Hakutulokset

1. H

Henkalle

No, viisaampaan et kyllä yhteyttä saanut, sen verran solmuun olen omat asiani saanut. Mutta tokihan toinen ihminen voi tuoda uutta näkökulmaa asiaan jota itse on miettinyt ikään kuin "liian läheltä". Niin, helppoa se eroaminen ei ole varmastikkaan, varsinkin kun tunnut vielä olevan aika kiinni...
  2. H

Henkalle

Niin, itse toki olen tilanteessa, jossa olen tämän parisuhteen eteen taisteluni taistellut ja sen turhaksi huomannut ja nyt en enää jaksa taistella vaan odotan sitä että voin tästä irroittautua, joten en varmaan ole paras neuvomaan, mutta sinun varmaan kannattaisi miettiä haluatko ihan oikeasti...
  3. H

Henkalle

Täällä kotona on vaikeaa olla pyörittelemättä ajatuksia vaikka nämä kolme prinsessaa pitääkin äidin liikkeellä, mutta aina sitä pysähtyy miettimään. Varmasti helpottaa kun maanantaina pääsen takaisin koulun penkille suorittamaan opinnot loppuun ja saa muuta ajateltavaa. Olen niin huono...
  4. H

Henkalle

Kesä on mennyt ihan kuin muulloinkin. Muutosta ei ole tullut mihinkään suuntaan. Jep, kesällä yleensä tavataan sukulaisia, mutta meidän tapauksessa tuo homma menee vähän eri tavalla. Vaimo kun ei pidä yhtään minun sukulaisista, niin heitä ei sitten tavata. Yhden kerran tavattiin minun...
  5. H

Henkalle

Hei! Käyn täällä lukemassa, mutta enpä ole nyt varsinaisesti osallistunut keskusteluihin. Mitäpä sinulle kuuluu?
  6. H

Näin se vaan on ja pysyy

\ Pidä silti lippu korkealla!
  7. H

ei jaksais enää

\ Miksi Heluna sinulla mieli on noin surkea? Minulle jäi kuva että omaan tilanteeseesi olisit jota kuinkin tyytyväinen, vaikka yö- ja aamuheräämiset sinun vastuulla tahtovat ollakkin.
  8. H

ei jaksais enää

\ Kiitos sinullekin kun kerrot kokemuksesta jota olet noin läheltä päässyt näkemään! Kerrotko kuitenkin sen asian mikä tuota eroa nyt pidättelee, eli kauanko niitä ongelmia lasten tapaamisissa oli ja mikä ratkaisi sen että mies nyt pystyy olemaan lasten kanssa niin kuin haluaa (paitsi terve...
  9. H

ei jaksais enää

\ No, päivät joudun joka tapauksessa olemaan töissä, että se yhteinen aika olisi sitten illat ja viikonloput eli juuri se sama aika kun vaimon kanssa ne riidatkin syntyy. Vaimo kun ei varmastikkaan suostu olemaan silloin aina pois kotoa, kun minä olisin siellä. Siihen en siksikään haluaisi...
  10. H

ei jaksais enää

\ Ei vaimo viimeksikään sinne mielellään lähtenyt, mutta silloin ei ollut muuta vaihtoehtoa jos halusi minut takaisin kotiin, joten ei varmasti nytkään sinne halua, kun tietää, että hänen valta-asemaansahan siinä ollaan horjuttamassa. Se oli tosiaankin virhe, että kumpikin oli jatkuvasti...
  11. H

ei jaksais enää

\ Se että annan itseäni alistaa vaan on se ainut keino saada sillä hetkellä riita loppumaan. Muuten riita jatkuu ja vaimo kaivaa sen esiin vaikka loputtomasti. Se on varma asia se. Kuten jo kirjoitin vaimo saa lisä energiaa riitelystä ja minulta energia vähenee riidan pitkittyessä. Siksi minun...
  12. H

ei jaksais enää

\ Me ollaan tunnettu osapuolleen kuusi vuotta, seurusteltu 5,5 vuotta, asuttu yhdessä 5 viisi vuotta ja menty naimisiin sekä saatu ensimmäinen lapsi neljä vuotta sitten. Näin jälki viisaana voi sanoa, että ei tunnettu toisiamme riittävän hyvin. Olisi ehkä pitänyt asua ensin yhdessä vaikka...
  13. H

ei jaksais enää

\ Joo, voi vääntää, mutta kun lapset on pieniä, niin silloin on todennäköisempää että häviän näissä huoltajuus/tapaamisasioissa kun olen mies. Ja noita taloudellisia asioita ei muuta miksikään muu kuin aika... Toki toivon, että tilanteemme selviäisi, mutta usko asian suhteen on yllä mennyt...
  14. H

ei jaksais enää

\ Halusin olla siellä nimenomaan meidän takia. Jos olisin ajatellut vain itseäni, niin en olisi mennyt sinne ollenkaan vaan eronnut suoraan... Parisuhdeterapiassa käytiin noin kerran kuukaudessa. Tapaaminen oli noin tunnin (joskus venyi puoleentoista). Ensimmäiset kerrat meni siinä, että...
  15. H

ei jaksais enää

\ No, minä nyt olen ollut sellainen periaatteen mies tyyliin "myötä ja vastoin käymisissä" ja sitten kun yhdessä on oltu kuitenkin vasta viisi vuotta josta neljä vuotta naimisissa (tää tilanne alkoi oikeastaan aika tarkalleen silloin kun mentiin naimisiin). Aiemmin ajattelin, että kyllä se...
  16. H

ei jaksais enää

mutta mieti nyt vielä muutamaankin otteeseen että haluatko todella noin elää??? Lapset kärsii hiljaisistakin riidoista mutta lapset ovat myös sopeutuvaisia uuteen elämään ja mikäs sen ihanampaa lapsille on kuin se että äiti ja isä ovat onnellisia AIDOSTI. Unohda hetkeksi se lapsien varassa...
  17. H

ei jaksais enää

Et ole jaksanut nähdä vaivaa??? Ethän sinä voi alistua vaimosi käskyjen valtaan. Täytyyhän teidän kummankin pystyä hegittämään vapaasti. On hienoa että ajattelet lapsiasi, mutta miltä tuntuukaan lapsista kun he ovat isompia ja silloin se tuttu ja turvallinen isä alkaa viettämään sitä kadotettua...
  18. H

ei jaksais enää

\ Pakko myöntää, että joskus on tullut mieleen, että teki niin tai näin niin aina väärin päin... Täysin kohtuutontahan tuo minun mielestä onkin, että en voi juopotella ollenkaan. Sauna-lonkerotkin on saannut aikaan niin suureen valituksen ja mökötyksen, että en ole jaksanut enää nähdä vaivaa...
  19. H

ei jaksais enää

No, niin. Nyt sitten heti kiinnostaisi tietää missä kohti väitin että äideillä olisi erityisen helppoa??! En yhtään missä. Toin vain esille, että ei se isien osa yhtään sen helpompaa kuin äitienkään. Perheet yleensä perustetaan siinä vaiheessa, kun on oman kodin hankkimisen aika ja oli se koti...
  20. H

ei jaksais enää

\ No, mitäs se sun miehes sitten tekee kun ei ole töissä, jos ei remontti/kotihommia vai onko työpäivät pitkiä? Silloin kun lapset oli pieniä (rinnalla), niin yleensä se olin minä joka nousi yöllä nostamaan lapsen äitinsä rinnalle ja siitä pois, kun äitinsä oli niin koomassa, että ei eväkään...

Yhteistyössä