** Viikon 16 jännääjät **

Maanantai 26.3.2007

Misse81................kp 4/30-32..................yk 1v.............1 toiveissa
Pulttibois...............kp 6/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints.....................kp 6/29.......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina..............kp 7/32.......................yk 1...............2. toiveissa
Hysteerinen...........kp 8/30-33.................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka.................kp 9/33-35.................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 9/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 11/30-38................yli 1v............1. toiveissa
Minky.....................kp 12/35-42................yk 4..............1. toiveissa

Päivitin uusiksi kun minttuliina jäi pois listasta, taidettiin samoihin aikoihin kirjoitella....
<br><br>

Varmaan kannattaa kaikkien tsekata nuo kiertopäivät oikeiksi, koska en näköjään ollut ainoa jolla oli yhden jäljessä ;) Meneekö jonkun muunkin mielestä aika liian hitaasti? En millään malttaisi odottaa viikkoa seuraavaan lääkärikäyntiin, mutta toisaalta on kiva kerta, koska sattuu juuri ennen oletettavaa ovista eli nähdään ultrassa onko siellä jotain kypsymässä, saan ne pco:n uudet tulokset eli päästään aloittamaan metformiini lääkitys ja saadaan myös vasta-aine tulokset eli olenko se oma elimistöni joka aiheuttaa keskenmenot ja ettei pääse kiinnittymään...

Tervetuloa uudet, kiva saada lisää porukkaa jännäämään! Misse81 kuulostaa ainakin tutulta, varmaan jäänyt nimimerkki mieleen, kun meillä on aika sama tausta eli melkein sama ikä, yritystä yli vuosi ja 2 keskenmenoa, itseasiassa on sama kiertokin. Mulla sattui vaan viimeksi heittämään pahasti, kun oli ovis viikon myöhässä.

<br><br>

Malttamaton nimesi kuullostaa myös tutulta, varmaan jännäilty tai oltu samoissa odotuspuolen palstoilla. Mä tipuin tuolta elokuisista...Tutkimuksiin ei vielä päästä kun kolme km vaaditaan...seuraavaa raskaus on varmaan pelkkää pelkoa koko ajan...Toivotaan kuitenkin että seuraava raskaus alkaisi molemmilla pian ja kaikki menisi hyvin tällä kertaa =)

Toivotaan paljon plussia tähän pinoon. Olen hurahtanut tuohon greippimehuun, ajattelin kokeilla sitä taas tässä kierrossa. Viimeksi raskauduin kun kokeilin sitä. Jospa nyt kävisi samoin. Myös monivitamiinit on kehissä...pari ovistestiä on myös kotona, katotaan nyt jos testataan ne pois tässä kierrossa =)

misse81 niinhän siihen 3 keskenmenoa vaaditaan kunnallisella puolella ja meillä on periaatteessa yksi: rv 9, koska toinen oli kemiallinen raskaus. Mentiin yksityiselle hoitoihin ja kun mainitsin lääkärille etten oikeasti kestä jos seuraavakin menee kesken niin pisti lähetteen. Eli maksoimme testin itse (oli aika kallis), mutta jos sillä tiedolla pystytään ehkäisemään seuraava keskenmeno niin mieluusti maksamme ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 12:18 Misse81 kirjoitti:
Heippa vain kaikille!
Lisäsin itseni listaan, tulen myös jännäilemään teidän kanssa. Vuosi yritystä takana ja saldona kaksi keskenmenoa joista viimeisin pari kuukautta sitten nyt taas yritys jatkuu...

/quote]

hei vaan sinullekin..
minulla kanssa viime kuussa tuli km rv 13 ja nyt ekat menkat sen jälkeen menossa ja toivossa eletään että jos tämän vuodon jälkeen tulisi uusi asukas =)
onnea myös sinulle tähän kiertoon tosi paljon :D :heart: :wave:

ja plussa onnea myös kaikille muille ;) <br><br>

Tiistai 27.3.07

Misse81................kp 5/30-32..................yk 1v.............1 toiveissa
Pulttibois...............kp 7/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints.....................kp 7/29.......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina..............kp 8/32.......................yk 1...............2. toiveissa
Hysteerinen...........kp 9/30-33.................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka.................kp 11/33-35.................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 11/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 12/30-38................yli 1v............1. toiveissa
Minky.....................kp 13/35-42................yk 4..............1. toiveissa

Hei vaan! Tilsu voisi liittyä mukaan :wave: Meillä on mennyt kaksi viime kiertoa puihin reissaamisen takia ja niissä yritystä ei ole siis ollut. Nyt taas täysillä uuteen kiertoon, jossa päästään jännäämään. Lasken siis että tämä on nyt neljäs kunnon kierto. Se ois sitten tammivauva ehkäpä?! :heart: Vitsi te muut olette jo edellä päivissä! Menispä aika äkkiä ovikseen... Päivittelen itseni mukaan.

Tiistai 27.3.07

Tilsu.....................kp 2/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81................kp 5/30-32..................yk 1v.............1 toiveissa
Pulttibois...............kp 7/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints.....................kp 7/29.......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina..............kp 8/32.......................yk 1...............2. toiveissa
Hysteerinen...........kp 9/30-33.................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka.................kp 11/33-35.................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 11/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 12/30-38................yli 1v............1. toiveissa
Minky.....................kp 13/35-42................yk 4..............1. toiveissa

Keskiviikko 28.3.07

Tilsu.....................kp 3/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81................kp 6/30-32..................yk 1v.............1 toiveissa
Pulttibois...............kp 8/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints.....................kp 8/29.......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina..............kp 9/32.......................yk 1...............2. toiveissa
Hysteerinen...........kp 10/30-33.................yk 4...............1. toiveissa
Kellukka.................kp 12/33-35.................yk 6...............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 12/36......................yk 2...............1. toiveissa
malttamaton..........kp 13/30-38................yli 1v............1. toiveissa
Minky.....................kp 14/35-42................yk 4..............1. toiveissa

Meillähän on hiljainen ketju! Tikuttaako moni tässä kierrossa? Itse ajattelin tilata, kun vielä ehtisi ihan hyvin.

tilsu: mikä haukku sulla on kuvassa? Todella suloinen...Meillä on kaksi pitkäkarvaista Chihua ja lisää luultavasti tulossa. Toinen heistä pääsee astumaan ensi viikolla ja olen naureskellut koko viikon, kun nartun omistaja soitti perjantaina, että nyt alkoi juoksu. Siinä sitten ollaan laskeskeltu ovulaatiopäivää ja sovittu useammat treffit, että saatais maksimoitua hedelmöityksen mahdollisuus. Ihan liikaa vauva yritystä omassa perheessä siis tällä hetkellä, kun joutuu koirallekin ovikset laskemaan ja lasketun ajan ;)

Musta tuntuu etten tikuta tässä kierrossa, ehkä...Viime kierrossa meinasi mennä hermot, kun ei tullut positiivista (oli ovis viikon myöhässä) ja tuli vaan kauhea stressi ja paniikki siitä. Meillä on kuitenkin lääkäri maanantaina eli kp 18 ja siellä kuitenkin ultrataan, yleensä ovis kp 20.
No hö, nyt tuli sellainen olo että pitäisikö sittenkin tikutella?! ;)

en aio tikuttaa vaikka keskenmenon jälkeen tämä kierto alkanut sekavana joten voi olla että oviskin päin per.settä :kieh:

mutta kolmesta olen raskautunut helposti joten ilman tikkuja mennään ainakin tässä vaiheessa eteenpäin.. =)
ja toivotaan parasta ;) :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 08:59 Tilsu kirjoitti:
Meillähän on hiljainen ketju! Tikuttaako moni tässä kierrossa? Itse ajattelin tilata, kun vielä ehtisi ihan hyvin.
Ei vaan kai ole kellään vielä mitään sanotavaa, ku ei voi puhuu oireista tai muusta =) Itse lähden lauantaina lomamatkalle ja luulenkin, että seuraavan kerran ilmoittelen tänne itsestäni vasta huhtikuun 8:n päivän jälkeen , eli todennäköisesti ovikset on silloin eletty jännäily päällä!

Tsemppiä kaikille oviksen bongailuun! =)

Moikka kaikille!

Olin kursseilla alkuviikon, siksi hiljaista tällä suunnalla. Kiva, kun on tullut lisää jännäilijöitä :)

Tikuttamisesta: En aatellut tikuttaa, koska oon aina tuntenut oviksen (vihloo ja repii)... toivon, että niin käy tälläkin kerralla.

Greippimehusta: Kuinka paljon etukäteen sitä pitäisi juoda? Mulla oviksen pitäisi olla viiden päivän kuluttua, jos säännöllinen kierto, eli ehken enää ehdi?

(.) Sellainen pieni murheen aihe täällä, ihmettelen kun alavatsalla tuntuu sellaista pientä kipua, kohdun kohdalla, vähän oikealla puolella. Tuntui ennen viime menkkoja, tulkitsin kiinnittymiskivuksi...menkat alkoivat myöhässä, kivuliaampina kuin koskaan. Nyt, menkkojen jälkeen, sama kipu on tullut takaisin, mutta lievempänä. Mulla ei oo aiemmin ollut tällaista, eli oon aika äimänä. Onkohan kellään kokemusta? Ajattelin että ellei tässä kierrossa tärppää, käyn gynellä tarkistuttamassa asian. Muutenkin vuosi kulunut edellisestä tarkistuksesta, että kai sitä muutenkin voisi käydä...

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Keskiviikko 28.3.07

raparperitaivas......kp 1/25-28.................yk 14.............2. toiveissa
Tilsu.....................kp 3/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81................kp 6/30-32..................yk 1v.............1 toiveissa
Pulttibois...............kp 8/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints....................kp 8/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina..............kp 9/32......................yk 1..............2. toiveissa
Hysteerinen...........kp 10/30-33................yk 4..............1. toiveissa
Kellukka................kp 12/33-35................yk 6..............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 12/36.....................yk 2..............1. toiveissa
malttamaton..........kp 13/30-38................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 14/35-42................yk 4..............1. toiveissa

Tulen mukaan jos sallitte, voi olla että piinailu menee viikon 17 puolelle mutta ajattelin etsiytyä tänne kun näyttää olevan tuttuja täällä...

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 19:53 raparperitaivas kirjoitti:
Tulen mukaan jos sallitte, voi olla että piinailu menee viikon 17 puolelle mutta ajattelin etsiytyä tänne kun näyttää olevan tuttuja täällä...
tervetuloa vaan.. :D :wave:

Tervetuloa vaan raparperitaivas!

Malttamaton: mä muistankin sut yhdestä pinosta ja että sulla oli ne Chihuahuat =) Mulla tuossa kuvassa on meidän sekarotuinen, kai 6 viikkoisena. Nyt se on jo 11kk. Me otettiin toinen koira vähän aikaa sitten. Vai te meinaatte kokonaista perhettä! Meille taitaa nää riittää vähäksi aikaa :D Jos vaikka seuraava olisi nahkainen vauva...<br><br>

Torstai 29.3.2007

raparperitaivas......kp 2/25-28.................yk 14.............2. toiveissa
Tilsu.....................kp 4/26-28.................yk 4...............1. toiveissa
Misse81................kp 7/30-32..................yk 1v.............1 toiveissa
Pulttibois...............kp 9/28-30.................yk 1...............3. toiveissa
mints....................kp 9/29......................yk 2...............1. toiveissa
Minttuliina..............kp 10/32....................yk 1..............2. toiveissa
Hysteerinen...........kp 11/30-33................yk 4..............1. toiveissa
Kellukka................kp 13/33-35................yk 6..............1. toiveissa
Niksuliini79............kp 13/36.....................yk 2..............1. toiveissa
malttamaton..........kp 14/30-38................yli 1v.............1. toiveissa
Minky....................kp 15/35-42................yk 4..............1. toiveissa

Huomenta! Mä niin jännitin sun puolesta Raparperitaivas, ku sulla tosiaan on noita yrityskertoja... Harmi, että täällä oot taas, mutta todella paljon tsemppiä jälleen uuteen kiertoon. =)

Mäkin tässä laskeskelin, että kohta on oikeestaan vuosi yritystä takana, vaik nyt yk onkin 4. Ehkäsy jätettiin viime kesänä pois ja saldona siis vain 1 km. Se raskaus tärppäsi heti ensimmäisestä yrityksestä, joten siksi tämä tuntuu hieman masentavalta. Olin liian varma uudestaan raskautumisesta nopeasti, mutta eipäs tämä niin helppoa olekkaan... Ja sitten vielä riesana nämä pitkät ja epäsäännölliset kierrot, niin vaikea ajoittaa touhuilu oikein kun molemmat olemme erittäin kiireisiä ihmisiä.

No mutta usko ei ole mennyt ja oonkin tässä kierrossa jättänyt itseni tarkkailun pois, eli en mittaa lämpöjä, en tutki limoja, enkä mitään muutakaan. Katsotaan olisiko siinä jokin mystinen taika, ettei tiedä mistään mitään! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:05 Minky kirjoitti:
No mutta usko ei ole mennyt ja oonkin tässä kierrossa jättänyt itseni tarkkailun pois, eli en mittaa lämpöjä, en tutki limoja, enkä mitään muutakaan. Katsotaan olisiko siinä jokin mystinen taika, ettei tiedä mistään mitään! :D
näin kaverilleni kävi. yrittivät yli vuoden vauvaa ilman ehkäisyä ja rynkyttivät sängyn puhki. :whistle:
ja kun sitten eivät "jaksaneet" enään yrittää niin tulikin parin kk päästä raskaaksi yllättäen ja nyt saa pian vauvan jo syliin =)

joten turha stressi pois- eiks niin :D :heart: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:36 PulttiBois kirjoitti:
näin kaverilleni kävi. yrittivät yli vuoden vauvaa ilman ehkäisyä ja rynkyttivät sängyn puhki. :whistle:
ja kun sitten eivät "jaksaneet" enään yrittää niin tulikin parin kk päästä raskaaksi yllättäen ja nyt saa pian vauvan jo syliin =)

Toivottavasti tämä nyt auttaisi. Oon jotenkin asennoitunut näin kesää kohti mentäessä, että olisihan se sittenkin ihan kiva vähän kierrellä terasseja ja laihduttaa itteeni vähän kesäkuntoon jne... Yritän tällaisella käänteispsykologialla tällä kertaa! :D

Toki vauvakuume on ja pysyy, mutta yritän tosissani unohtaa sen ja ajatella mitä kaikkea kivaa on, jos tärppi ei vielä käykkään. En mä täältä palstalta aijo häipyä, mutta muuten yritän asian unohtaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:42 Minky kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:36 PulttiBois kirjoitti:

Toivottavasti tämä nyt auttaisi. Oon jotenkin asennoitunut näin kesää kohti mentäessä, että olisihan se sittenkin ihan kiva vähän kierrellä terasseja ja laihduttaa itteeni vähän kesäkuntoon jne... Yritän tällaisella käänteispsykologialla tällä kertaa! :D

Toki vauvakuume on ja pysyy, mutta yritän tosissani unohtaa sen ja ajatella mitä kaikkea kivaa on, jos tärppi ei vielä käykkään. En mä täältä palstalta aijo häipyä, mutta muuten yritän asian unohtaa!
vähän samoja ajatuksia minulla..
olen ensimmäistä kertaa 4 vuoteen näin "kevyt" :D joten tsemppi on hurja saada painoa pois vielä ennen seuraavaa raskautta, jota toki odotan mutta.. :whistle: ;)
eli täällä kanssa päivä kerrallaan mennään eteenpäin ja kyllähän nuo 2v ja 4v pojat antavat niin paljon jo nyt että :ashamed: :heart: :heart: joten kaikessa rauhassa vaan ilman stressiä.
kesä tulossa onneksi B)

hurjasti plussatuulia silti meille ;) :heart: :wave:

Mäkin uskon siihen, että asiaan liittyvä stressi vaikuttaa. Kun entisen miehen kanssa yritimme aikoinaan sen pari vuotta, stressasin asiaa ihan kauheasti eli laskin päiviä ja tikutin yms. Kun sitten vuosi sitten jätimme ehkäisyn nykyisen puolison kanssa pois, olin henkisesti varautunut siihen, että menee vähintään 2 vuotta, joten en todellakaan miettinyt edes ovulaatio ajankohtaa ja seksiä harrastettiin silloin kun tuntui siltä. Kolmannesta kierrosta sitten olinkin raskautunut ja jälkeenpäin yritin miettiä millä ihmeellä, koska olimme sukuloimassa pari viikkoa joten yhdynnät tosi harvassa. No sen keskenmenon jälkeen sitten en ole enää onnistunut omaksumaan sitä rentoa asennetta, tai siis ei kumpikaan. Sen takia mäkin olen tikuttamatta tämän kierron ja yritän jättää koko vauva asian mahdollisimman paljon mielestä. Tänne palstalle kuitenkin tulee aina pyörähdettyä, mutta siinäpä se...

Moikka, taidanpa etsiytyä tänne... Eli kp 4/24-28 ja 4. yrityskierto starttasi. Esikoisesta siis unelmoidaan! Menkat on ollu todella niukat pillereiden jälkeen sen kolme kertaa mitä ne on nyt ehtinyt tulemaan ja aina on pitänyt varmistaa raskaustestillä, ettei vaan mitään valetuhrua ole ollut. No, raskaana en ole ja viikolle 16 lyhyehkön kiertoni kanssa seuraavaksi osutaan :wave:

Mäkin aion tässä kierrossa jättää oviksen tikuttamatta, viime kierrossa niiden kanssa hääräsin, enkä vieläkään tiedä tapahtuiko sitä ovista loppujen lopuksi ollenkaan. Edellisessä kierrossa sen sijaan tunsin kivut ym. vahvasti, joten stressaaminen tikkujen kans taitaa olla ihan turhaa. Makkarissa ollaan ahkeria joka tapauksessa, joten eiköhän se silleenkin tule hyödynnettyä ;).

Kuulumisia ja muiden oireita on aina kiva lueskella, joten jännäillään yhdessä!

t. Piipi

Nämä ihanat kevät ilmat ne pitävät kiireisenä =)

Mitä taikaa tuolla greippimehulla on?
Tikuttamisesta,itse en aio tikuttaa se toisi vaan lisää stressiä ja olen ajatelut ottaa nyt ihan iisisti sen kummemmin ajattelematta koko asiaa,sitten testi päivänä selviää tuleeko plussaa vai ennättääkö täti ennemmin.Neitokainen tärppäs heti ekasta kierrosta,tuli vähän niinkuin yllätyksenä vaikka yritys oltiin aloitettuki,toivottavasti käy samalailla nytenkin.

Mulla on ollut tän viikon ihan ihme olo vähän semmonen niinkuin olisi menkat tulossa,mutta eihän siittä ole kauan kun ne loppu ja ei tää voi oviskaan olla,vai voiko?Alamahas semmonen menkkamainen olo ja sit tuntuu et kohta lurahtaa housuihin jotain.

Tai sitten tämä on just tätä et toivo on niin korkealla niin tulee kaikkia ihme oireita niinkun yks päivä tuntu ku ois maito noussu :eek:
Pitäs vain unohtaa nyt koko asia,mitenhän se onnistuis?.

Heips!!

Myös minä liittyisin joukkoonne... kp1/24-26, yk yli 3vuotta ja toisesta lapsesta haaveillaan. Jos joku osaavampi voisi päivittää tonne listalle :ashamed:

Olen toisinaan tikutellut, mutta kolmen vuoden "saldona" on ollut yksi kohdun ulkopuolinen ja kaksi alkuraskauden km. Tässä kierrossa en ajatellut tikutella, koska saimme vihdoin ajan tutkimuksiin... eli katsotaan nyt mitä tämä kierto tuo tullessaan...

Moikka! :wave:
Mahtuuko mukaan?Avomieheni kanssa ensimmäisestä haaveillaan ja kp:t on nyt 16/32-36.Kaksi kuukautta sitten mulle tuli alkuraskauden keskenmeno,heti ekasta yk:sta raskauduin.Aika varovaisin tunnelmin tässä kolmatta kiertoa yritetään...

Yhteistyössä