Hakutulokset

1. H

** Viikon 16 jännääjät **

NOIN... kyllähän se täti sitten sieltä saapui :'( Jotenkin sen sisimmässään kyllä tiesi...perkule. Kiitos kaunis kaikille piinailukavereille, ja onnea niille, joilla on vielä mahiksia plussata! :wave:
  2. H

Moikkelis! Minäkin täällä vielä roikun... Raskaudesta on kuitenkin turha unelmoida; testi oli täysin nega eilen, joten kai täti taas vaan vähän kiusaa; ettei vaan edes päästä aloittamaan tutkimuksia niinkuin suunniteltiin :( Halit kaikille tippuneille!
  3. H

Moikka! Täällä vihloo vatsaa sen verran, että täti on lähtenyt ferrarillaan tänne päin... viimeistään aamuksi ehtii perille :'( Vielä kerran kaikille plussanneille paljon onnea, ja tietysti tarrasukkia matkaan :flower: :heart: Tippuneille :hug: Vielä tätiä loitolla pitäville paljon...
  4. H

Voi ei malttamaton...tuhannet :hug: On niin epäreilua, että jotkut joutuvat odottamaan sitä omaa nyyttiä niin mahdottoman kauan :( Koita jaksaa, kaikesta huolimatta. ON; pieniä menkkavihlaisuja, tissit pursuu liiveistä... eli tätiä odottelen sunnuntaina ihan aikataulussa kylään. Lisää...
  5. H

Misse; mun käsityksen mukaan raskaushormoni tuplaantuu 48 tunnissa... eli oikeastaan huomenna tai ylihuomenna pitäisi olla vahvempi viiva. Toisaalta jokainen on yksilöllinen ton hormonikehityksen suhteen... Ainakaan viivan ei kai tulisi olla haaleampi. Näin kävi minulle... menkkojen...
  6. H

Kellukka :hug: tippumisesta ja oliko se Jennie joka oli testannut negan... jos oli liian aikaista?? Ja sitten tietenkin onnittelut Misselle :flower: , ja paljon tarrasukkia matkaan :heart: Oma napa: ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen... Tsemppiä me kaikki!!! Ja kylmenevän ilman...
  7. H

Paljon onnea kuukkeli :flower: Oma napa pikaisesti: sunnuntaiaamuna heräsin outoon tunteeseen vatsassa... ja samalla huomasin, että tissit olivat omituiset, mutta toivo plussasta on aika kaukaa haettu, kun emme ovulointiaikaan voineet pupuilla... ehkä tämä on enemmänkin korvien välissä nämä...
  8. H

Täällähän on jo tapahtunut jos vaikka mitä! Tipsulle :hug: ...lapsettomuuslääkäri sanoi meille juuri, että vaikka tuntuu kuinka kurjalta toi raskauden keskeytyminen, niin se on aina kuitenkin positiivinen viesti siitä, että raskautuminen on mahdollista... Plussannelle (oliko Minky??) paljon...
  9. H

Heips!! Myös minä liittyisin joukkoonne... kp1/24-26, yk yli 3vuotta ja toisesta lapsesta haaveillaan. Jos joku osaavampi voisi päivittää tonne listalle :ashamed: Olen toisinaan tikutellut, mutta kolmen vuoden "saldona" on ollut yksi kohdun ulkopuolinen ja kaksi alkuraskauden km. Tässä...

Yhteistyössä