\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 11:31 Cruella DeVille kirjoitti:
pakko oli kaivaa se testi roskiksesta :ashamed: ja siin oli haamujen haamu. mut eipä se taida mitää tarkottaa ku niin kauan siitä testauksesta. no täti ei oo viel saapunu et testailen myöhemmin jos ei ala kuulua. ompas hölmöö tällee nostaa omia toiveita...
Itse silloin kun plussasin haamujen haamun niin pitihän munkin sit viel katsoa uudelleen ja kaivaa roskiksesta ja se oli muuttunu tosi tummaks viivaks,mutta niinhän ei saisi tehdä kun ei se välttämättä ole enään luotettava,mutta mutta uskon että kyllä sinulla vielä toivoa on ainakin niin kauan kuin täti tulee.
Minä niin odotin että täällä oli tänään käynyt kunnon plussa tuuli,mutta ei ainakaan vielä,toivottavasti vielä tulee monen monta plussaa.
Täällä ei mitään uutta,välillä vihlasee mahasta ja selkää särkee,välillä on ajatukset et kyl siel joku on,mut sit taas kovasti kuitenkin odotan menkkojen alkavan huomen(en tietenkään toivo niin,mut vähän tuntuu siltä)Jos ei täti tulee niin testamaan pääsen kuitenkin vasta ensviikol ku olen edelleen reissun pääl ja mies jo kotona niin haluan kuitenkin yhes testata jos aihetta on.