Jatkossa kannattaakin tutustua partneriin kunnolla ja rauhassa, eikä pitää kiirettä. Sillä se jännityskin poistuu hiljalleen. Eiku vaan tsemppiä =)
  12. H

kenen palstalaisen kanssa hyppäisit sänkyyn?

No kyllähän se tuo Raparperitaivas on ;)
  13. H

Epämieluisin seksikokemuksesi?

Eräs nuoruuden aikainen suihinotto, jossa muija käytti hampaitaan hmm... "hieman" liikaa. Ei todellakaan tunnu mukavalle.
  14. H

Rakkaalla lapsella on monta nimeä - PENIS

No kanki kovanahan sitä aina vilistetän menemään :D B) Ja eikös meisseli kuulu myös työkalujen kastiin =) Edit: Pari synonyymia lisää.
  15. H

Gallup

PERUSTIEDOT 1)Ikä ja sukupuoli? 31 Mies 2)Seksikumppanien lukumäärä? ~15 3)Kondomi vai pillerit? sirtosuhteessa kondomi ja suhteessa pilleri tai jokin muu vastaava. EKA KERTA 4)Minkäikäisenä eka kerta? 15v 5)Eka kertasi ehkäisyväline? Kumi 6)Annoitko suuseksiä eka kerralla? Yritin...
  16. H

Sisustusasiaa; laminaattikysymys

Itselläni on pyökin värinen laminaatti ja lika näkyy todella selvästi. Että jos jollain on konsteja millä tän sais puhtaaksi, niin kiitos, otan mielellänin vastaan.
  17. H

miltä se muuten tuntuu kun joku pitkäpartainen tai viiksinen...

Ei oo kukaan ainakaan valittanu :p Vaikka karvanaama nimen olen saanutkin...Hihih =)
  18. H

Isät,mitä mieltä miehestä joka....

Täytyy nyt sanoa, että minua hävettää meidän miesten puolesta :ashamed: Tuollainen on todella kaukana miehen "arvonimestä" Voimia ja jaksamisia sinulle =) Älä ainakaan aikaasi ja energiaasi tuollaiseen tuhlaa...
  19. H

isät hoi! jos puoliso haluaisi joka päivä seksiä

Itse ajattelen niin, että vaikka joka päivä jos siltä tuntuu, mutta todellisuus on sitten sitä, että tottakai jokaiselle tulee hetkiä ettei halua/jaksa. Edellisessä parisuhteessa, josta siis on mun lapset. Minä olin se aktiivisempi puolisko ja olisin ollut tyytyväinen jo siihen että kerran...

Yhteistyössä