Eiköhän meistä suurin osa panis sitä samaa hraa joka tässä on jo tullut mainittuakin.
Pervoa, mut elämä on!Alkuperäinen kirjoittaja Tonnikeijukainen:Tosi pimpoa porukkaa... \|O .... Mulle kelpaa vain omani, että semmosta...
Sairas on muailma... \|O
Voi kiitos :xmas: Taidatkin olla ainut joka minut huolii :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:No kyllähän se tuo Raparperitaivas on
Muut ei tiedä hyvän päälle mitään... hihiAlkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Voi kiitos :xmas: Taidatkin olla ainut joka minut huolii :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:No kyllähän se tuo Raparperitaivas on
mut haniseni,mä tahon sut :heart:Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Voi kiitos :xmas: Taidatkin olla ainut joka minut huolii :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:No kyllähän se tuo Raparperitaivas on
Melkein sinut unohdin...mutta vain melkein :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:mut haniseni,mä tahon sut :heart:Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Voi kiitos :xmas: Taidatkin olla ainut joka minut huolii :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:No kyllähän se tuo Raparperitaivas on
Meistä tulisi kiva kimppa. B)Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ehdottomasti HraHuun kanssa B) ja voisihan sitä Tumpulankin ottaa mukaan
Voidaan antaa pienet joululahjat toisillemme.Alkuperäinen kirjoittaja Neitokainen:Mirana ois tevetullut tänne Et semmoisii terveisii kyseiselle henkillölle taasen