Hakutulokset

1. C

Kaupunkilaiset, pidätkö koiraasi irti?

Meillä pidetään koira kiinni. Sellaisessa aidatussa koira-aitauksessa se saa olla irti. Niitäkin on liian vähän. Naapurissa yks rouva pitää koiriansa irti ja se ärsyttää kun ne hyökkii yhtäkkiä päälle. Se ei saa niille mitään kuria. Tietää kuka siinä perheessä pomottaa...eli koirat. Yritä nyt...
  2. C

Lapsi liian mustis

Mitä olette tehneet liian mustasukkaisen lapsen kanssa? Meidän nuorin täyttää vuoden tässä kuussa ja se on sitten niin mustasukkanen välillä etten mä sais tehdä mitään muuta kun olla sen kanssa. Jos meidän vanhempi tyttö on mun vieressä tai sylissä, nuoremmalle tulee kauhea kiire kontata mun...
  3. C

Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?

Tuli tuolla Satakunnassa asuessa tutustuttua yhteen ja ihan normi perheellinen jäbä oli. Harrasti kalastusta ym. Eipä sittemmin tullu kysyttyä puh nro ja yhteys katkes siihen kun muutettiin takasi kotikulmille perheen kans. Täällä kun tuntuu olevan sellasta porukkaa (ei helvetin enkeleitä) et...
  4. C

Lapsella kehitysvamma

Isän kertoman mukaan ja niiden dokumenttien perusteella joita olen saanut lukea lapsi huostattiin sen takia, koska heidän asuntonsa oli likainen. Asuivat silloin esikossa koska lapsen äiti halusi sinne. Heidän toimintaansa siellä seurattiin koko ajan. Miehen kertoman mukaan yks työntekijä oli...
  5. C

Parhaat lahjaidea miehille!

Miten olis työkalut? Harrastaako nämä miespuoliset autonkorjaamista, vai kalastusta ym? Mieti jotain lahjaa heidän harrastukseensa liittyen ;)
  6. C

Lapsella kehitysvamma

En tiedä mihin gategoriaan tämän aiheen sijoittaisin, mutta ajattelin laittaa sen tänne. Elikkä...homma on sellanen, et mun miehen poika on huostassa ja hänellä on kehitysvamma. Poika on muutaman kerran sanonut myös näiden sossutätien kuullen, että hän haluaa isänsä luo. Mutta nämä sossutädit...
  7. C

Kolmannen suunnittelu yli 30-vuotiaana

Meillä olisi tarkoitus hankkia vielä yksi lapsi, mutta vasta sitten kun meidän 1v 9kk ja 4kk on pikkasen vanhempia. Ehkä sitten kun itse olen 30v vähän yli. Minkälaisia kokemuksia 30v synnyttäjillä on ollut, onko synnyttäminen ja raskaanaolo hankalampaa niin kun ne väittää?
  8. C

Tutista vieroittaminen

Meillä esikoinen ei edes huolinut tuttia vaan sylkäisi sen pois aina kun laittoi sen suuhun. Nuorempi taas imee tuttia niin saa nähdä miten sen kanssa homma sujuu.
  9. C

nukkumaan meno

Ehkä ongelma on siinä kun meillä ei tällä hetkellä ole omaa asuntoa ja joudumme 2 lapsen kanssa olemaan yhdessä huoneessa. Ollaan muutaman kerran kokeiltu sellaista, että me mennään "nukkumaan" ja sammutetaan valot. Ja ei reagoida mitenkään esikoisen puhumiseen omassa sängyssään. Kyllä se on...
  10. C

Tokan lapsen synnytyksen kesto

Itselläni ensikoisen synnytys alkoi lapsiveden menolla. Menimme mieheni kanssa sairaalaan odottamaan. Meni seuraavaan päivään ennen kuin meille syntyi tyttö. Toisen lapsemme kanssa synnytys sujui ehkä vähän liiankin nopeasti. Supistukset alkoivat klo 3 aamuyöllä ja jatkuivat säännöllisinä...
  11. C

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä olen 26 ja mun mies on 37. Meillä tärppäsi heti muutaman kuukauden yhdessäasumisen jälkeen ja esikoinen on nyt 1v ja 11kk nuorin on vasta 4kk. Nopeeta toimintaa meillä :) Ollaan oltu 2v naimisissa. Eikä oo valittamista vaikka asiat on tapahtunu niin nopeasti.
  12. C

nukkumaan meno

Olisin kiinnostunut saamaan vinkkejä/ehdotuksia sille kuinka te olette saaneet alle 2 vuotiaan ajoissa nukkumaan. Meillä kiukutellaan, ettei vaan tarttis mennä nukkumaan. Mahtaako olla sitä ns kokeiluikää, että minä määrään vai mistä on kyse. Samaa on jatkunut jo monta yötä. Itse on saanut...

Yhteistyössä