Täällä kotona on vaikeaa olla pyörittelemättä ajatuksia vaikka nämä kolme prinsessaa pitääkin äidin liikkeellä, mutta aina sitä pysähtyy miettimään. Varmasti helpottaa kun maanantaina pääsen takaisin koulun penkille suorittamaan opinnot loppuun ja saa muuta ajateltavaa. Olen niin huono tunnustamaan meidän tilannetta kenellekkään, edes ystäville, että siksi tällainen virtuaali pohdiskelu tuntuu helpommalta. Enkä aioi heittää toivoa menemään. Haluan löytää mieheni takaisin, haluan olla hänen tukena ja haluan taas oppia rakastamaan. Toiset päivät ovat parempia mutta liian paljon niitä päiviä jolloin tuntuu että ahdistus ja tuska repii minut miljooniksi palasiksi. Tai sitten mä olen aivan uskomattoman heikko tyyppi...Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 15:10 Henkka kirjoitti:Kesä on mennyt ihan kuin muulloinkin. Muutosta ei ole tullut mihinkään suuntaan. Jep, kesällä yleensä tavataan sukulaisia, mutta meidän tapauksessa tuo homma menee vähän eri tavalla. Vaimo kun ei pidä yhtään minun sukulaisista, niin heitä ei sitten tavata. Yhden kerran tavattiin minun vanhemmat. Ja se oli niin nopea tapaaminen, että siinä ei tarvinnut paljon kulisseja pitää, kun koko homma oli aika äkkiä ohi... Vaimon sukulaiset taas asuvat niin lähellä, että niitä nähdään muutenkin viikottain, joten kesä ei oikeastaan paljon eroa talvesta siinä suhteessa. Itse olen ihan hyvissä väleissä vaimon sukulaisiin ja heidän kanssaan on ihan hyvin pärjätty. Kyllä he varmastikin ovat sen huomanneet että kaikki ei ole ihan kohdallaan, mutta asiasta ei puhuta.
Itse jakselen kuten ennenkin. Teen töitä paljon ja kotona sitten puuhailen lasten kanssa. Ollaan näin kesällä tehty pihahommia lasten kanssa. Vaimoa ei paljon pihahommat jaksa kiinnostaa, niin eipä ole sitten ollut siinä mukana. Se on ollut ihan hyvä, niin on saatu olla keskenämme.
En ole nyt kesällä jaksanut paljon asioita päässäni pyöritellä, kun sinne seitsemän vuoden päähän on niin pitkä aika, että tulee vaan pahan tuuliseksi, jos liikaa miettii...
Mutta pidetään lippua korkealla!
Tuota en ole tullut edes ajatelleeksi. Tuollaisen pääätöksen teko vaan on niin vaikeaa. En edes tiedä haluanko tehdä sen lapsilleni. Sellainen ajatus on ollut että ehkä sitten kun lapset ovat yli 15 ikävuoden niin se erokin olis helpompaa heille kun he jo jotain ymmärtäisivät. Nyt jos lähtisin niin se ei olisi lapsille ollenkaan hyvä vaihto ehto. Ja minua pelottaa se yksinäisyys...joka ei varmasti tämän keskellä ole kamala asia mutta silti. Sitä on niin vaikea selittää...en vain halua olla yksin.Olen sitten varmaankin niin riippuvainen siitä "sylistä". Et varmaan ymmärtänyt mitään mutta menköön Mutta siis koko ero prosessia en haluaisi käydä yksin läpi.Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:57 Henkka kirjoitti:Niin, itse toki olen tilanteessa, jossa olen tämän parisuhteen eteen taisteluni taistellut ja sen turhaksi huomannut ja nyt en enää jaksa taistella vaan odotan sitä että voin tästä irroittautua, joten en varmaan ole paras neuvomaan, mutta sinun varmaan kannattaisi miettiä haluatko ihan oikeasti yrittää vai et. Ja sitten et sitä asiaa enää miettisi vaan pyrkisit siihen päämäärään minkä olet valinnut. Siihen on sitten helpompi pyrkiä ja enemmän voimia, kun ei enää tarvitse miettiä oliko huono ratkaisu vai ei.
kiitokset sulle :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 19:31 vieras kirjoitti:No minua ei ainakaan häiritse! Itsekin joskus Henkalle vastailin, ja molempien juttuja lukeneena kiinnostaa kyllä, miten menee.
Niin,j a miksi luet,jos et halua tietää näitä???????Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 14:06 mies vailla vertaa kirjoitti:kahdenkeskiseen jutusteluun suosittelen puhelinta.
toi sun loppu teksti oli huippuAlkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 11:36 Chanel kirjoitti:Olipas mukava vuoropuhelu..
Itse elin onnettoman liiton 18 vuotta, tai oikeastaan siitä ajasta 10 vuotta oli sitä onnetonta aikaa, sitten irtaannuin ja elän nyt toisen miehen kanssa ja saan nauttia onnellisuudesta.. Ja näin jälkeenpäin kun mietin ed.suhdetta niin kadun ainoastaan sitä että odotin liian kauan ennen kun lähdin. Odotin että lapset on isompia, mutta se oli virhe. Jotenkin teini iässä vanhempien ero on vielä hankalampaa.
Tässä usein mietin miten monta vuotta meni hukkaan... mutta lopussa aina kiitos seisoo.. ja jokainen varmaan saa onnensa edes joskus elämässään..
Teille kahdelle jotka jaatte täällä asioita keskenään sanoisin että juuri näin usein kaksi onnetonta kohtaa ja kuinkas ollakkaan kohta huomaa ett voi siinähän se prinssi onkin tai prinsessa.. Ei vaineskaan,, jatkakaa vain. On meillä sitten jotain mitä kurkkia, hymy...
ei hätää. en loukkaantunut :wave: vaan oli oikeesti hauska juttu...tää päivä on muuten ollutkin niin tylsä että pieni piristys teki poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 15:41 Huippu loppu kirjoitti:En tarkoittanut ilkeillä vaan aivan tosissaan juuri minulle kävi noin.. oli hyvä kuuntelija ja samaa melkein kokenut ja siitä se alkoi..
Tarkoitin sen sanoa kyllä leikilläni, siis älä nyt loukkaannu.. Ja jos loukkaannuit niin anteeksi..
:hug:
Hei! Menipä pitkään ennen kuin pääsin vastaamaan. Kirjoittelen tänne töistä töitten välissä, kun kotona en koneelle pääse rauhassa. Viime viikko oli niin kiire viikko, että en ehtinyt käymään täällä.Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 07:00 helläheluna harmaana kirjoitti:Eilen päätin että nyt on aika ajatella itseä ja puhuin suuni puhtaaksi. Tarkoitus oli että se saisi aikaan keskustelun. Tulos olikin se että mieheni heitti käsissä olevat tavarat päin seinään ja pakkasi laukkunsa ja lähti. Onneksi lapset olivat nukkumassa.
Niin mitä minä teinkään...annoin taas kaiken periksi ja tein juuri päin vastaisesti mitä olin ajatellut. Nyt harmittaa niin suunnattomasti. Viha itseäni kohtaan sen kuin vaan kasvaa. En vain saanut voimia asioiden loppuun käsittelylle, joten kaikki painettiin taas villasella ja tuolla mieheni yläkerrassa nukkuu enkä taatusti saa pitkiin aikoihin kerättyä uskallusta kasaan. Olo on kuin olisi jäänyt ison kiven alle :'(